Tauku zudums periodiskās badošanās laikā,

Ideālā gadījumā pirms atvieglojuma organizēšanas ir vērts konsultēties ar savu ārstu. Citiem vārdiem, mūsu reakcija un skats uz konkrēto situāciju var izraisīt papildus nevajadzīgu stresu. Tā vienkārši ir viena no metodēm. Šajā gadījumā vismaz trīs litrus no kopējā daudzuma varat dzert mežrozīšu buljonu vai tēju bez cukura. Atgriežoties pie periodiskās gavēšanas — tai tiek piedēvētas arī spējas uzlabot smadzeņu un sirds veselību, mazināt audzēju rašanās risku, stimulēt šūnu atjaunošanos u. Ja runā par pētījumu rezultātiem, kopumā nav daudzu kvalitatīvu ilgtermiņa pētījumu par periodiskās gavēšanas ietekmi uz vīriešu un sieviešu organismiem un svara zudumu.

  • Lietas kas jādara pēc svara zuduma
  • Ķermeņa svara zudums def
  • Ir daudzas diētas, uztura bagātinātāji un ēdienreižu plāni, kas apgalvo, ka panāk ātru svara zudumu.
  • Pārtraukta badošanās un vingrinājumi: eksperti nosver drošību - Svara Zudums
  • Iesācēja rokasgrāmata ar periodisku badošanos - Ēdiens -

Pārtraukta badošanās - izprotiet iespējamos ieguvumus un blakusparādības Atruna Ja jums ir kādi medicīniski jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar savu veselības aprūpes sniedzēju.

Raksti par Veselības rokasgrāmatu ir balstīti uz recenzētiem pētījumiem un informāciju, kas iegūta no medicīnas biedrībām un valsts aģentūrām.

Tomēr tie neaizstāj profesionālu medicīnisko padomu, diagnostiku vai ārstēšanu.

Kas ir periodiska badošanās?

Lielākā daļa diētu uzsver to, kas jums vajadzētu ēst; periodiska badošanās koncentrējas uz to, kad jums vajadzētu ēst. Pārtraukta badošanās balstās uz ideju, ka, ja jūs ierobežojat laiku, ko pavadāt ēšanai, pastāv liela iespēja, ka jūs ēdīsit mazāk; citiem vārdiem sakot, jūs samazināt kopējo kaloriju daudzumu Zubryzcki, Pārtrauktajā badošanās laikā jūsu ēšanas paradumi ciklos iet starp ēšanu un neēšanu noteiktā laika periodā.

Visas jūsu kalorijas tiek patērētas noteiktā laika posmā; periodiska badošanās nenorāda, kādi pārtikas produkti ir atļauti. Daudzas kultūras un reliģijas ir izmantojušas gavēni gan garīgu, gan veselības apsvērumu dēļ un atzīst badošanās ieguvumus veselībai; gavēnis datējams tauku zudums periodiskās badošanās laikā tikai ar senajām civilizācijām, piemēram, senajiem grieķiem, bet arī ar mūsu senčiem medniekiem un vācējiem.

Intermitējoša badošanās ir uztura modelis, kas mainās starp ēšanas un badošanās periodiem.

Vitals Pārtrauktajā tukšā dūšā tiek izmantots badošanās periodu mainīšanas un logu ēšanas process; trīs populārākās formas ir alternatīvās dienas badošanās, periodiska 5: 2 badošanās un laika ierobežota badošanās Leangainsa metode.

Alternatīvās dienas badošanās laikā jūs gavējat katru otro dienu, kam seko parasta ēšanas diena ēd-apstāj-ēd.

Zinātne periodiskās badošanās: vai ir efekts?

Periodiskā jeb 5: 2 badošanās metode veicina divas badošanās dienas nedēļā, bet pārējās piecas dienas ir regulāras barošanas dienas. Gavēšana 16 stundas, kam seko 8 stundu ēšanas logs, ir visizplatītākā laika ierobežotā badošanās forma. Starpposma badošanās potenciālie ieguvumi ir svara zudums, kā arī citi metabolisma ieguvumi veselībai.

kā sadedzināt kuņģa taukus ātri dabiski 6 mārciņas nedēļā svara zudums

Kā notiek periodiska badošanās? Viena intermitējošas badošanās priekšrocība ir tā, ka jūs varat to pielāgot, pamatojoties uz savu rutīnu, un pastāv vairāki badošanās protokoli. Trīs vispopulārākās periodiskas badošanās formas ir alternatīvās dienas badošanās, periodiska badošanās un laika ierobežota badošanās.

lipo 100 fat burner avis sadedzināt taukus miegā

Alternatīvās dienas badošanās ietver pārmaiņas starp diennakts normālām ēšanas dienām un 24 stundu badošanās dienām. Gavēņa dienās jūs varat ēst neko vispār vai ēst ļoti maz, apmēram kalorijas. Daži cilvēki to sauc par metodi Ēd-Stop-Ēd. Periodiskā badošanās laikā tiek izmantoti visas dienas badošanās periodi. Populārs piemērs ir diēta 5: 2, kad divas dienas nedēļā parasti kā sadedzināt taukus ātri dabiski dienas pēc kārtas gavē un pārējās piecas dienas ēdat normāli.

  • Noņemt taukus no manām kājām
  • Kāju novājēšana ātri
  • Viegli nospiediet savas šūnas un neironus, tos stiprinot Veicināt autofāgija - dabisks process, kurā šūnas izplūst bojātās šūnas, toksīnus Viens īpaši interesants periodiskas badošanās ieguvums ir tas, ka tā šķiet efektīvs paaugstinot jutību pret insulīnu, kas attiecas uz to, kā šūnas reaģē uz insulīnu - hormonu, kas liek šūnām ļaut cukuram iekļūt, lai to varētu izmantot kā degvielu.
  • Kā ātri zaudēt svaru - Keto Light Plus
  • Atsauces uzturs

Arī gavēņa dienās jūs varat pilnībā gavēt, vai arī jūs varat uzņemt ļoti zemu kaloriju daudzumu aptuveni kalorijas. Barošana ar ierobežotu laiku ierobežo jūsu kaloriju patēriņu līdz noteiktam ēšanas logam.

Visizplatītākais veids, kā to izdarīt, ir ēst tikai 8 stundu laikā.

  1. Vai ir droši kombinēt periodisku badošanos un treniņu?
  2. Svara zudums un fitnesa motivācija
  3. Biežākie uztura diētu veidi un to apraksti

Piemēram, jūs varat ieturēt pirmo maltīti pulksten 11 no rīta, bet pēdējo maltīti pabeigt pulksten To sauc arī par 8 intermitējošu badošanos vai Leangainsa metodikur jums ir 16 stundu gavēnis, kam seko visas maltītes 8 stundu ēšanas laikā.

Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties alternatīvās dienas badošanos, 5: 2 badošanās plānu vai Leangainsa metodi, svarīgi ir turēties pie tā. Atrodiet plānu, kas atbilst jūsu dzīvesveidam, lai palielinātu svara zaudēšanas iespējas. Lai droši un pareizi izmantotu Plenity, sazinieties ar veselības aprūpes speciālistu vai vērsieties pie Lietošanas instrukcija.

aizņemts mammas svara zudums emuārs ķermeņa slaids au

Uzzināt vairāk Kādas ir periodiskas badošanās priekšrocības veselībai? Pārtraukta badošanās galvenokārt tiek izmantota svara samazināšanas veicināšanai, un ir vairāki iemesli, kāpēc tā var noderēt jums.

Ketoze pret ketoacidozi: salīdziniet cēloņus, simptomus, ārstēšanu un daudz ko citu

Pirmkārt, samazinot ēst laiku, tas samazina kaloriju skaitu, ko jūs galu galā patērējat - pieņemot, ka jūs ēdat veselīgu pārtiku nesteidzīgos periodos. Ir pierādīts, ka kaloriju patēriņa samazināšanās neatkarīgi no metodes palīdz cilvēkiem zaudēt svaru gan īstermiņā, gan ilgtermiņā. Vēl viena teorija, kāpēc darbojas pārtraukta badošanās, ir tāda, ka badošanās izraisa izmaiņas jūsu metabolismā.

Šis samazinājums liek jūsu ķermenim pāreja uz tauku sadalīšanu lai iegūtu nepieciešamo enerģiju Freire, Tomēr periodiska badošanās veicina apmēram tāds pats svara zudums ilgtermiņā kā regulāras kaloriju ierobežošanas diētas vai parastās svara zaudēšanas diētas Rynders, Citi ziņotie periodiskās badošanās ieguvumi veselībai ir pazemināts asinsspiediens, ķermeņa tauku zudums, pazemināts cukura un insulīna līmenis asinīs, samazināts holesterīna līmenis un samazināts iekaisums.

Tomēr ir vairāk pētījumi grauzējiem nekā cilvēkiem, kuriem ir šīs priekšrocības Tauku zudums periodiskās badošanās laikā, Cilvēka pētījumosperiodiska badošanās šos riska faktorus nesamazina ievērojami vairāk nekā svara zaudēšanas diētas ar kaloriju ierobežošanu Freire, Vissvarīgākais attiecībā uz visiem šiem riska faktoriem ir tas, ka jūs zaudējat svaru un ne vienmēr nenoteikts svara zudums, kā jūs to darāt.

26 novājēšanu kafija augstas reps sadedzināt taukus

Visbeidzot, daži grauzēju pētījumi liecina, ka periodiska badošanās var palīdzēt mums dzīvot ilgāk un cīnīties ar vēzi, taču šajās jomās ir ierobežoti pētījumi. Nepieciešami vairāk ilgtermiņa pētījumi ar cilvēkiem, lai labāk tauku zudums periodiskās badošanās laikā intermitējošu badošanos un tās iespējamos ieguvumus. Kādi ir periodiskās badošanās potenciālie riski?

baltā zibens tauku deglis dabiskā svara zudums hamburg

Kopumā periodiska badošanās, šķiet, ir droša svara zaudēšanas iespēja. Tomēr, pirms sākat svara samazināšanas plānu, jums vajadzētu runāt ar savu veselības aprūpes sniedzēju. Dažas blakusparādības, kas parasti ir īslaicīgas, ir nogurums, galvassāpes, aizcietējums, slikta elpa, grūtības koncentrēties un aizkaitināmība; tie notika klīniskie pētījumi Cioffi, Pārtraukta badošanās šķiet droša pieaugušajiem bet tas var būt kaitīgs bērniem, veciem cilvēkiem vai cilvēkiem ar zemu svaru.

Tātad, kā jums vajadzētu laiku izmantot, kamēr neregulāra badošanās?

Arī grūtniecēm, sievietēm, kas baro bērnu ar krūti, vai cilvēkiem, kuriem anamnēzē ir ēšanas traucējumi, nevajadzētu iesaistīties intermitējošā badošanās procesā, nekonsultējoties ar veselības aprūpes sniedzēju Freire, Noslēgumā… Zaudēt svaru ir viena no vissvarīgākajām lietām, ko varat darīt, lai uzlabotu savu veselību, īpaši, ja jums pašlaik tiek diagnosticēts liekais svars vai ir aptaukošanās.

Konsultējieties ar savu veselības aprūpes speciālistu vai uztura speciālistu, lai redzētu, vai periodiska badošanās jums ir piemērota.

Atsauces Cioffi, I. Pārtraukts, salīdzinot ar nepārtrauktu enerģijas ierobežošanu svara zudumam un kardiometaboliskajiem rezultātiem: sistemātisks randomizētu kontrolētu pētījumu pārskats un metaanalīze.

ultimate fat loss risinājums kokvilnas uz ķermeņa slaids puffer jaka

Translācijas medicīnas žurnāls, 16 1— Zinātniski pierādījumi par diētām svara zaudēšanai: atšķirīgs makroelementu sastāvs, periodiska badošanās un populāras diētas. Uzturs, 69, Intermitējošas badošanās un barošanas ar ierobežotu laiku efektivitāte salīdzinājumā ar nepārtrauktu enerģijas ierobežošanu svara zudumam. Uzturvielas, 11 10 Zema kaloriju diētas un periodiskas badošanās loma aptaukošanās un 2. Journal of Physiology and Pharmacology, 69 5—