Veselīga svara zudums 3 mārciņas nedēļā, 10 zvaigznes, kuru dzīvi mainīja svara zudums

Lai zaudētu svaru, vajadzēja vairāk nekā desmit gadus. Cilvēki pirmajās divās nedēļās cenšas zaudēt svaru ātrāk. Pēc Polinas teiktā, svara zaudēšanas periods sakrita ar mācībām Maskavas Mākslas teātra skolā, kur viņa nodarbojās ar paukošanu, dejošanu un skatuves kustību. Tajā pašā laikā skriešana pa māju nemaksā ne santīma. Veiciet atspiešanos, skatoties televizoru vai gaidot vakariņas, lai tās būtu gatavas.

svara zudumu saišķi

Uzzināt vairāk Kas nepieciešams, lai zaudētu svaru Lielākā daļa ekspertu iesaka, ka a veselīgs svara zudums programmas mērķis ir palīdzēt jums zaudēt apmēram mārciņas nedēļā NIH, Cik daudz laika tas prasa, būs atkarīgs ne tikai no svara, kuru vēlaties zaudēt, bet arī no vairākiem citiem faktori piemēram, dzimums, vecums, medicīniskie jautājumi, medikamenti utt.

Turer, Lai palīdzētu jums saprast, cik ilgs būs jūsu svara zaudēšanas ceļojums, parunāsim par to, kā jūsu ķermenis zaudē svaru.

Kā nomest 10 mārciņas, neienīstot savu dzīvi - Septembris Getty Images Ja tikai svara zaudēšana būtu tikpat vienkārša kā svara pieaugums, vai ne? Lai gan ir daudz reklamētu veidu, kā atbrīvoties no dažām mārciņām, patiesībā darbojas tikai dažas metodes. Un viena lieta ir droša: neviena no tām nav dīvainā tēja, kas attīra jūsu iecienīto Instagram ietekmētāju.

Vielmaiņas ātrums Svara zaudēšanas pamatprincips ir tāds, ka, lai zaudētu svaru, jums jāuzņem mazāk kaloriju, nekā jūsu ķermenis lieto ikdienā, to sauc arī par kaloriju deficītu. Tam ir jēga, domājot par pretējo - ja jūs apēdīsit vairāk kaloriju nekā sadedzināsiet, jūs saņemsiet svaru. Jūs, iespējams, esat iepazinies ar pārtikas kalorijām, bet kā ar kalorijām, kuras ķermenis sadedzina dienā?

  • Citas medicīnas metodes.
  • Jūs varat zaudēt svaru, ja neēdat, bet zaudējat svaru kopā ar muskuļiem, nesasniedzot formu, pēc kuras tiekties.
  • Galu galā galvenais mērķis, atbrīvojoties no liekā svara, ir iegūt vēlamo pievilcību un atjaunot veselību.
  • Noņemot sadedzināto tauku no pannas
  • Accu svara zudums starter kit
  • Pārmērīgs svars palielina artrīta sāpes - Artrīts -

Jūs varat izmērīt ēdienā esošās kalorijas, zinot, kas ir jūsu ēdienreizē, veselīga svara zudums 3 mārciņas nedēļā ir mazliet grūtāk prognozēt, cik daudz kaloriju jūsu ķermenis izmanto, jo spēlē ir tik daudz faktoru, kā dzimums, aktivitātes līmenis utt.

Vai zinājāt, ka jūsu ķermenis sadedzina enerģiju, tikai esot dzīvam?

ideāls svara zudumu risinājumi

Elpošana, asiņu sūknēšana no sirds un no sirds utt. To sauc par miera vai bazālo vielmaiņas ātrumu.

Kas notiek organismā zaudējot svaru

Atlikusī enerģija veicina jūsu fiziskās aktivitātes, kā arī pārtikas gremošanu un absorbciju Popson, Jūsu vielmaiņas ātrums miera stāvoklī paliek relatīvi nemainīgs, taču katram cilvēkam tas var atšķirties. Sievietēm vielmaiņas ātrums miera stāvoklī parasti ir mazāks Popson, Ģenētika var būt arī loma, nosakot vielmaiņas ātrumu miera stāvoklī, kā arī tendenci uz iegūt svaru vai aptaukošanās Manini, ; Bahreinas, Veselīga svara zudums 3 mārciņas nedēļā vēl ietekmē svara zudumu Kaut arī vielmaiņas ātrums ir svarīga svara zaudēšanas sastāvdaļa, tas vēl nav viss; cits faktori spēlē arī lomu, ieskaitot diētu, vingrinājumus, vecumu utt.

Anthanont, Tas viss attiecas uz to pašu pamatprincipu - jums ir jāsadedzina vairāk kaloriju nekā jūs ēdat. Jūsu uzturā jāiekļauj nepieciešamās barības vielas un jāsamazina kalorijas, kamēr tā nav ierobežojoši ka jums ir pārāk grūti pie tā pieturēties Rynders, Dažas populāras diētas iespējas ietver periodisku badošanos, ketogēnas diētas un Meditānijas jūras diētu.

Pārtraukta badošanās. Šī diētas stratēģija ietver pārslēgšanos starp ēšanu un badošanos, ierobežojot ēšanas logus uz noteiktu laiku.

vēdera novājēšanu bikses

Pārtraukta badošanās darbojas svara zaudēšanai, jo tas palīdz ierobežot kalorijas. Tas ne vienmēr ir labāks par citām diētām, kas samazina jūsu ikdienas kaloriju daudzumu, taču tā ir ērta iespēja daudziem cilvēkiem Rynders, Ketogēna diēta.

Riski Vienā mārciņā ir kalorijas. Tātad par katru mārciņu, kuru vēlaties zaudēt, jums ir jāizveido 3, kaloriju deficīts. Jūs varat sasniegt kaloriju deficītu, tikai ievērojot diētu, vai arī ievērojot diētu un vingrojot.

Šis ēšanas plāns, kas pazīstams arī kā keto diēta, mudina ēst galvenokārt taukus, nedaudz olbaltumvielu, vienlaikus ierobežojot ogļhidrātu uzņemšanu; šī ir viena no vairākām zemu ogļhidrātu diētām.