Svara zudums vieglāks dzīve

Pirms brokastīm ieteicams dzert līdz 1 litram. Pirts josta ir arī pozicionēta kā efektīvs līdzeklis, kas sola reālu svara zaudēšanu tikai mēneša laikā. Bet tam visam bija minimāla ietekme.

Diētas Šo rakstu medicīniski pārskatīja Marjorie Cohn, M. Naida ideju par skaitot kalorijasbet tomēr jūtat, ka jums kaut kas jāseko, lai paliktu ceļā uz savu svara zaudēšanas mērķi?

B-Lite vieglsvara implanti - vieglākai un skaistākai dzīvei! | Dermatoloģijas klīnika

Makro diēta varētu būt jums piemērota. Bet pavisam nesen, uz fokusu orientētas diētas pazīstamas arī kā elastīga diēta svara zudums vieglāks dzīve IIFYM diēta ir kļuvušas populāras fitnesa entuziastu un citu veselīgu ēdēju vidū, kuri cenšas kontrolēt savu svaru. Instagram vai Facebook. Viena piezīme: makro uzturs nav tas pats, kas makrobiotiskā diēta.

Tātad, svara zudums vieglāks dzīve ir makro diēta un vai tas ir vērts izmēģināt?

Ko sagaidīt pēc Bariatric Surgery

Šeit ir atbildes uz visiem jūsu jautājumiem, tostarp tieši tas, kā sākt. Kas ir makro diēta?

svara zudums vieglāks dzīve

Makro diētas ideja ir diezgan vienkārša: tā vietā, lai paliktu zem kaloriju sliekšņa, jūs koncentrējaties uz noteiktu daudzumu parasti gramu makroelementu - olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku - iegūšanu. Un kas tieši ir makroelementi? Makroelementi ir trīs veidu barības vielas, kas nodrošina lielāko daļu enerģijas: ogļhidrātiproteīnsun tauki. Mikro no otras puses, barības vielas ir tādas barības vielas, kuras jūsu ķermenis izmanto mazākos daudzumos, piemēram, vitamīni, minerālvielas, antioksidanti un svara zudums vieglāks dzīve vielas.

Lielākajai daļai pārtikas produktu ir divi vai pat visi trīs dažādi makroelementi, taču tos klasificē pēc makroelementiem, no kuriem tie satur visvairāk. Piemēram, vista ir olbaltumviela, lai gan tajā ir arī tauki un Saldie kartupeļi tiek uzskatīti par ogļhidrātiem, lai gan tajos ir nedaudz olbaltumvielu.

Ne visi makroelementi ir vienādi. Dažādu makroelementu grupu kvalitāte un daudzums var noteikt, vai cukura līmenis asinīs samazinās vai paliek stabils, vai jums ir stabila enerģija vai atrodaties visur, un cik daudz jūs ēdat sēdē, saka reģistrēts dietologs.

Amy Goodson, R. Visas šīs lietas ietekmē to, cik labi jūs varat ievērot savu veselīga uztura plānu. Piemēram, šeit ir veselīga izvēle katrā svara zudums hobijs kategorijā: Ogļhidrāti Veselīgi ogļhidrāti parasti satur daudz šķiedrvieluieskaitot veselus graudus, pākšaugus, lapu zaļumus, kartupeļus un augļus.

Olbaltumvielas Labi ieteikumi veselīgiem, liesiem proteīniem: vistas gaļa, tītara liellopu gaļa, ar zāli barota taukaina zivs piemēram, lasis un skumbrijaolas un augu izcelsmes ēdieni, piemēram, pupiņas un aunazirņi.

Tauki Piesātinoši, veselīgi tauki ietver olīveļļu, avokado, riekstus un svara zudums vieglāks dzīve. Kādas ir makro diētas priekšrocības?

Makro skaitīšanai ir vairākas priekšrocības salīdzinājumā ar kaloriju skaitīšanu.

Kardināls pārveidojums: vai ir iespējams un kā zaudēt svaru mēneša laikā?

Pirmkārt, tas var palīdzēt jums izdarīt vairāk barojošas izvēles, liekot jums apsvērt kvalitāte no jūsu pārtikas. Piemēram, pieņemsim, ka ievērojat kaloriju skaitīšanas diētu un jums tiek piešķirtas kalorijas pēcpusdienas uzkodas ; tas nozīmē tevi varētu ēst kaut ko veselīgu, piemēram, ābolu un ēdamkaroti mandeļu sviesta, taču tas nozīmē arī to, ka jūs varētu apēst kaloriju maisiņu ar uzturvērtību nesaturošu Cheez-Its.

No otras puses, ja jūs skaitāt makro, jums jāizvēlas uzkodas, kas atbilstu jūsu makro. Un, ja jūsu mērķis ir svara zaudēšana, makro skaitīšanai ir viens būtisks ieguvums: cilvēki, kuri ievēro makro diētu, mēdz ēst nedaudz vairāk olbaltumvielu nekā vidējais ēdājs.

Kā sākt skaitīt makro svara zaudēšanai, uzskata dietologi

Olbaltumvielu sagremošanai un lietošanai ir vajadzīgs vairāk enerģijas nekā ogļhidrātiem vai taukiem, turklāt tas mazina apetīti, saka Georgie Fear, R. Lieki ieradumi veselīgam svara zudumam. Iespējams, ka lielākais ieguvums no makro diētas ir elastība, izvēloties ēdienus, kas jums patiešām patīk, ja vien tas atbilst jūsu makro plānam.

Ir svarīgi atrast labu līdzsvaru starp barības vielām bagātiem pārtikas produktiem, taču, izvēloties IIFYM plānu, jūs varat brīvi ļauties neregulārai izdabāšanai, kas daudziem cilvēkiem atvieglo ilgtermiņa ievērošanu.

Ziņa, kuru kopīgoja Emma Montgomerija Makro treneris macroswithem Vai makro diētai ir kādi trūkumi? Dažos gadījumos makro skaitīšana ir vieglāka nekā ikdienas kaloriju skaitīšana, bet ne vienmēr. Tas var būt diezgan vienkārši, ja ievērojat pamatnostādnes, piemēram, piepildot noteiktu šķīvja daļu ar olbaltumvielām, ogļhidrātiem un taukiem. Vairāk par to nedaudz vēlāk.

Bet, lai sasniegtu konkrētus mērķus piemēram, tiekties uz X gramiem olbaltumvielu vienā ēdienreizēpatiesībā nav vieglāk, saka Gudsons.

svara zudums vieglāks dzīve

Galu galā jūs joprojām skaitāt lietas. Izņemot tagad, tas ir trīs dažādi skaitļi, nevis tikai viens, tāpēc tas patiesībā varētu būt grūtāks.

svara zudums vieglāks dzīve

Makro diēta arī mēdz pārvērst maltītes un uzkodas par mīklu. Tas rada makro Tetris spēli, mēģinot atrast kaut ko, lai aizpildītu tieši to, kas nepieciešams vienam makro, nepārsniedzot citus, saka Bailes.

Tas var būt grūti, jo ļoti maz pārtikas produktu sastāv tikai no viena makro. Kaut arī glāzē vienkāršā, ar zemu tauku saturu grieķu jogurtā ir 20 grami olbaltumvielu, tajā ir arī 8 grami ogļhidrātu un 4 grami tauku. Kam var noderēt makro skaitīšana? Teorētiski makro diēta var palīdzēt ikvienam zaudēt svaru. Bet tas nav efektīvāks par kaloriju skaitīšanu vai pat tikai uzmanības pievēršanu savām porcijām, saka Bailes.

Kā zaudēt svaru mājās bez diētas? Mūžīgais jautājums, vai ir iespējams zaudēt svaru mājās bez diētas, ir pozitīva atbilde: ievērojiet ēšanas disciplīnu, ēdot nedaudz mazāk pārtikas nekā nepieciešams; neatsakieties no iecienītāko ēdienu receptēm un gardiem produktiem, optimāli pielāgojot uzturu, neatkarīgi izvēloties pakāpenisku vai intensīvu korekciju; aprēķiniet un kontrolējiet kalorijas mājās un darbā, aptuveni nosakot savu enerģijas patēriņu dienas laikā; katru rītu nosveriet sevi un saglabājiet svēršanas dienasgrāmatu; tērēt aptuveni kcal par katru liekā svara kilogramu - pastaigas, kardio, atpūta brīvā dabā, fiziskās aktivitātes; saglabājot to pašu porcijas lielumu, dariet vairāk darba, lai ķermenim būtu laiks iztērēt visus uzkrātos taukus un ogļhidrātus. Jau gadu pēc svara zaudēšanas atkal neesmu pieņēmies svarā pie jūras. Visu šo laiku es ēdu savu iecienītāko ēdienu pēc un dažreiz pēces ēdu daudz.

Un praksē tas var būt daudz darba. Tomēr ir vērts izmēģināt, ja viss mīklu salikšanas aspekts jums šķiet jautrs. Ja tas ir patīkami kā spēle, tad makro skaitīšana palīdz kādam turpināt ēst noteiktā veidā, ja citādi varētu būt garlaicīgi, saka Bailes.

svara zudums vieglāks dzīve

Bet, ja šāda uzmanība detaļām liekas sīks darbs vai rada satraukumu, to var būt grūti uzturēt. Kā aprēķināt makro svara zaudēšanai? Tas ir atkarīgs no jūsu vecuma, lieluma un aktivitātes līmeņa. Tiem, kas trenējas, nepieciešams cits ogļhidrātu un olbaltumvielu daudzums nekā mazkustīgākam, saka Gudsons.

Jums ir nepieciešama personalizācija, lai saglabātu šo lielo fizisko jaudu un droši zaudētu svaru, saka Bailes.

svara zudums vieglāks dzīve

Kāds ir vienkāršākais makro skaitīšanas veids? Tagad, kad zināt, kura makro attiecība darbojas vislabāk, varat noskaidrot faktisko nepieciešamo makro skaitu un izsekot tiem trīs pamatsoļos: 1.

Jautājumi un atbildes par svara zuduma operāciju - Diēta - Svara Vadība - 2021

Noskaidrojiet savas kaloriju vajadzības. Atkal tas ir atkarīgs no jūsu vecuma, lieluma un aktivitātes līmeņa, kā arī no jūsu svara zaudēšanas mērķiem. Izmantojiet kalkulatoru, kas to visu ņems vērā, piemēram, Nacionālos veselības institūtus Ķermeņa svara plānotājs.

Apkopojiet savus makro.

Ķermeņa svari Acme SC103

Kad esat sasnieguši kaloriju skaitu, varat izmantot makro attiecību, lai precīzi noteiktu, cik gramu olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu vajadzētu ēst katru dienu.

Tas ietver nedaudz matemātikas, taču jūs varat ietaupīt laiku, izmantojot makro kalkulatoru, piemēram, no freedieting.

  1. Svara zudums irina pegova. Slaidinošs piebalds. Svara zaudēšanas pazīmes Pegova
  2. B-Lite vieglsvara implanti - Vieglākai un skaistākai dzīvei!
  3. Sadedzināt taukus kā traks
  4. Kā noņemt aknu taukus
  5. PSIHISKĀS SASLIMŠANAS, TO PAZĪMES, DIAGNOSTIKA UN ĀRSTĒŠANAS METODES
  6. Vai jūs tiešām varat detoksicēt savu ķermeni, lai panāktu svara zudumu?

Izmantojot šo rīku, mēs varējām uzzināt, ka sievietei, kas apēd kalorijas un kas lielāko daļu nedēļas dienu vingro pusstundu, katru dienu vajadzēs gramus ogļhidrātu, gramus olbaltumvielu un 50 gramus tauku.

Izmantojiet lietotni, lai izsekotu svara zudums vieglāks dzīve makro. Tagad, kad jūs zināt, cik daudz no katra makro jums ir nepieciešams, jums būs jāseko līdzi summām, ko faktiski saņemat no ēdienreizēm un uzkodām. Tāpat kā kaloriju skaitīšanas gadījumā, vienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir ar pārtikas uzskaites lietotni, saka Gudsons.

Pie populārām makro izsekošanas lietotnēm pieder:.

svara zudums vieglāks dzīve