Vai riteņbraukšana sadedzina daudz tauku, Vēders, ej prom! 8 veidi, kā zaudēt viscerālos taukus

Mājās varat izvēlēties, kādus sporta veidus darīt, lai zaudētu svaru, atkarībā no tā, cik ātram jābūt rezultātam. Nu, vispirms jums vajadzētu nokļūt tupus stāvoklī līdz galam, ar rokām blakus. Ir pierādīts, ka daudzas diētas ir efektīvas papildu mārciņu izmešanā. Nospiežot pedāļus, trenējas kāju, gurnu, sēžamvietas un potītes muskuļi. Daži cilvēki tos izmanto kombinācijā, lai sasniegtu agru rezultātu. Skrituļslidošana Nesen šis sporta veids ir kļuvis īpaši populārs.

tauku dedzināšanas zonas priekšrocības

Ja uzkrājies mazliet ātra svara zudums ar kokosriekstu eļļu svara, tad pāris kilogramu nomešana varētu uzlabot tavu veselības stāvokli un palīdzēt novērst, piemēram, sirds slimību riskus vai diabēta rašanos. Svara zaudēšana var uzlabot tavu pašvērtējumu, un savu veiktspēju uz velosipēda — bet ir svarīgi domāt par savu labklājību vispirms.

Sports vai diēta?

Izvirzi mērķi zaudēt svaru tikai gadījumos, ja tas spēs uzlabot tavu veselību un fizisko stāvokli. Ja esi nolēmis, ka zaudēt svaru šobrīd ir tieši tas, kas tev ir nepieciešams, tad riteņbraukšana ir lielisks veids, kā to panākt. Par velobraukšanas pozitīvo ietekmi piedāvā uzzināt mājas lapa AlfaKasino. Skriešana bieži vien ir tas sporta veids, ko uzskata par numur viens nodarbību kaloriju dedzināšanā.

Cilvēkiem ir līdz 3 imūnsistēmām, lai novērstu slimības

Taču problēma ir tanī, ka skriešana ir arī nodarbe ar augsta līmeņa ietekmi — katrs solis triecas caur kājām, potītēm, ikriem, ceļgaliem, kā rezultātā, veidojot augstu risku savainoties. Un risks palielinās, ja esi smagāks. Riteņbraukšana, gluži pretēji, ir nodarbe ar zema līmeņa ietekmi.

Tā ir ideāla nodarbošanās sirds un asinsvadu stimulēšanai, kas sadedzina ne tikai kalorijas, bet arī vai riteņbraukšana sadedzina daudz tauku muskuļus — bez pārlieku augsta savainošanās riska.

ķermeņa slim leju avis jennifer

Jo spēcīgāki ir tavi muskuļi, jo vairāk kaloriju tavs ķermenis ikdienā sadedzina vienkārši eksistējot. Starp citu — tas ir tikai mīts, ka riteņbraukšana veido masīvus augšstilbu muskuļus, tas tiek panākts ar smagu darbu sporta zālē un lielu devu proteīna lietošanas.

  1. Efektīvas sugas Pirms uzsākt svara zaudēšanu, katra meitene uzdod jautājumu, kurš veids ir labākais svara zaudēšanai?
  2. Labākais tauku deglis ierīce
  3. WYWH 2 ļoti atkarīgs kādā tempā brauc.
  4. Ja vēlaties palielināt savu spēku vai izturību Mēs visi zinām, ka vingrinājumi jums ir noderīgi, bet tad, kad saprotat kāpēc, tas ievērojami atvieglo izkāpšanu no dīvāna un iekļūšanu sporta zālē.
  5. Tas palīdz sadedzināt kalorijas, un tas ir lielisks stresa mazinātājs.
  6. Cik kalorijas tiek sadedzinātas, braucot ar riteni
  7. Vai Velotrenažieris Ir Piemērots, Lai Zaudētu Augšstilba Taukus? -

Riteņbraukšana var būt arī ļoti sabiedrisks sporta veids pretēji skriešanai. Tāli un plaši izbraucieni ar velosipēdiem nedēļas nogalēs kopā ar draugiem ne tikai ļaus jums apskatīt jaunas vietas, bet arī ietaupīs laiku un naudu un turpinās dedzināt nevēlamās kalorijas.

Vai vēlies nodarboties ar riteņbraukšanu vienatnē vai arī kopā ar kādu draugu, vai pat pievienoties kādam līdzīgi domājošam klubam, ir lēmums, kas tev ir jāpieņem, lai atrastu sev vispiemērotāko izvēli.

tauku zaudējumu inspirational quotes

Taču visvienkāršākais veids, kā uzsākt riteņbraukšanu svara zaudēšanai, ir iekļaut to savā ikdienas ciklā — sākt braukāt uz un no darba ar velosipēdu. Ja tomēr tas neizrādīsies praktiski, jo tavs darbs atrodas pārāk tālu no tavas dzīvesvietas, tad vari izlemt, vai celsies agrāk pirms darba, lai izmestu kādu līkumu, vai arī labprātāk brauktu vakaros.

Riteņbraukšana svaigā gaisā var būt patiesi brīnišķīgs piedzīvojums, aizgūtnēm baudot svaigu gaisu un saņemot D vitamīna devu.

Kā zaudēt svaru

Tomēr arī velo-trenažieris telpās ir tikpat fantastisks veids, kā sasniegt augstas intensitātes treniņu, pie tam, ļoti ātri. Intensīva pusstunda uz velo-trenažiera iekštelpās bieži vien spēj aizstāt stundu ilgu velobraucienu uz ceļa. Braucot savā tempā un izbaudot sajūtas, kādas sniedz klušana par aktīvu cilvēku.

Sākuma pilnīgi noteikti nav jāuztraucas pārāk daudz par brauciena intensitāti.

Augšstilbu tauku samazināšana

Tiklīdz jutīsi, ka jau esi apguvis pašus pamatus un ikdienas braucieni vairs nesagādā vajadzīgo slodzi, braucienus vari variēt. Taču otrā skalas galā ir augstas intensitātes intervālu treniņi pazīstami fitnesa pasaulē kā HiTT. Tas nozīmē — mīt pedāļus maksimāli spēcīgi īsos intervālos ar maziem pārtraukumiem starp tiem.

tauku deglis 7

Šie braucieni dedzina ogļhidrātus, tāpēc tos pēc treniņa ir nepieciešams uzņemt vairāk. Lai gan nav vai riteņbraukšana sadedzina daudz tauku, ka tieši šie treniņi sadedzina taukus īpaši labāk, taču daži eksperti joprojām uzskata, ka šādas sesijas ir labākais veids svara zaudēšanai, jo augsta intensitāte nozīmē, ka tu sadedzini vairāk kaloriju dienas laikā, un nodarbini un veidot arī vairāk muskuļus. Citus ieteikumus varat izlasīt šeit.

kā sadedzināt taukus ātrāk wikiwow