Uzturs makro tauku zudums

Ātrais komplekts un kilogramu kritums. Vai jūs meklējat sev piemērotu diētu, bet šķiet, ka nekas nedarbojas? Pircēji paši pamana, kādos brīžos vajadzētu atturēties no uzkodām.

Visa Amerika Makro skaitīšana kļūst arvien populārāka nekā kaloriju skaitīšana, tāpēc šeit ir viss, kas jums jāzina par sava izdomāšanu. Jūs esat dzirdējuši par kaloriju skaitīšanu.

uzturs makro tauku zudums

Bet nesen ir kaut kas cits, ko mēs esam sākuši skaitīt: makro. Kas tad vispār ir makro?

How The Six Basic Nutrients Affect Your Body

Pārtikas galvenās barības vielas īsumā sauc par makroelementiem vai makro. Lielie trīs ir ogļhidrāti, olbaltumvielas un tauki. Un jā, optimālai veselībai jums ir nepieciešami daži no visiem trim. Tāpēc, runājot par makro aprēķināšanu, uzmanība jāpievērš noteiktu pārtikas produktu uzturvielu saturam, nevis tajos esošajām kalorijām. Tas patiešām ir par to, lai šīs kalorijas tiktu skaitītas.

Labas uztura pamati svara zaudēšanai

Jūs to darāt, izvēloties pārtikas produktus, kas ir vairāk pildīti ar barības vielām. Ogļhidrāti ir jūsu ķermeņa galvenais enerģijas avots.

uzturs makro tauku zudums

Ir trīs veidu ogļhidrāti: cukuri, ciete un šķiedras. Jūsu ķermenis tos sadala glikozē, ko pēc tam izmanto degvielai. Padomā par olbaltumvielas kā celtniecības elements jūsu ķermeņa audiem un daudziem ķermeņa procesiem.

uzturs makro tauku zudums

Vairāk nekā divdesmit dažādas aminoskābes veido uzturs makro tauku zudums, tostarp deviņas, kuras tiek uzskatītas par būtiskām un kurām jābūt no jūsu lietotā ēdiena: histidīna, izoleicīna, leicīna, lizīna, metionīna, fenilalanīna, treonīna, triptofāna un valīna. Jūsu ķermenis izmanto tauki cita starpā atbalstīt šūnu augšanu un nodrošināt enerģiju.

Pārtraukta badošanās un keto diēta: vai jūs varat darīt abus vienlaikus?

Jūs bieži dzirdēsiet par sliktajiem taukiem piesātinātajiem un trans-taukiemkas var paaugstināt holesterīna līmeni, un labajiem taukiem mononepiesātinātajiem un polinepiesātinātajiem taukiemkas jums ir veselīgāki.

Jums ir nepieciešami visi veselīga uztura cilvēki, ievērojot līdzsvaru, ņemot vērā svara zudumu, svara uzturēšanu un veselības mērķus, saka Audra Vilsone, MS, RD, LDN, bariatrijas diētas ārste. Vielmaiņas veselības un ķirurģiskā svara zaudēšanas centrs Ziemeļrietumu medicīnas Delnoras slimnīcā.

Līdzsvarotu uzturu sievietēm zaudēt svaru pēc 50 gadiem vajadzētu ietvert visu būtisko savienojumu komplektu. Šādā delikātā situācijā tas ir vairāk par racionālas uztura principu ievērošanu, nevis par noteiktām metodēm, kas palīdz zaudēt svaru. Pirmkārt, mēs runājam par vitamīniem, mikro un makro elementiem, uztura šķiedrām, pektīna savienojumiem, neaizvietojamām aminoskābēm, antioksidantiem, fitoestrogēniem un probiotikām. Papildus uztura organizēšanai pēc 50 gadiem jākoncentrējas uz fiziskās aktivitātes palielināšanu, it īpaši, ja jums ir mazkustīgs darbs un mazkustīgs dzīvesveids.

Kādiem jābūt maniem makro? Tātad, cik daudz no katra makroelementa jums ir nepieciešams patērēt ikdienā?

uzturs makro tauku zudums

Īsā atbilde ir: tas ir atkarīgs. Padomājiet par savām uztura vajadzībām diapazona izteiksmē, nevis ātri un ātri. ASV Lauksaimniecības departaments USDA iesaka ņemt vērā šos diapazonus katrai makroelementu kategorijai: Ogļhidrāti: procenti no jūsu uztura Olbaltumvielas: procenti no jūsu uztura Tauki: procenti no jūsu uztura Jūs vēlaties iegūt līdzsvaru vai to, ko dažreiz sauc par makroelementu sadalījumu, kas jums ir piemērots.

Sāciet ar ogļhidrātiem, jo, kā atzīmē Vilsons, tieši šeit vajadzētu būt lielākajai daļai jūsu kaloriju.

Lūk, kā tieši saskaitīt makro.

Tad jūs varat plānot pārējo sadalījumu no turienes. Uzturs makro tauku zudums īpašais līdzsvars katram cilvēkam būs atšķirīgs, atkarībā no tādiem faktoriem kā daži veselības apstākļi, kas jums var būt. Piemēram, personai ar cukura diabētu var būt zemāka ogļhidrātu prasība, savukārt personai ar hronisku nieru slimību var būt nepieciešams samazināt olbaltumvielu daudzumu.

Diētas Šo rakstu medicīniski pārskatīja Marjorie Cohn, M.

Jūsu aktivitātes līmenim un ēdiena izvēlei var būt arī nozīme. Viņa patiešām balstās uz vēlmēm un to, kas dienas beigās jums ir ilgtspējīgs, viņa saka. Saistīts: Kas ir Keto diēta un kā tā darbojas? Kā aprēķināt makro Tātad, kā jūs faktiski aprēķināt makro? BPirms sākat aprēķināt makro, jums jānosaka ikdienas kaloriju mērķis.

Principi individuālā super ātru diētu

Tas varētu būt kalorijas dienā, vai arī tas varētu būt lielāks vai mazāks. Tad jūs varat iedziļināties makros. Katrs makro veids nodrošina noteiktu kaloriju skaitu uz gramu.

  1. Vibrējošais ķermeņa masāžas novājēšanas mašīna
  2. Svara zudums izmantojot izlaižot virvi
  3. Pareiza uztura svara zudums | Oficiālā vietne Bentolit
  4. Zaudējumu svars zivju eļļa

Saskaņā ar USDA datiem tas izdodas šādi : Ogļhidrāti: četras kalorijas uz gramu Olbaltumvielas: četras kalorijas uz gramu Tauki: deviņas kalorijas uz gramu Pēc tam atskatieties uz makroelementu procentuālajiem mērķiem un aprēķiniet, cik daudz kaloriju uzturs makro tauku zudums, olbaltumvielu un tauku jūs mērķējat. Tad jūs varat noskaidrot, cik gramu katra no šiem makro jums ir jāizlieto.

Ja esat izvēlējies kaloriju dienā mērķi, jūs vēlaties patērēt kalorijas ogļhidrātu, kalorijas olbaltumvielu un kalorijas tauku.

Viegli nospiediet savas šūnas un neironus, tos stiprinot Veicināt autofāgija - dabisks process, kurā šūnas izplūst bojātās šūnas, toksīnus Viens īpaši interesants periodiskas badošanās ieguvums ir tas, ka tā šķiet efektīvs paaugstinot jutību pret insulīnu, kas attiecas uz to, kā šūnas reaģē uz insulīnu - hormonu, kas liek šūnām ļaut cukuram iekļūt, lai to varētu izmantot kā degvielu. Ogļhidrāti, īpaši cukuri un rafinēti graudi domājot par baltiem miltiem un rīsiemātri tiek sadalīti cukurā, ko mūsu šūnas izmanto enerģijai. Ja mūsu šūnas to visu neizmanto, mēs to uzglabājam arī tauku šūnās.

Tas der līdz gramiem ogļhidrātu, gramiem uzturs makro tauku zudums un apmēram 67 gramiem tauku. Plānojot maltītes, jūs varat meklēt veidus, kā iekļaut pārtikas produktus, kas palīdzēs sasniegt šo mērķi.

Diēta "10 dienas 5 kg": apraksts par uztura principu

Saistītie: 56 augsta tauku un zemu ogļhidrātu keto receptes bezmaksas sīkumi veterānu dienai Eksperti brīdina, ka makro skaitīšana var būt nedaudz nogurdinoša. Jūs noteikti varat veikt savus aprēķinus ar roku un glabāt tos žurnālā vai piezīmju grāmatiņā. Varat arī izmantot lietotni, kas ātri aprēķina un izseko makro jūsu vietā.

Padoms: dodieties kopā ar lietotni, ja vien jums vienkārši nepatīk matemātika.

Diēta svara zudums 10 dienas: indikācijas atbilstības

Makro skaitīšana nav piemērota ikvienam, taču skaitīšana var palīdzēt saglabāt veselību un maksimāli izmantot ēdienu. Katrā makro kategorijā varat arī meklēt veselīgākas iespējas. Apakšējā līnija ir tāda, ka, aplūkojot makro, līdzsvars ir patiešām labs, lai pārliecinātos, ka saņemat nepieciešamās uzturvielas, saka Maples. Parādes dienas Slavenību intervijas, receptes un veselības padomi tiek piegādāti jūsu iesūtnē.

Pārtraukta badošanās: slepenais tauku zaudēšanas ierocis

Epasta adrese Lūdzu ievadiet derīgu e-pasta adresi. Paldies, ka straujš svara zudums pēc insulta Lūdzu, pārbaudiet savu e-pastu, lai apstiprinātu savu abonementu. Vai nezināt, kā sākt? Leiningers pirms ieniršanas iesaka konsultēties ar reģistrētu diētas ārstu. Jūs vēlaties pārliecināties, vai izvēlaties kaloriju un makroelementu mērķus, kas ir piemēroti tieši jums un jūsu īpašajām vajadzībām.