2 nedēļas svara zudums. Svara zudums bez diētas 2 padomi, lai ātri zaudēt svaru

No tiem izspiež sulu un sajauc ar tīru ūdeni 3 l un medu g. Pārāk intensīvi kardiotrans Aerobika! Ne visi ir piemēroti, kā noteikts kāds diēta, ar fiksētu kalororiju. Bet, ja tas ir novērots nedēļu vai vairāk, ir vērts saprast. Tādēļ daudzi no šodienas meitenēm un zēniem, sievietes un vīrieši cenšas veltīt visu savu uzmanību uz ķermeņa.

Ieklausos savā ķermenī Fiziskās aktivitātes pēc garas darba dienas man ļoti palīdz atgūt enerģiju, uzlabo garastāvokli un miega kvalitāti.

2 nedēļas svara zudums

Ir patīkama sajūta, ka pēc katra treniņa ir sajūta, ka varu izdarīt vairāk. Manuprāt, panākumu atslēga ir pareizi sastādīta treniņu programma, paldies manam trenerim Ņikitam Cigankovam par profesionalitāti un precizitāti. Kādreiz domāju, ka sievietēm trenažieru zālē nav ko darīt, ka, cilājot 2 nedēļas svara zudums, sievietes kļūst vīrišķīgas, zaudē savu sievišķīgumu, bet tā nav!

2 nedēļas svara zudums

Mēs, sievietes, taču pēc savas uzbūves nevaram iegūt tādu muskuļu masu kā vīrieši. Šobrīd, vingrojot zālē, redzu, cik daudzas sievietes tur trenējas, cilā svarus, bet nekādā ziņā nav kļuvušas vīrišķīgas, tieši otrādi.

Sports un fitnessSvara zudums Kā zaudēt svaru 2 nedēļas līdz 10 kg: pastāv reālas veidi?

Atceros savus pirmos treniņus trenažieru zālē pirms vairākiem gadiem, jutos trenažieru zālē neiederīga, nezināju, kam ķerties klāt un ar ko sākt, salīdzināju sevi ar citiem, bieži arī pēc treniņiem izjutu muskuļu sāpes, bija liels nogurums, tāpēc laikam līdz Vingruma maratona projektam trenažieru zāli izmantoju reti, taču tagad esmu pilnīgi mainījusi savas domas par nodarbībām trenažieru zālē.

Sporta klubā Vingruma klubs trenažieru zāle ir gaiša, ļoti labi aprīkota. Vide un cilvēki sporta klubā iedvesmo un dod papildu lādiņu, lai trenētos, pārvarētu sevi un paplašinātu savas spēju robežas.

Trenažieru zālē jūtos ļoti labi, prieks, ka cilvēki ir pozitīvi un pretimnākoši, izpalīdzīgi. FOTO: Privātais arhīvs Iesācējiem noteikti iesaku pirms treniņiem trenažieru zālē atrast sev kvalificētu treneri, kurš novērtēs jūsu fizisko sagatavotības līmeni un parādīs pirmos vingrojumus, kā arī sekos līdzi, vai konkrētie vingrojumi tiek izpildīti pareizi.

Šobrīd sportojot reizes nedēļā, pēc treniņiem izjūtu lielu enerģijas 2 nedēļas svara zudums spēka pieplūdumu.

2 nedēļas svara zudums

Ikdienā mazāk izjūtu nogurumu, bet, nodarbojoties ar savu ziemas hobiju - kalnu slēpošanu, vairs nesāp kājas, varu noslēpot ilgāku laiku, neizjūtot spēka trūkumu. Aicinu izbaudīt Latvijas ziemas, baudot ziemas priekus un skaisto Latvijas dabu.

2 nedēļas svara zudums

FOTO: Privātais arhīvs Pareizais uztura plāns, sevis disciplinēšana, treniņu regularitāte un pakāpeniska slodzes palielināšana jau devusi pirmos rezultātus: veicot ķermeņa diagnostiku pie trenera Normunda Rozenšteina, svara zudums 2 nedēļu laikā ir 2,2 kg, patīkams pārsteigums.

Vēlos padalīties ar jums ar dažiem padomiem no manas pieredzes ikdienas treniņos: vismaz divas stundas pirms treniņiem paēdu, lai treniņā pietiek spēka un enerģijas.

2 nedēļas svara zudums

Visbiežāk apēdu vieglus lapu salātus vai tvaicētus dārzeņus, ko esmu pagatavojusi mājās; uz treniņu vienmēr ņemu līdzi ūdeni, to dzeru gan treniņa laikā, gan pēc tā; vienmēr pirms treniņa iesildos, iesildu muskuļus; treniņa laikā rūpīgi sekoju līdzi sirds pulsam, iesildīšanās laikā optimālais pulss ir - sitienu minūtē; vingrojot pievēršu uzmanību pareizai vingrojumu izpildes tehnikai; lai strādātu attiecīgā muskuļu grupa, šim procesam stingri seko līdzi treneris; ieklausos savā ķermenī un sajūtās treniņa laikā; ieklausos trenera norādēs rūpīgi; mācos sevi disciplinēt, nesteigties un būt 2 nedēļas svara zudums.

Treniņi nav savienojami ar steigu, visiem procesiem jānotiek secīgi, nevar izlaist nevienu no posmiem iesildīšanās-treniņš-atsildīšanās ; treniņus uztveru kā jaunu, noderīgu pieredzi, kā būtisku ieguldījumu savā nākotnē; izstaipos kārtīgi pēc treniņa; cenšos stundas laikā pēc treniņa paēst, lietoju produktus, kas satur daudz olbaltumvielu un ogļhidrātu, piemēram, zivis, biezpiens, dārzeņi.

Diēta divas dienas

Agrāk domāju: ja pēc treniņa paēdīšu, tad visas sadedzinātās kalorijas atgūšu, taču tā nav; tā kā pēc treniņa vielmaiņa ir iekustināta, turpinās tauku sadedzināšana. Protams, jāatceras sevi disciplinēt un lietot vieglus produktus, kas nesatur taukus. Ir aprēķināts: lai pierastu pie izmaiņām, nepieciešama 21 diena, to varu droši apstiprināt, jo trīs nedēļu laikā esmu izmainījusi uzturu, savu ikdienu un ieradumus, bet vēl ir daudz jāmācās!

  1. Nedēļas svara zudums
  2. 25 novājēšana. Kā es nolēmu par sevi, ka ir pienācis laiks zaudēt svaru
  3. Kā zaudēt svaru 2 nedēļas līdz 10 kg: pastāv reālas veidi?

Ticu, ka man izdosies! Paldies maniem 2 nedēļas svara zudums, draugiem un kolēģiem par atbalstu, to izjūtu ik dienu!

Pusdienas - gaļa, lapu salāti, citrusaugļi. Vakariņas - augļi.

Paldies, jūs esat lieliski! Ar mīļiem sveicieniem.

Share on Facebook Share on Twitter Ja jūs plānojat zaudēt svaru nedēļā, jums jāapzinās, ka šajā gadījumā fiziski nav iespējams iegūt ilgstošu rezultātu. Jūs zaudēsiet svaru sakarā ar šķidruma izņemšanu un zarnu izpostīšanu, un tikai ļoti nedaudz - tauku masas samazināšanās dēļ. Kā jūs saprotat, šī svara zuduma rezultāti pazūd netikumā pēc dažām normālās uztura dienas.