Tauku zudums un svara apmācība

Jūsu ķermenis sadala taukus savās daļās - taukskābes un glicerīns -, kas pēc tam tiek metabolizēti. Un tur aizsargslāni, kas aiz tā kas aizsargā jūsu ādu. Turklāt pēc HIIT rutīnas jūsu ķermenis mēģina atgriezties normālā atpūtas stāvoklī. Labākajā gadījumā 0,5 litri, lai kompensētu katru zaudēto kilogramu. Lai ķermenis sadedzinātu tauku svara samazināšanu, jums ir jāizveido kaloriju deficīts, izmantojot diētu un apmācību.

Skrejceļš ir ļoti populārs aerobikas trenažieris. Papildus tam, ka skrejceļš ir daudzpusīga sirds mašīna, tas var palīdzēt jums zaudēt svaru, ja tas ir jūsu mērķis.

Papildus tam, ka palīdzat zaudēt svaru, sportojot uz skrejceliņa, ir arī citas priekšrocības. Piemēram: Skrejceliņu var izmantot visu gadu. Sportojot, ir iespējams skatīties iecienīto TV šovu.

Atšķirība starp svara zudumu un tauku zudumu

Skrejceļam ir margas, kas ir ideāli, ja jūs atveseļojaties pēc traumas. Tāpat kā jebkuram sirdsdarbības kardio treniņam, tas var palīdzēt samazināt sirds slimību un citu hronisku slimību risku, uzlabot miegu, uzlabot garastāvokli un uzlabot smadzeņu darbību.

Skrejceļi ir pieejami gandrīz katrā sporta zālē, padarot to par pieejamu iespēju visiem fitnesa līmeņiem.

Atšķirība starp svara zudumu un tauku zudumu by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Uzziniet, kā zaudēt tikai tauku, nevis muskuļu masu Kultūrisms, kam ir zems ķermeņa tauku līmenis, ir būtiski, ja vēlaties parādīt muskuļus, ar kuriem esat tik daudz strādājis. Tomēr liela kļūda, ko rada daudzi kultūrists, ir tas, ka, kad viņi vēlas iegūt ripped, viņi pārāk daudz koncentrējas uz svara zaudēšanu, nevis koncentrējas uz tauku zaudēšanu. Redzi, svara zudums un tauku zudums ne vienmēr ir vienādi.

Turklāt, ja vēlaties trenēties mājās, skrejceliņi var arī tauku zudums un svara apmācība par daļu no jūsu mājas sporta zāles. Izpētīsim skrejceliņu svara zaudēšanas pamatus, kā arī iespējamos treniņu plānus un padomus. Saskaņā ar Ideja ir īpaši smagi strādāt īsu laiku un atpūsties starp augstas intensitātes vingrinājumiem.

Kā nomest lieko svaru TOP 5

Tas sadedzina daudz kaloriju, kas palīdz samazināt svaru. Turklāt pēc HIIT rutīnas jūsu ķermenis mēģina atgriezties normālā atpūtas stāvoklī. Tas tiek darīts, metabolizējot ķermeņa taukus enerģijai. Ejiet ātrumā 2 jūdzes stundā 5 minūtes, lai sasildītos. Palaidiet ātrumu 9 līdz 10 jūdzes stundā 30 sekundes.

Jūs varat arī patīk

Pastaiga 3 līdz 4 jūdzes stundā 60 sekundes. Atkārtojiet 5 līdz 10 reizes. Lai iegūtu progresīvāku treniņu, mainiet skriešanu un sprintu. Katram augstas intensitātes komplektam varat pievienot arī vairāk minūtes.

1. Augstas intensitātes intervāla apmācība (HIIT)

Ideālā gadījumā jūsu atpūtas intervāliem vajadzētu būt tauku zudums un svara apmācība garākiem par augstas intensitātes intervāliem. Atrodiet savu tauku dedzināšanas zonu Skrejceliņa treniņa laikā vingrinājumi ar tauku dedzinošu sirdsdarbības ātrumu var palīdzēt svara zudumam. Šajā zonā jūs sadedzināt visvairāk kaloriju minūtē.

tauku zudums un svara apmācība svara zudums 40 dienu ūdens laikā ātri

Lai atrastu tauku dedzināšanas zonu, vispirms jāaprēķina maksimālais sirdsdarbības ātrums. Tas ir maksimālais reižu skaits, kad jūsu sirds var sist 1 minūtes vingrinājuma laikā. Jūsu maksimālais sirdsdarbības ātrums iratskaitot vecumu.

Newest ideas

Parasti tauku dedzināšanas zona ir 70 procenti no maksimālā sirdsdarbības ātruma. Izmantojot šo skaitli, jūs zināt, cik smagi jums vajadzētu strādāt, lai atbalstītu svara zudumu. Lūk, viens veids, kā to izdarīt: Valkājiet pulsa mērītāju uz plaukstas vai krūtīm. Iestatiet skrejceļš plakanu. Iestatiet slīpumu uz 2 procentiem.

Vai ir iespējams spēlēt sportu katru dienu

Jog 1 minūti 4 jūdzes stundā. Skrieniet ar ātrumu 8 līdz 10 jūdzes stundā vai līdz brīdim, kad nonākat tauku dedzināšanas zonā.

Palaidiet 15 līdz 30 minūtes ar šo sirdsdarbības ātrumu. Lai gan 70 procenti ir vidējā tauku dedzināšanas zona, visi ir atšķirīgi.

Daži cilvēki var iekļūt tauku dedzināšanas zonā ar 55 procentiem no maksimālā sirdsdarbības ātruma, bet citiem, iespējams, jāsasniedz 80 procenti.

Vai svīšana sadedzina taukus? Uzziniet Patiesību šeit

Tas ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, dzimuma, vecuma, fitnesa līmeņa un veselības stāvokļa. Jūs varat arī iekļūt tauku dedzināšanas zonā ar mazāku skrejceliņa ātrumu. Personīgais treneris var palīdzēt noteikt jūsu ideālo ātrumu un sirdsdarbības ātrumu optimālai svara zaudēšanai. Iziet no rievas Vēl viena skrejceliņu svara zaudēšanas stratēģija ir mainīt savu rutīnu.

Cik reizes nedēļā, lai apmācītu zaudēt svaru. Efektīvi spēlēt sporta svara zudumu katru dienu

Labākais tauku deglis tirgū tieši tagad reizi veicot atšķirīgu treniņu, varat: Samaziniet traumu risku. Viena un tā paša treniņa atkārtošana rada stresu jūsu locītavās.

Recenzijas 5 Funkcijas 1. Tas ir piemērots sievietēm, vīriešiem un bērniem.

Tas palielina pārmērīgas lietošanas traumu risku, kas var jūs atgūt. Izvairieties no treniņu plato. Jo vairāk jūs veicat noteiktu treniņu, jo mazāk jūs redzēsiet rezultātus.

tauku zudums un svara apmācība kā viņi noņem taukus no jogurta

Jūsu ķermenis ir jāaicina progresēt. Novērst garlaicību. Jūs, visticamāk, pieturēsieties pie rutīnas, ja regulāri jaucat treniņu. Šeit ir sagatavots treniņu plāna paraugs, kur dažādi skrejceliņu treniņi tiek iekļauti līdzsvarotā vingrinājumu rutīnā: Svētdiena: atpūta, nesteidzīga pastaiga vai maiga joga Pirmdiena: skrejceļš HIIT rutīnas 20 līdz 30 minūtes Otrdiena: viegls skrejceliņa skriešanas un spēka treniņš Trešdiena: atpūta, nesteidzīga pastaiga vai maiga joga Ceturtdiena: viegls skrejceliņa skriešanas un spēka treniņš Piektdiena: skrejceļš HIIT rutīnas 20 līdz 30 minūtes Sestdiena: barre klases vai ķermeņa svara treniņš 4.

Pievienojiet kalnus Lai skrejceļš kļūtu sarežģītāks, pievienojiet kalnus.

tauku zudums un svara apmācība novājēšanas salonu nosaukumi

Ātra staigāšana vai skriešana slīpumā sadedzina vairāk kaloriju, jo ķermenim ir jāstrādā vairāk. Tas arī aktivizē vairāk muskuļu, kas veicina vairāk liesās muskuļu masas veidošanos. Tas palīdz zaudēt svaru, jo muskuļi sadedzina vairāk kaloriju nekā tauki. Ja vēlaties vingrot uz slīpuma, izmēģiniet šo citronu svara zudums recepte secību: Iestatiet skrejceļš plakanu.

Sports svara zudumam

Iestatiet slīpumu uz 1 procentu. Jog 1 minūti 4 līdz 6 jūdzes stundā. Katru minūti palieliniet slīpumu par 1 procentu.

Atkārtojiet, līdz sasniedzat 8 līdz 10 procentu slīpumu.

tauku zudums un svara apmācība pirksta gredzens tauku svara zudums

Katru minūti samaziniet slīpumu par 1 procentu. Atkārtojiet, līdz esat sasniedzis 0 līdz 1 procentu slīpumu. Parasti 4 līdz 6 jūdzes stundā ir vidējais skriešanas ātrums.

  • Ko nedrīkst ēst kamēr sadedzinot taukus
  • Ja ir vēlme, jūs varat pievienot citu elektroenerģijas apmācību, bet tikai tad, ja neesat jauns.
  • Cik reizes nedēļā, lai apmācītu zaudēt svaru. Efektīvi spēlēt sporta svara zudumu katru dienu
  • Lai iegūtu skaistumu, daži no tiem iztukšo diētas, citi atrodas zem ķirurga naza.
  • Atšķirība starp svara zudumu un tauku zaudējumu
  • Diēta bez muskuļu masas zuduma. Sadedzināt taukus, bet nezaudējiet muskuļu masu

Jūs varat palielināt ātrumu vai pievienot vairāk minūtes, lai padarītu šo treniņu grūtāku. Lai iegūtu vieglāku versiju, katru minūti palieliniet slīpumu par 0,5 procentiem.

4 veidi, kā zaudēt svaru ar treniņu

Atkārtojiet, līdz esat sasniedzis 4 līdz 5 procentu slīpumu, pēc tam strādājiet pretēji. Ieguvumi, kas pārsniedz svara zudumu Papildus svara zaudēšanai kardio aktivitātes, piemēram, skrejceliņa treniņš, piedāvā daudzas priekšrocības. Tas var palīdzēt: uzlabot izturību palielināt ABL labā holesterīna līmeni uzlabot atmiņu un izziņu.

Sadedzināt taukus, bet nezaudējiet muskuļu masu Labi pēcpusdienas draugi. Darba kārtībā - tiesības tauku dedzināšana un novājēšana.