Ātrās tauku zudumu metodes, Labāk zaudēt svaru. Kā zaudēt svaru nedēļā bez diētas mājās. Efektīvi vingrinājumi vīriešiem

Kad domājat, ka esat to atradis, samaziniet to par — kalorijām dienā. Tajā pašā laikā - zaudēt svaru. Un vēlams svēti ticēt saviem vārdiem un darbiem. Tālāk minētās metodes var izmantot neatkarīgi vai sazinoties ar uztura speciālistu vai fitnesa treneri.

Ir daudzas diētas, uztura bagātinātāji un ēdienreižu plāni, kas apgalvo, ka panāk ātru svara zudumu. Tomēr lielākajai daļai no tām trūkst zinātnisku pierādījumu. Bet ir dažas zinātniski pamatotas stratēģijas, kas ietekmē svara kontroli. Pārtraukta badošanās Pārtraukta badošanās PH ir īpaša diēta, kurā ikdienā notiek periodiska badošanās.

Kā dabiski ātri zaudēt svaru

Tas ir, visas dienas garumā jūs varat ēst tikai noteiktu īsu laika periodu. Vairāki pētījumi ir parādījuši, ka PG līdz divdesmit četrām nedēļām noved pie svara zuduma. Visizplatītākās PG metodes ir: Alternatīva badošanās dienā:badošanās katru otro dienu un regulāras maltītes dienās, kas nav ātri. Diēta 5: 2:gavē divas reizes no septiņām dienām. Badošanās dienās apēdiet pieci simti līdz seši simti kaloriju. Lielākajai daļai cilvēku 8 stundu logs būs ap pusdienlaiku līdz pulksten Pētījumi par šo metodi ir parādījuši, ka ēšana ierobežotu laiku noved pie tā, ka dalībnieki patērē mazāk kaloriju un zaudē svaru.

Vislabāk ir ievērot veselīgu uzturu gavēņa dienās un izvairīties no pārēšanās. Uztura un fizisko aktivitāšu izsekošana Ja kāds vēlas zaudēt svaru, viņam jāzina par visu, ko viņš ēd un dzer katru dienu. Visefektīvākais veids, kā to izdarīt, ir reģistrēt katru izvēlnes vienumu pārtikas dienasgrāmatā vai pārtikas izsekotājā. Viens novērojumu pētījums atklāja pozitīvu korelāciju starp svara zudumu un ēdiena biežumu un fiziskās slodzes kontroli.

Pat tik vienkārša ierīce kā soļu skaitītājs var būt noderīgs svara zaudēšanas rīks. Apzināta ēšana Apdomīga ēšana ir prakse, kurā cilvēki pievērš uzmanību tam, kā un kur viņi ēd. Tas ļauj baudīt ēdienu un uzturēt ātrās tauku zudumu metodes svaru. Tā kā lielākā daļa cilvēku dzīvo aizņemtu dzīvesveidu, cilvēki bieži mēdz ātri ēst, atrodoties ceļā, automašīnā, strādājot pie rakstāmgalda un skatoties televizoru.

Tā rezultātā daudzi no mums tik tikko zina, ko mēs ēdam. Apzinātu ēšanu raksturo: Apsēdieties ēst, vēlams pie galda: pievērsiet uzmanību ēdienam un izklaidējieties. Ēšanas laikā ātrās tauku zudumu metodes uzmanību: neieslēdziet televizoru, klēpjdatoru vai tālruni.

Pasākumu kopums svara zaudēšanai

Ēdiet lēnām: veltiet laiku, lai košļātu un izbaudītu savu ēdienu. Šī metode palīdz jums zaudēt svaru, jo tā dod jūsu smadzenēm pietiekami daudz laika, lai atpazītu signālus, ka esat pilns. Tas novērš pārēšanās. Apzināta pārtikas izvēle: izvēlieties barības vielām bagātu pārtiku, kas jūs ātrās tauku zudumu metodes vairākas stundas, nevis minūtes. Olbaltumvielu brokastis Pārtikas olbaltumvielas var regulēt ēstgribas hormonus - grelīnu, leptīnu un holecistokinīnu - kas palīdz cilvēkiem justies pilnvērtīgiem.

Pētījumi ar jauniem pieaugušajiem arī parādīja, ka ar augstu olbaltumvielu saturošu brokastu hormonālā iedarbība var ilgt vairākas stundas. Laba izvēle olbaltumvielu brokastīm: auzas, riekstu un sēklu eļļa, kvinojas putra, čia sēklu pudiņš.

Cukura un rafinētu pārtikas produktu samazināšana Tas var palīdzēt aizstāt uzkodas ātrās tauku zudumu metodes augstu cukura saturu ar augļiem un riekstiem. Dažās diētās ir arvien vairāk pievienoto cukuru, un tam ir zināma saistība ar aptaukošanos, pat ja cukurs ir dzērienos, nevis pārtikā.

ātrās tauku zudumu metodes

Rafinēti ogļhidrāti ir ļoti pārstrādāti pārtikas produkti, kas vairs nesatur šķiedrvielas un citas uzturvielas. Tie ietver baltos rīsus, maizi un makaronus. Šie pārtikas produkti tiek ātri sagremoti un ātri pārveidoti par glikozi. Glikozes pārpalikums izdalās asinīs un izraisa hormona insulīna ražošanu, kas veicina tauku uzkrāšanos taukaudos.

Tas noved pie svara pieauguma.

ātrās tauku zudumu metodes

Kad vien iespējams, cilvēkiem vajadzētu mainīt pārstrādātu un saldu pārtiku, lai izvēlētos veselīgākas iespējas. Labi aizstājēji: pilngraudu rīsi, maize un makaroni "balto" versiju vietā; augļi, rieksti un sēklas, nevis uzkodas ar augstu cukura saturu zāļu tējas un ūdeni ar augļiem, nevis sodas ar augstu cukura saturu; kokteiļus ar ūdeni vai pienu, nevis augļu sulu.

  • Christina milian svara zudums
  • Un viss tāpēc ķermeņa tauku līmenis, norādīts 1.

Vairāk šķiedrvielu! Uztura šķiedras ir augu izcelsmes ogļhidrāti, kurus atšķirībā no cukura un cietes nevar sagremot tievajās zarnās.

Kā ātri zaudēt taukus vēdera lejasdaļā

Daudzu šķiedrvielu iekļaušana uzturā palielina sāta ātrās tauku zudumu metodes, kas var izraisīt svara zudumu. Pārtika, kas bagāta ar šķiedrvielām, ietver: Pilngraudu brokastu pārslas, pilngraudu makaroni, pilngraudu maize, auzas, mieži un rudzi augļi un dārzeņi; rieksti un sēklas. Zarnu mikrofloras stabilizācija Viena jauna pētījumu joma ir zarnu baktēriju loma svara regulēšanā. Cilvēka zarnās dzīvo ļoti daudz un dažādi mikroorganismi, tostarp aptuveni 37 triljoni baktēriju.

Katras personas ātrās tauku zudumu metodes ir atšķirīgs baktēriju veids un skaits. Daži no tiem var palielināt enerģijas daudzumu, ko cilvēks iegūst no pārtikas, kas noved pie tauku uzkrāšanās un svara pieauguma. Pārtikas produkti, kas veicina labvēlīgo baktēriju augšanu zarnās: Augu pārtikas daudzveidība:Palielinot augļu, dārzeņu un graudu daudzumu uzturā, tiks palielināta šķiedrvielu absorbcija un daudzveidīgāka zarnu baktēriju kolekcija.

Fermentēti pārtikas produkti:tie uzlabo labvēlīgo baktēriju darbību, kavējot patogēno baktēriju augšanu. Skābi kāposti, kimči, kefīrs, jogurts, tempehs ātrās tauku zudumu metodes miso satur labu daudzumu probiotiku, kas palīdz palielināt labvēlīgo baktēriju skaitu. Prebiotiski pārtikas produkti:tie stimulē dažu labvēlīgu baktēriju augšanu un aktivitāti, kas palīdz vai tauku degļi arī sadedzina muskuļus svaru.

Prebiotiskās šķiedras ir atrodamas daudzos augļos un dārzeņos, īpaši cigoriņu saknēs, artišokā, sīpolos, ķiplokos, sparģeļos, puravos, banānos un avokado.

augu izcelsmes zāles, lai ātri zaudētu svaru

Tas ir atrodams arī tādos graudos kā auzas un mieži. Iegūstiet pietiekami daudz miega Daudzi pētījumi ir parādījuši, ka gulēšana mazāk nekā stundas naktī ir saistīta ar paaugstinātu aptaukošanās gadījumu skaitu. Tam ir vairāki iemesli. Pētījumi rāda, ka nepietiekams vai sliktas kvalitātes miegs palēnina kaloriju pārvēršanas enerģijā procesu, ko sauc par metabolismu.

Kad vielmaiņa ir mazāk efektīva, organisms var neizmantoto ātrās tauku zudumu metodes uzkrāt tauku veidā. Turklāt slikts miegs var palielināt insulīna un kortizola ražošanu, kas arī veicina tauku uzkrāšanos. Miega ilgums ietekmē arī ēstgribu kontrolējošo hormonu leptīna un grelīna regulāciju piemēram, leptīns sūta smadzenēm sāta sajūtu.

Stresa vadība Āra aktivitātes var palīdzēt pārvaldīt stresu. Stress izraisa tādu hormonu kā adrenalīna un kortizola izdalīšanos, kas sākotnēji samazina apetīti kā daļu no ķermeņa reakcijas cīņā vai lidojumā.

Tomēr, kad cilvēkiem ir pastāvīgs stress, kortizols var ilgāk uzturēties asinsritē, kas palielina viņu apetīti un, iespējams, liek ēst vairāk.

ātrās tauku zudumu metodes

Kortizols signalizē par nepieciešamību papildināt barības vielu krājumus organismā, izmantojot vēlamo "degvielas" avotu, kas ir ogļhidrāti. Pēc tam insulīns transportē cukuru no asinīs esošajiem ogļhidrātiem uz muskuļiem un smadzenēm. Ja cilvēks neizmanto šo cukuru cīņā vai lidojumā, ķermenis to uzglabā ātrās tauku zudumu metodes taukus. Pētnieki atklāja, ka 8 nedēļu stresa pārvaldības programmas ieviešana izraisīja ievērojamu ĶMI samazināšanos liekā svara un aptaukošanās bērniem un pusaudžiem.

Daži stresa pārvaldīšanas paņēmieni: joga, meditācija vai tai chi; elpošanas un relaksācijas paņēmieni; pavadot laiku ārā, piemēram, pastaigājoties vai ātrās tauku zudumu metodes dārzā. Galvenā ideja Ir svarīgi atcerēties, ka, zaudējot svaru, nav ātru problēmu novēršanas. Labākais veids, kā sasniegt un uzturēt veselīgu svaru, ir barojošs un sabalansēts uzturs. Tas ietver 10 augļu un dārzeņu porcijas dienā, augstas kvalitātes olbaltumvielas un pilngraudu produktus.

Ir arī noderīgi katru dienu vismaz 30 minūtes vingrot. Raksti Zaudēt svaru par 7 kilogramiem nedēļā, izmantojot uztura korekciju un diētu. Ko drīkst un ko nedrīkst ēst ar gastrītu.

Ēdienkarte ar receptēm.