Tauku zudumu ar prāta spēku

Pārtikas produkti izvairīties Par stingru, tonizētu ķermeņa uzbūvi fitnesa modele Natālija Minha iesaka izvairīties no saldajām sodas, sulām, alkohola, pilnpiena, siera, maizes, pastas, šokolādes, konfektēm, eļļas, sviesta, majonēzes un krējuma mērcēm. Arī efektīvi izstrādāt vēderu un sāniem palīdzēs vingrinājumi tieši "nav paredzētas" lai šajā zonā. Viens pētījums, kas publicēts Internālās medicīnas gadagrāmatas centās novērot, cik daudz vai maz miegs var ietekmēt tauku zudumu interneta dūriens Gregam Nuckolam no Spēka spēka pētījumam. Trīskārša darbība: ekscentrisku apļveida masāža, pneimatiskā spiediena un infrasarkano staru siltumu.

Ja ķermeņa tauku līmenis ir lielāks, jums vairāk jākoncentrējas uz uzturu. Tomēr tagad viss ir koncentrēts uz jūsu treniņiem - proti, uz muskuļiem.

Progresīvie treniņi

Bet arī tev tagad jābūt apņēmīgam kā sportistam. Tie ir kultūristi, fitnesa konkurenti, sportisti.

tauku zudumu ar prāta spēku vai kaļķi un silts ūdens sadedzina taukus

Jums ir jābūt gatavam darīt to, ko citi nav, piebilst Vaits. Jūs skatāties uz vistas gaļu bez mērces, 5—9 porcijas augļu vai dārzeņu dienā, izvēloties pēc iespējas liesākus proteīnus, labākos iespējamos taukus - riekstus, eļļas, čia sēklas - izvelkot visvairāk piesātināto tauku un patērējot ne tikai pienācīgus ogļhidrātus.

Tas ir patiesi mūsu zaudējums. Patiesībā, crappy z's varētu būt liels iemesls, kāpēc jūs nezaudējat svaru. Lūk, kāpēc.

Protams, jums vajadzētu baudīt ēdienu. Bet, ja jūsu mērķis ir izskatīties pēc iespējas labāk, cik cilvēciski iespējams, jums ir jāpiešķir prioritāte tam, ko ēdiens piedāvā jūsu ķermenim, nevis tam, ko tas piedāvā jūsu garšas kārpiņām.

Noņemt sāni un vēders: ar ko sākt?

Tērē labāk kalorijas Kad jums ir 20 kg liekais svars, jums ir jāēd mazāk kaloriju, lai zaudētu svaru. Lai sadedzinātu taukus, jums ir nepieciešami muskuļi, un muskuļu veidošanai ir nepieciešamas kalorijas, tāpēc tauku zudumu šajā posmā veicina tas, ka uzturēšanas kalorijas ir nedaudz zemākas vai pat nedaudz pārsniedza to daudzumu, viņš saka.

Vissvarīgākais faktors: palieliniet ogļhidrātu daudzumu tauku zudumu ar prāta spēku un pēc treniņa, lai iegūtu degvielu un atjaunotu enerģiju, un fiksējiet olbaltumvielu daudzumu vismaz 1,5 g uz kg ķermeņa svara.

tauku zudumu ar prāta spēku ķermeņa slim leju avis jennifer

Alkohols iekļaujas jūsu kategorijā 'indulences', no kurām jūs saņemat tikai vienu reizi, varbūt divas reizes nedēļā, viņš piebilst. Kad jūs nolemjat to tērēt, pieturieties pie gaišiem dzērieniem bez sulas, piemēram, degvīna ar sodas ūdeni un kaļķi.

tauku zudumu ar prāta spēku 101 svars loss tips pdf

Turieties pie skavām Diemžēl zem 15 gadu vecuma ēšana ir diezgan garlaicīga, saka Vaits. Jums jāsasniedz makro līdz T, un jums jāsamazina kaloriju, sāļas, bet aromātiskas mērces BBQ ir liels likumpārkāpējskas nozīmē, ka jūs, iespējams, katru dienu ēdat tādus pašus vai līdzīgus ēdienus - vistas krūtiņa bez ādas, tvaicēta dārzeņi un brūnie rīsi. Protams, jūs varat būt īpaši tauku zudumu ar prāta spēku ēdiena cienītājs, taču, ja vien nevēlaties katru dienu pavadīt stundas virtuvē, labākais ir atrast piecas maltītes, kas iederas jūsu ikdienas makros, un gatavot maltītes uzreiz sešu vai septiņu dienu vērtībā.

Kad esat iesitis lielo biļešu priekšmetus, ēdienreizēm jāņem līdzi palielināmais stikls. Varbūt jūs esat darījis kafiju ar krējumu.

Lai atbrīvotos no taukiem vēdera apvidū: galvenās kļūdas

Šis piens ir tikai 30 kalorijas, bet katru nedēļu katru dienu tas ir kalorijas, kuras varētu iet, saka White. Apskatiet visus šķidrumus, ko lietojat, izņemot ūdeni, kas attiecas uz eļļu un mērcēm, un rūpīgi pārbaudiet šķietami veselīgus iepakotus pārtikas produktus, piemēram, olbaltumvielu batoniņus un iepriekš pagatavotus kokteiļus.

tauku zudumu ar prāta spēku body slim art

Nolīgt dietologu vienreizējs laba skaņa Ja jūs nevarat saprast, ko samazināt no jau tīras diētas un kā to līdzsvarot ar muskuļu augšanas veicināšanu, nogādājiet savu pārtikas žurnālu reģistrētam dietologam. Papildus apmācībai meklēt viltus likumpārkāpējus, viņš vai viņa var arī pārbaudīt perifēros ietekmētājus, piemēram, stresu un miegu, viņš piebilst.

Pirms mēs runājam par to, kā samazināt taukus, mums vispirms ir jāsaprot viena lieta. Svars svara likšana tiek uzskatīta par problēmu, bet cik daudzi no mums patiesībā zina, kāpēc mūsu ķermenis faktiski uzkrāj taukus?

Novietojiet aizvedumu Jums, iespējams, jau ir jūsu restorāni, kas gatavo tri ieleja svara zudums murrieta atsauksmes tīrus makro salātus vai perfektu laša fileju.

Bet citu gatavots ēdiens ir vislielākā savvaļas karte attiecībā uz kalorijām - tāpēc, ja vien jūs nepārvaldāt tieši to, kas parādās uz jūsu šķīvja, jūs, iespējams, vēlaties ēst tikai vienu vai divas reizes nedēļā kā indulgence, saka Vaits. Sakārtojiet prātu Kad runa ir par to, tas, kas atdala 15 procentus no 10 procentiem, ir īpaši fokusēts, saka Vaits. Mēs runājam par veltījums maltītes sagatavošanailožu necaurlaidīga atbildība, sabiedriska dzīve, kurā ir ļoti atbalstoši cilvēki - fiziskajai sagatavotībai un uzturam ir jābūt jūsu dzīves pirmajā vietā.

tauku zudumu ar prāta spēku slaids linux piparmētru

Neatkarīgi no tā, kas atņem jūsu motivāciju - draugiem, kuri nesaprot, kāpēc jūs nevarat vienkārši iedzert citu alu, darbu, kas ļauj gulēt tikai piecas stundas naktī, ir jāpielāgo, un viss, kas jūs virza un aizkavē, ņemot mērījumus un progresa attēlus, ir jāpastiprina.

Izklausies kā tu? Šis ir mūsu iesācēju ceļvedis spēka treniņiem. Pretējā gadījumā lasiet tālāk.

Jūs varat arī patīk

Ideāls treniņu plāns Atcerieties, ka jūsu uzmanība tiek koncentrēta uz muskuļu palielināšanu. Tas nozīmē, ka jūsu treniņiem vajadzētu būt koncentrējieties uz liekā tauku aizdedzināšanu —Tātad katrs treniņš būs divkāršs pienākums, lai sasniegtu abus uzreiz. Tagad jūs strādājat sešas dienas nedēļā, taču, tā kā jūs palielināt intensitāti, turiet treniņus zem 75 minūtēm, saka Holder.

Tavam nedēļas mērķim, pēc Holdera teiktā, vajadzētu izskatīties apmēram šādi: 1. Visos treniņos jāiekļauj daudzvirzienu kustība uz palieliniet stabilitāti un strādājiet ar visiem mazajiem muskuļiem.

tauku zudumu ar prāta spēku apakšējā abs tauku dedzināšana pārtika