Tauku zudumu bet stiprums apmācību

Slikti funkcionējošas zarnas noteikti vājinās visus mēģinājumus sadedzināt taukus. Pārtikas organizēšana pirms un pēc kardiogrāfijas apmācības Uzturs pirms un pēc sirds un pēc tam, kad cardiotranslation ir viena no panākumu sastāvdaļām. Tas nozīmē, ka mašīna domā jūs liekot vairāk pūļu, nekā jūs esat, un jūs sadedzināt mazāk kaloriju, nekā mirgojošu ekrānu aplēsēm, viņš saka. Kļūda 2: nepietiekami ierobežojiet ogļhidrātu uzņemšanu Ir zināms, ka diētas ar zemu ogļhidrātu un augstu olbaltumvielu saturu efektīvi sadedzina zemādas taukus. Pētījumā, kas Cooper institūtā Aerobika Research in Dallas, sievietēm ar lieko svaru tika sadalīti trīs grupās: ".

Palieliniet tauku noguldījumu sadalīšanas procesu, kas turpinās pēc apmācības. Cardigarfoots palielina izturību un efektivitāti. Samazināt aterosklerozes risku. Veicina kaulu audu stiprināšanu. Zemāks svars bez muskuļu zudumiem.

Atbalstīt veidlapas skaitli palīdzēs ikdienas īsu siera tauku zudumu bet stiprums apmācību, un sirds zuduma kardiogrāfija nozīmē šādu klases grafiku - minūtes pēc dienas. Lai iegūtu ātru rezultātu un uzturētu tos ilgu laiku, diēta ir jāpielāgo, novēršot taukus, saldus, ceptiem un miltus.

Pārtikas organizēšana pirms un pēc kardiogrāfijas apmācības Uzturs pirms un pēc sirds un pēc tam, kad cardiotranslation ir viena no panākumu sastāvdaļām. Intensīvās slodzes laikā organisms ir mērķtiecīgi dedzināt taukus, nevis tērēt spēkus arī sagremot pārtiku, tāpēc pēc pēdējās maltītes pirms apmācības ir jābūt apmēram 2 stundas.

Uz tauku dedzināšanas kardiogrāfiju bija tikpat efektīva, 1, stundas pēc tam jāatturas no pārtikasdodot ūdeni lielos daudzumos. Pēc kardiovenācijas uz simulatoriem atlikušo dienu ir jāatstāj proteīna produkti zema tauku satura gaļa, putns, zivis, raudzētie piena produktilai ātri atjaunotu muskuļu dārzeņus jebkurš cits, nevis starchy. Kardiogrāfija mājās. Vingrinājumi Sporta aprīkojums Vieglākais un visvairāk pieejams no simulatoriem kardiogrāfijai ir virve.

Divdesmit minūtes ātrā tempā, katru minūti ar minūšu atvaļinājumu, arī nodrošina pietiekamu sirds slodzi. Vasarā alternatīva treniņš sporta zālē var būt riteņbraukšana, peldēšana, skriešana, ātra pastaigas un paaugstinot soļus intensīvā režīmā. Izveidojiet apstākļus kardiovaskulācijām mājās, iegādājoties pāris hanteles un soli platformu. Ja ir brīva telpa, ielieciet tauku zudumu bet stiprums apmācību skrejceļš, LED vai elipsveida simulators.

Kad jūs mēģināt nomest mārciņas, jūsu treniņiem ir ne tikai lielisks veids, kā nolaist tvaiku pēc grūts dienā; Viņi arī ir galvenā daļa sasniegt jūsu mērķa svaru. Tātad, kas notiek, lai dotu jums visvairāk sprādziena jūsu kaloriju dedzināšana buks? Bet tāpēc, ka jūs esat ieguvuši mērķus sasniegt, mēs jautājām ekspertiem, kā jūs varat veikt lielāko daļu katru pārvietot-un mašīnu, sporta zālē, lai jūs varētu max no jūsu kaloriju apdegums.

Uzlabotos modeļos jūs varat likt individuālu sirds un asinsvadu programmu. Vingrinājumi, kuriem nav nepieciešama papildu aprīkojums Vingrinājumi kardiogrāfijai ne vienmēr ir nepieciešama īpaša iekārta. Pamatnosacījums ir izpilde straujā tempā, bet tajā pašā laikā sekojiet sirdsdarbībai. Mīnus Jūsu vecums vīriešu indikatoriWt. Mīnus jūsu vecums sieviete. Treniņš - viena vai divas pieejas. Pastaiga vietā - 3 min. Pastaigas ar augstu ceļgalu pacelšanu - 1 min.

Desmit katram kājas no kritumiem uz sānu. Nogāzes pa labi un pa kreisi, uz priekšu-atpakaļ - 10 atkārtojumi katrā virzienā.

Vēders ir novilkta, gluda poza, rokas uz jostas vai krūts priekšā. Sāciet ar vieglu zeķes lēcienu, ilgums ir minūte. Plus plus kick - labo kāju solis uz priekšu ceļa locīšanas leņķis ir 90 ° - kreisā kāja uz zeķēm, atgriezieties un ātri pārvietojieties ar spēku, lai padarītu kreiso kāju uz priekšu, kā ietekmi.

Veikt 30 sekundes katrai kāju bez atbalsta, turot līdzsvaru starp roku un muskuļiem preses šķīries uz sāniem. Turot tiešo pozu un spēcīgu presi, noliekt uz priekšu, pieskaroties plaukstām grīdas. Tālāk, lēcienā pievelciet kājas uz rokām un iztaisnot. Veiciet minūti - cik vien iespējams, nospiediet muskuļus. Iepriekšējais uzdevums ar komplikāciju "Advanced lietotājiem".

Darbību algoritms ir tāds pats, tikai izņemiet ķermeni dēļu pozā paralēla grīdaiveiciet push-ups un veiciet lēkt atpakaļ uz PI sākuma pozīciju vienlaicīgi ar ķermeņa pacelšanu.

Kaloriju torching uz fleek.

Minute pushups. IP - kājas un ķermenis paralēli uz grīdas atrodas vienā un svara zudums 2 nedēļas optifast pašā līnijā. Slide uz rokām, praktiski pieskārās pārklājuma degunam un ar spēku, lai piespiestu ķermeni uz augšu, noņemot plaukstu no grīdas ja iespējams, padarot kokvilnu. Atgriezties ip. IP - gluda poza, attālums starp kājām ir vienāda ar plecu platumu, izstiepiet rokas. Vašināšana - paceliet taisnu kāju, lai būtu paralēla grīdai un saliekts uz pusēm tās virzienā, cenšoties neapt atpakaļ atpakaļ.

Darbības ilgums - 30 sekundes katrai kājai. Grouple, sēžot squatting un pieskaroties rokām grīdas, un ar spēku lēkt, tajā pašā laikā izplatot rokas un kājas. Veikt minūti bez ventilācijas, muskuļus gurniem un sēžamvietas darbu.

Viens no labākajiem veidiem, kā zaudēt svaru, ir kardio apmācība tauku dedzināšanai. Nav brīnums, ka trenažieru zāle, kas tiek veikta svara zuduma nolūkā, sākas ar intensīvu sirdsdarbību, tie arī beidzas.

Sūtīt draugam

Kas ir kardio apmācība Kardiogrāfija tā apmācība sirds - tie slaids uz gurniem aerobikas vingrinājumi mājās, sporta zālē, uz ielas un jebkur. Pat peldēšana bez ieelpošanas tiek uzskatīts par kardio apmācību. Cardio palīdz sadedzināt daudz tauku bez simulatoriem. Šāda veida slodze nozīmē dinamiskus vingrinājumus, kuros ir samazinājies kāju, roku, visa ķermeņa muskuļu samazinājums.

Sirds apmācības uzdevums ir pārspīlēt mūsu dabisko "motoru" uz sitienu biežumu minūtē, piesātina organismu ar skābekli, piegādā visas nepieciešamās barības vielas katrai šūnai. Ar šo ritmu, visefektīvākais tauku dedzināšana notiek.

sadedzināt kuņģa taukus un saņemt abs tauku zuduma pareizais ceļš

Tādējādi Cardio vingrojumu komplekss ir apmācības sesija, kuras mērķis ir uzlabot sirds ritmu uz noteiktu līmeni. Šādu nodarbību priekšrocības ir milzīgas: garastāvoklis palielinās; smadzeņu darbība uzlabojas, galvassāpes pazūd; sirds un asinsvadu un elpošanas sistēma ir apmācīti pakāpeniski, nevis no vienreizējām epizodiskām klasēm ; to normalizē asinsspiediens; cardio prasa lielu enerģijas daudzumu, tauku zudumu bet stiprums apmācību tāpēc liek taukiem sadedzināt; miega režīms ir normalizēts, izrādās nomierinoša ietekme uz nervu sistēmu.

Jūs redzat, cik daudz aerobo vingrinājumi ir noderīgi mūsu ķermenim. Mēs iesakām tos izmantot vairākas tauku zudumu bet stiprums apmācību nedēļā ne tikai svara zudums, bet arī ķermeņa, elpošanas un sirds un asinsvadu sistēmas vispārējam muskuļu tonim.

Neaizmirstiet, ka tas ir lieliska insultu, sirdslēklu, saaukstēšanās, pneimonijas un daudzu citu problēmu novēršana! Kā jau minēts, vēl viens kardio nosaukums ir dinamiski vingrinājumi. Un nosaukums tas nozīmē, ka jūs palielināsiet sirds ritmu kustības dēļ. Jūs pārvietojat, muskuļu darbs, sirds tiek paātrināta. Sirds vingrinājumi novājēšanai Tā kā ar sirds ritmu sitieniem, katabolisms sākas minūtē, tad ir absolūti jebkura sirds slodze tauku tauku zudumu bet stiprums apmācību mājās vai tauku zudumu bet stiprums apmācību zālē.

Un jo ilgāk tas būs vismaz 20 minūtesjo vairāk kaloriju jūs pavadīsiet un sadedzināt papildus taukus ātrāk. Ņemiet vērā, ka sitieniem nav nepieciešams saglabāt visu treniņu. Aerobikas tauku dedzināšana var ilgt 30, 40 vai vairāk minūtes. No tiem minūtes var vadīt sirdi līdz Cruising sirds ātrums - sitieni minūtē.

Tas ir kaut kas jauns

Aerobikas tauku dedzināšanas vingrinājumi saņēma savu nosaukumu, jo tie nedrīkst vadīt šūnas uz anaerobiem apstākļiem.

Enerģijas no glikozes radīšanas process notiek skābekļa klātbūtnē, nesasniedzot anaerobu slieksni. Ja jūs paātrināt un piemērot intervālu kardio, tad šis slieksnis tiks sasniegts.

Tiek uzskatīts, ka šāda veida apmācība ir efektīvāka, bet tas nozīmē daudz nianses. Intervāla apmācība ir paredzētas veseliem cilvēkiem. Ikviens, kas cieš no hipertensijas dažādās grādiem, pārkāpums ritma, sirds un asinsvadu mazspēja un citas patoloģijas, ļoti daudz kaitēt pats.

Bet šādos gadījumos klasiskie treniņi ar sirdsdarbību sitieni minūtē. Palaist Running ir kardio vingrinājums svara zudumam un kopienas notikumam.

Augstas intensitātes svars apmācības apdegums vēdera tauku

Mājās, jūs varat praktizēt darbojas uz vietas. Ticiet man, tas ir ļoti garlaicīgi, tāpēc tas ir labāk iet ārā. Un, ja jūs esat pārāk slinks, lai to izdarītu, jūs varat iegādāties vienkāršāko skrejceļš un organizēt skriešanu mājās.

Aerobo vingrinājumu piemēri iesācējiem Daudzi cilvēki uzskata jebkuru intensīvu slodzi ar cardiotrans un ir ļoti apbēdināts, kad viņi nekad nav izdevies atbrīvoties no liekā svara kādu laiku. Šis raksts precizēs un izskaidros, kāda sirdsdarbība ir, un arī palīdzēs izvēlēties nepieciešamos vingrinājumus efektīvai svara zudumam. Bez ievada datiem nevar darīt Viļņošana, lai uzzinātu, kāda kardio apmācība ir nepieciešama, lai iegūtu ievada slodzes intensitātes datus, bez kura nav nepieciešams veikt klases gaitā.

Aerobikas treniņus var veikt reizes nedēļā minūtes. Palaist labāk un drošāku gļēvu. Staigāšana Ja jums ir grūti palaist tas notiek, piemēram, ar plakanām kājām. Pastaigājieties uz ielas, parkos, mežā. Jūs varat staigāt uz tā paša skrejceļa, ko iegādājāties. Darboties efektīvāk nekā staigāšana.

12 veidi, kā sadedzināt vairāk kaloriju jebkura treniņa laikā

Bet, kad jūs nevarat palaist, tas ir labāk staigāt nekā sēžot mājās. Efektīva pastaigas uz straujo soli vakaros vietās, kur gaiss nav piesārņots ar izplūdes gāzēm.

novājēšanu znaczenie svarīguma zuduma simptomi suņiem

Gados vecākiem cilvēkiem pat paātrināts solis ir diezgan smaga slodze. Tāpēc, viņiem, staigāšana ir labākais kardio tauku dedzināšanai. Jūs varat veikt nūju pat nepieciešams un darīt. Un no suņiem ir kaut kas, lai izkāptu, un jūsu rokas netiks atstātas bez jautājuma!

Velosipēds Dinamiskie vingrinājumi var būt velosipēdā. Kad jūs pagriezīsiet pedāļus, cikliskā slodze uz kājām izraisa jūsu sirdi strādāt sitienu biežumā minūtē.

Pārtikas organizēšana pirms un pēc kardiogrāfijas apmācības

Ko jūs neesat kardio? Cardio Training mājās var tikt praktizēta uz velosipēdu. Tas ir vēl ērtāks nekā darbojas. Darbībai jūs varat atrast desmitiem attaisnojumu. Bet no braukšanas velosipēds nav tik daudz attaisnojums. Tas nav spēlēt lomas.

tanisha thomas svara zudums 1 mārciņu tauku zudumu

Vai jūtaties grūti vai staigāt?