Tauku zudumu uztura padomi

Svarīgi, ka trūkst kaloriju, ne pārāk liela, citādi organisms pāries uz "trauksmes režīmā" un visi tauku sadedzināšana procesus palēnināsies vai vispār apstājas. Kad esat lietojis nepieciešamos uztura bagātinātājus, uzkāpiet uz tādas mašīnas kā skrejceļš, velosipēds, eliptisks vai jebkurš kardio aparāts.

Uztura padomi, lai tauku zudumu uztura padomi muskuļu masu Uztura padomi, lai palielinātu muskuļu masu Pārtraukta badošanās IF ir visur pašlaik, lai gan definīcija mainās.

tauku zudumu uztura padomi

Ieteikumi ietver badu 16 stundas diennaktī, 20 stundas dienā, visu dienu katru otro dienu, katru trešo dienu, divas reizes nedēļā, reizi nedēļā, reizi nedēļā vai tikai tad, kad neesat izsalkuši. Lūk, mans uzņemties IF: sporādisku ēšanas modeļu lietošana, lai zaudētu taukus, var būt efektīva, taču tā nav veselīga, ilgtspējīga vai izdevīga.

indigotreecoaching

Lūk, kāpēc. Mazāk muskuļu Ja ik pēc pāris stundām jūs nesaturat ķermeni ar olbaltumvielu, rodas muskuļu degradācija. Daži apgalvo, ka jūs varat uzturēt muskuļu ar intermitējošu ēšanas modeli, bet esmu ieinteresēts veicināt optimālu muskuļu masu veselībai un veiktspējai.

Pētījumi rāda, ka palielināta muskuļu masa prasa stimulus, ieskaitot svara treniņu, aminoskābes, testosteronu un augšanas hormonu. Rezultāts bija 1 kg liesas muskuļu masas zudums. Tātad, ja 24 stundu laikā pēc svara trenēšanas nepietiek ēst, tas ievērojami samazina olbaltumvielu sintēzi un lēnāku atveseļošanos. Samazināts sniegums Sākumā ziņojumi liecina, ka IF paaugstina vīriešu modrību, smadzeņu darbību un, iespējams, arī insulīna veselību.

Uztura ieteikumi, lai gūtu sportiskus panākumus

Bet ilgtermiņa sekas, it īpaši attiecībā uz muskuļiem, kuri interesējas par sportisko sniegumu, nav optimāli. Kāpēc Neregulāra ēšana izraisa insulīna kāpnēm un nepareizu cukura līmeni asinīs, kas galu galā nosūta jūsu hormonus, neirotransmitētājus un diennakts ritmu - jūsu iekšējo ķermeņa pulksteni - no nejaukšanās skat.

Aprīlis, Tuvojoties vasarai, aizvien vairāk cilvēku rūpīgāk izvēlas ēdienkarti un atsāk sportošanu, lai gada siltajos mēnešos justos viegli, brīvi un pievilcīgi. Lai ar sportošanu un uzturu saglabātu veselīgu ķermeni, līdzās citām aktivitātēm ieteicams ievērot enerģijas balansu — cik daudz enerģijas tiek patērēts, tikpat daudz jāuzņem ar uzturu. Par trim izplatītākajiem svara korekcijas veidiem un enerģijas balansu vai disbalansu katrā no tiem stāsta Rimi kustības Labākai dzīvei eksperts, fitnesa treneris Kārlis Birmanis.

Tālāk par to, kā tas tas ietekmē jūs. Viens pētījums pārbaudīja, kā laikā, kad laikā Ramadāna ietekmēja veiktspēju un nogurumu elites džudo sportisti.

Olbaltumvielu diēta, tās plusi un mīnusi

Savukārt, ēdot tipisku Paleo miltus ar augstu olbaltumvielu, zemu ogļhidrātu un veselīgu tauku saturu ik pēc pāris stundām, jūsu ķermenis nodrošina stabilu aminoskābju avotu muskuļu veidošanai un uzlabo izziņu un vielmaiņu. Slikta insulīna reakcija Neregulāri ēšanas modeļi ietekmē insulīnu un cukura līmeni asinīs veselību.

tauku zudumu uztura padomi

IF modelis ražoja ievērojami lielākus insulīna un glikozes spīdumus un kūļus, norādot uz bioloģisko vidi, kas iestrādāts insulīna rezistencei, diabēta prekursoram.

Augsta glikēmiskā ogļhidrātu satura ierobežošana ir insulīna un asins cukura veselības pamatā. Pētījumā, kurā tika salīdzināti trīs ikdienas maltīšu plāni - trīs ar augstu carb maltīti, seši augstas karbamīna ēdieni un seši ar augstu olbaltumvielu saturošas barības piedevas ar zemu carbolu daudzumu, tika konstatēts, ka cukura līmenis asinīs bija visaugstākais, reaģējot uz sešām augsta līmeņa carbs maltītēm, kam sekoja trīs augsta karbamīna ēdienreizes, abos gadījumos - vienāds insulīns.

Pamats un diēta

Augstas olbaltumvielu maltītes ievērojami samazināja insulīna un glikozes līmeni. Tātad, lai veselība insulīns koncentrētos uz to, ko jūs ēdat - olbaltumvielu, labu tauku un zemu glikēmisko ogļhidrātu - nevis ēšanas laikā.

Nesabalansēti hormoni IF ietekme uz hormoniem ir postoša. Metabolisma hormonu insulīna līmenis, anaboliskie hormoni testosterons un augšanas hormons un augšējo dziedzeru aktivizējošie hormoni ir saistīti, tādēļ, ja viens hormonu veidojošais dziedzeris pārvietojas kreisajā pusē, jūs varat likties, bet citi negatīvi ietekmēs.

Tas var izraisīt sliktu metabolismu un ķermeņa sastāvu, nespēju veidot muskuļus, neauglību, hronisku nogurumu, miega traucējumus, iekaisumu un paaugstinātu slimības risku.

tauku zudumu uztura padomi

Orientējošā astoņu nedēļu pētījumā pusmūža cilvēki devās vai nu vienu ēdienu dienā, vai trīs ēdienreizes dienā ar neierobežotu tauku zudumu uztura padomi daudzumu.

Pirmā grupa zaudēja 2 kg tauku nekā vidēji otrā grupa.

Kā nopirkt veselīgāko jogurtu: 5 padomi

Tomēr viņiem bija vērojams ievērojams asinsspiediena paaugstinājums, kas liecina par mainītām diennakts ritmām. Tātad, kamēr IF var radīt tauku zudumu, tā nav labākā metode.

Autors: Evan Garcia Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Baleta dejotājai ir nepieciešams labi sabalansēts uzturs, lai sasniegtu savu augstāko potenciālu. Baleta deju skaistajam un bez piepūles izskatam nepieciešama ārkārtīga atlētisms un lielas fiziskās prasības cilvēka ķermenim. Baletdejotājam optimāla snieguma sasniegšanai nepieciešami ne tikai gadu treniņi, bet arī sabalansēts uzturs.

Patiesībā tas padara jūsu ķermeņa spējas regulēt sevi riskam, izraisot izsmelšanu un slimības. Saņemiet padomu, atrodiet kursu un iegādājieties papildinājumus charlespoliquin.