Tauku zudumu vs fitness. Fitnesa Modeļa Treniņš Un Diēta -

Pagrieziet galvu un neatkārtojiet, plivinot spārnus, nepareizi interpretētas patiesības. Probiotiku avots Piena produkti, piemēram, jogurts, kefīrs un paniņas, ir pazīstami ar probiotiskajām īpašībām, taču tie ir arī labi zināmi iekaisuma cēloņi, un daudzi no mums tos pat nemaz nespēj sagremot, skaidro Jay Goodbinder, DC, Epigenetikas dziedināšanas centrs.

Galvenais Veselība-Fitnesa Kā jums pašiem ir grūtāk iegūt muskuļus un zaudēt taukus Pēdējā laikā jūs sevi spiežat sporta zālē - jūs visu nedēļu strādājat ar asti, vingrojat visu laiku, vienlaikus pārliecinoties, ka ēdat pēc iespējas tīrāk.

Tas viss ir lieliski - un mēs noteikti par to jums aplaudējam - bet patiesība ir tāda, ka jūs, iespējams, sabotējat savus rezultātus un kaitējat ķermeņa transformācijai. Ko darīt, ja, veicot dažus vienkāršus pielāgojumus savam dzīvesveidam, diētai un vingrinājumiem, jūs varētu atklāt sadedzināt taukos ieguvumu līmeni, ko nekad iepriekš nevarētu iegūt?

Galvenais Veselība-Fitnesa Kā jums pašiem ir grūtāk iegūt muskuļus un zaudēt taukus Pēdējā laikā jūs sevi spiežat sporta zālē - jūs visu nedēļu strādājat ar asti, vingrojat visu laiku, vienlaikus pārliecinoties, ka ēdat pēc iespējas tīrāk. Tas viss ir lieliski - un mēs noteikti par to jums aplaudējam - bet patiesība ir tāda, ka jūs, iespējams, sabotējat savus rezultātus un kaitējat ķermeņa transformācijai. Ko darīt, ja, veicot dažus vienkāršus pielāgojumus savam dzīvesveidam, diētai un vingrinājumiem, jūs varētu atklāt jaunu ieguvumu līmeni, ko nekad iepriekš nevarētu iegūt? Jā, mēs domājām, ka tas piesaistīs jūsu uzmanību.

Jā, mēs domājām, ka tas piesaistīs jūsu uzmanību. Ja vēlaties strādāt pie muskuļu palielināšanas un svara zaudēšanas, izlasiet mūsu plānu, lai labotu astoņus veidus, kā jūs sāpināt muskuļu masas pieaugumu un tauku zaudēšanu.

Neuztraucieties - jūs tos ātri nomainīsit.

Progresīvie treniņi

Jūs esat pārāk saspringts Pārmērīga stresa dēļ var būt lielas pārmaiņas. Pārāk liels stress paaugstina kortizola līmeni, pastāvīgi aktivizē simpātisko nervu sistēmu - jūsu cīņas vai bēgšanas reakciju - un paaugstina glikokortikoīdu līmeni, kas izraisa daudzas veselības problēmas.

tauku zudumu vs fitness hifi novājēšana

Bet, runājot par lieliska ķermeņa veidošanu, pārāk liels stress var arī traucēt testosterona tauku zudumu vs fitness augšanas hormona ražošanu, kas ierobežo muskuļu augšanu, palielina tauku daudzumu it īpaši ap vēderuun pat vājina kaulus. Katru dienu dienas vidū veltiet dažas minūtes, lai pilnībā atpūstos un uzlādētos.

tauku zudumu vs fitness dzeja par svara zudumu

Treniņu programmā iekļaujiet arī tādas aktivitātes kā joga, stiepšanās, meditācija un elpošanas vingrinājumi. Jūs gulējat nepietiekami Vēl Vainot TV, vainot mobilos telefonus, vainot sociālos medijus - lai nu kā, jums vajag kādu shuteye.

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

Lai maksimāli izmantotu savas apmācības, jums maksimāli jāatjauno. Miega samazināšana arī sagrauj tauku zudumu. Japāņu pētnieki ir atklājuši, ka īsāks miega ilgums ir saistīts ar augstāks ĶMI līmenis un lielāka jostasvietasaskaņā ar cilvēku pētījumu, kas publicēts Starptautiskais aptaukošanās žurnāls.

tauku zudumu vs fitness novājēšanas plāksteris

Iegūstiet vismaz astoņas stundas labu miegu katrs un katrs nakts. Lai labāk gulētu, pārtrauciet kofeīna lietošanu pēc dienas vidus, lietojiet mazāk alkohola kas kaitē miega kvalitātei un izveidojiet pirms gulētiešanas rituālu, lai ķermenis un prāts būtu gatavs gulēšanai. Jūs neēdat pietiekami daudz olbaltumvielu Pievienojot vairāk olbaltumvielu, tas ir vienkāršs veids, kā panākt visu.

Pētījumā no Uztura žurnālspētnieki atklāja, ka diēta ar augstu olbaltumvielu saturu uzlabots ķermeņa sastāvs, holesterīna marķieri un insulīna līmenis vairāk nekā mērenu olbaltumvielu diēta, pat saglabājot nemainīgas kalorijas.

Fresh articles

Un tam ir jēga: Olbaltumvielas ir muskuļu veidojošais elements, tauku zudumu vs fitness tas palīdz saglabāt muskuļu masu, kamēr jūs nomest ķermeņa taukus. Piemēram, olbaltumvielu kokteiļi jums palīdz veidot vairāk muskuļu masas un paliec slaids palielinot kaloriju sadedzināšanu pēc treniņa.

  • Cik ātri jums vajadzētu staigāt pēc fiziskās aktivitātes un svara zuduma by Wendy Bumgardner Share on Facebook Share on Twitter Atrodiet pareizo pastaigu ātrumu, lai sadedzinātu taukus un izveidotu aerobos fitnesus Neatkarīgi no tā, vai jūs pastaigājat uz fitnesa vai svara zudumu, jums vajadzētu staigāt pietiekami ātri, lai sasniegtu tauku dedzinošu soli.
  • Jūs sadedzināt taukus bet guļ
  • Share on Facebook Share on Twitter Vai jūs, bezrūpīgā bērnībā, domājat, ka tad, kad jūs augt un kļūt par "svarīgu tanti", vai jūs atgriezīsieties pie sava ierastās izklaides - lecenēšanas virves?
  • Noņemt taukus no augšas krājumu
  • KĀ JUMS PAŠIEM KĻŪST GRŪTĀK IEGŪT MUSKUĻUS UN ZAUDĒT TAUKUS vwclub.lv - VESELĪBA-FITNESA
  • Kettlebell Fitness Training - Izmantot
  • Pastaiga Vs. Skriešana: kas ir labāk veselībai, svara zudums? - Svara Zudums
  • Novājēšanu izaicinājums

Ēd vismaz 1g olbaltumvielu uz mārciņu ķermeņa svara, lai iegūtu labākus rezultātus. Jūs darāt pārāk daudz sirds Kaut arī ilgi, lēni skriešana lieliski attīsta jūsu aerobo sistēmu, pārāk daudz tradicionālais kardio faktiski var radīt negatīvu efektu.

Tauku zudumu vs fitness jūsu mērķis ir, piemēram, muskuļu palielināšanās, pārmērīga sirdsdarbība kaitē atveseļošanai un samazina muskuļu masas pieaugumu, jo jūs koncentrējaties uz izturības treniņiem. Tā vietā, lai uzlabotu, sajauciet tradicionālo sirdsdarbību ar intervāla tipa protokoliem visi jūsu enerģijas sistēmas. Jūs neceļat smagi Lai pievienotu izturību un uzbūves izmēru, jums ir jāceļ smags un grūti. Koncentrējieties uz vairāku locītavu vingrinājumiem, piemēram, squats, deadlifts, rindām un presēm, lai stimulētu daudz hormonālas izdalīšanās un vairāk ieguvumu.

Kā es varu zināt, vai staigāšana vai skriešana ir man piemērotākais kardio treniņš?

Tas pats notiek, ja jūs mēģināt zaudēt taukus, jo jūsu ķermenis mēdz zaudēt muskuļus kaloriju deficīta laikā. Labākais veids, kā novērst muskuļu zaudēšanu, ir smags treniņš. Pievienojot vairāk muskuļu, palielinās arī jūsu vielmaiņas ātrums, kas palielina visas dienas laikā sadedzināto kaloriju skaitu. Treniņa laikā izmantojiet zemākus atkārtojumus 4—8 un smagākus svarus ar lielu apjomu.

Saistītie Produkti

Jūs nedzerat pietiekami daudz ūdens Pat ar visiem cilvēkiem, kas nēsā ūdens pudeles, gandrīz puse no visiem amerikāņiem to nedara dzert pietiekami daudz ūdens. Tas pats attiecas uz muskuļu masas palielināšanos: ja nedzerat pietiekami daudz ūdens, tiek iznīcināta jūsu veiktspēja sporta zālē un ierobežots progress.

Lai jūsu ķermenis darbotos optimāli, dzeriet pietiekami daudz ūdens, lai urīns būtu dzidrs vai vāji dzeltens. Jūs izlaižat ogļhidrātus Pretēji modernām diētām ogļhidrāti NAV ļauni.

tauku zudumu vs fitness ab muskuļi sadedzina taukus

Ogļhidrāti nodrošina enerģiju masas veidošanai un enerģijas krājumu atjaunošanai, kas ir absolūti svarīgi, ja jūs vairākas reizes nedēļā sasmalcināt intensīvu treniņu. Un pat ja jūsu mērķis ir tauku zudums, ogļhidrātu izlaišana joprojām sāpēs, nevis palīdzēs.

Vai ābolu sidra etiķim ir labums veselībai?

Kamēr jūs ēdat tīrus ogļhidrātu avotus, piemēram, kartupeļus, jamsus, pilngraudu produktus, augļus un kvinoju, jums viss būs kārtībā. Lai palielinātu muskuļus, neuztraucieties, ka ēdat pārāk daudz ogļhidrātu; tauku zaudēšanas gadījumā tomēr ēd ogļhidrātus tikai jūsu spēka treniņu dienās. Jūs neēdat pietiekami daudz tauku Ja vēlaties zaudēt taukus, ēdiet vairāk tauki.

Austrālijas pētnieki atklāja, ka, apvienojot aerobos vingrinājumus ar zivju eļļu, kas ir tauki, samazinājās daudz vairāk ķermeņa tauku nekā tikai vingrinājumi.

Apmācības laikā

Arī tauki ir vitāli nepieciešami muskuļu masas palielināšanai, jo testosteronu ražo no holesterīna. Izvairieties no transtaukskābēm un hidrogenētām eļļām un ēdiet vairāk tauku no tādiem labiem avotiem kā dzīvnieku tauki, rieksti, avokado, kokosriekstu eļļas, olīveļļas un zivis.

tauku zudumu vs fitness ātrākais veids kā ro sadedzināt taukus

Lai piekļūtu ekskluzīvu video videoklipiem, slavenību intervijām un citam, abonēt vietnē YouTube!