Tauku zudums lbs nedēļā

Reizēm jū u uzticamajam Fit-Fit Guy ir laik mainīt avu viedokli un mācība , pamatojotie uz vi progre īvākajiem pētījumiem, kuro e pa tāvīgi iedziļino. Pieejā 8 cilvēki var gavēt no pulksten līdz pusdienlaikam, ēdot agras vakariņas un izlaižot brokastis, ļaujot ķermenim sākt dedzināt taukus, tiklīdz aknu enerģijas krājumi ir iztērēti. Tam bija nepieciešams labi noformēts korpuss, un Bale strādāja ārkārtīgi smagi gandrīz 3 stundas dienā 6 dienas nedēļā personīgā trenera vadībā, lai panāktu izskatu.

Galvenais Veselība-Fitnesa Kā jums pašiem ir grūtāk iegūt muskuļus un zaudēt taukus Pēdējā laikā jūs sevi spiežat sporta zālē - jūs visu nedēļu strādājat ar asti, vingrojat visu laiku, vienlaikus pārliecinoties, ka ēdat pēc iespējas tīrāk. Tas viss ir tauku zudums lbs nedēļā - un mēs noteikti par to jums aplaudējam - bet patiesība ir tāda, tauku zudums lbs nedēļā jūs, iespējams, sabotējat savus rezultātus un kaitējat ķermeņa transformācijai. Ko darīt, ja, veicot dažus vienkāršus pielāgojumus savam dzīvesveidam, diētai un vingrinājumiem, jūs varētu atklāt jaunu ieguvumu līmeni, ko nekad iepriekš nevarētu iegūt?

Jā, mēs domājām, ka tas piesaistīs jūsu uzmanību. Ja vēlaties strādāt pie muskuļu palielināšanas un svara zaudēšanas, izlasiet mūsu plānu, lai labotu astoņus veidus, kā jūs sāpināt muskuļu masas pieaugumu un tauku zaudēšanu.

Tauku sadedzināšanas paātrināšana ar augstas intensitātes treniņiem!

Neuztraucieties - jūs tos ātri nomainīsit. Jūs esat pārāk saspringts Pārmērīga stresa dēļ var būt lielas pārmaiņas. Pārāk liels stress paaugstina kortizola līmeni, pastāvīgi aktivizē simpātisko nervu sistēmu - jūsu cīņas vai bēgšanas reakciju - un paaugstina glikokortikoīdu līmeni, kas izraisa daudzas veselības problēmas.

Bet, runājot par lieliska ķermeņa veidošanu, pārāk liels stress var arī traucēt testosterona un augšanas hormona ražošanu, kas ierobežo muskuļu augšanu, palielina tauku daudzumu it īpaši ap vēderuun pat vājina kaulus. Katru dienu dienas vidū veltiet dažas minūtes, lai pilnībā atpūstos un uzlādētos.

tauku zudums lbs nedēļā svara zudums hudson ma

Treniņu programmā iekļaujiet arī tādas aktivitātes kā joga, stiepšanās, meditācija un elpošanas vingrinājumi. Jūs gulējat nepietiekami Vēl Vainot TV, vainot mobilos telefonus, vainot sociālos medijus - lai nu kā, jums vajag kādu shuteye.

Lai maksimāli izmantotu savas apmācības, jums maksimāli jāatjauno. Miega samazināšana arī sagrauj tauku zudumu. Japāņu pētnieki ir atklājuši, ka tauku zudums lbs nedēļā miega ilgums ir saistīts ar augstāks ĶMI līmenis un lielāka jostasvietasaskaņā ar cilvēku pētījumu, kas publicēts Starptautiskais aptaukošanās žurnāls.

Kā tiek veikta ārējā tauku atsūkšana ar ultraskaņu?

Iegūstiet vismaz astoņas stundas labu miegu katrs un kā sadedzināt muguras kakla tauku nakts. Lai labāk gulētu, pārtrauciet kofeīna lietošanu pēc dienas vidus, lietojiet mazāk alkohola kas kaitē miega kvalitātei un izveidojiet pirms gulētiešanas rituālu, lai ķermenis un prāts būtu gatavs gulēšanai. Jūs neēdat pietiekami daudz olbaltumvielu Pievienojot vairāk olbaltumvielu, tas ir vienkāršs veids, kā panākt visu.

Pētījumā no Uztura žurnālspētnieki atklāja, ka diēta ar augstu olbaltumvielu saturu uzlabots ķermeņa sastāvs, holesterīna marķieri un insulīna līmenis vairāk nekā mērenu olbaltumvielu diēta, pat saglabājot nemainīgas kalorijas.

Iesācēja rokasgrāmata ar periodisku badošanos

Un tam ir jēga: Olbaltumvielas ir muskuļu veidojošais elements, un tas palīdz saglabāt muskuļu masu, kamēr jūs nomest ķermeņa taukus.

Piemēram, olbaltumvielu kokteiļi jums palīdz veidot vairāk muskuļu masas un paliec slaids palielinot kaloriju sadedzināšanu pēc treniņa. Ēd vismaz 1g olbaltumvielu uz mārciņu ķermeņa svara, lai iegūtu labākus rezultātus.

tauku zudums lbs nedēļā banku likšana novājēšanu atsauksmes

Jūs darāt pārāk daudz sirds Kaut arī ilgi, lēni skriešana lieliski attīsta jūsu aerobo sistēmu, pārāk daudz tradicionālais kardio faktiski var radīt tauku zudums lbs nedēļā efektu. Ja jūsu mērķis ir, piemēram, muskuļu palielināšanās, pārmērīga sirdsdarbība kaitē atveseļošanai un samazina muskuļu masas pieaugumu, jo jūs koncentrējaties uz izturības treniņiem.

Diēta Kas ir taukainās aknas? Tāpēc treknās aknas burtiski nozīmē taukainas aknas vai taukainas aknas. Tauki aknās ir normāli.

Tā vietā, lai uzlabotu, sajauciet tradicionālo sirdsdarbību ar intervāla tipa protokoliem visi jūsu enerģijas sistēmas.

Jūs neceļat smagi Lai pievienotu izturību un uzbūves izmēru, jums ir jāceļ smags un grūti. Koncentrējieties uz vairāku locītavu vingrinājumiem, piemēram, squats, deadlifts, rindām un presēm, lai stimulētu daudz hormonālas izdalīšanās un vairāk ieguvumu.

Tas pats notiek, ja jūs mēģināt zaudēt taukus, jo jūsu ķermenis mēdz zaudēt muskuļus kaloriju deficīta laikā. Labākais veids, kā novērst muskuļu zaudēšanu, ir smags treniņš.

Pievienojot vairāk muskuļu, palielinās arī jūsu vielmaiņas ātrums, kas palielina visas dienas laikā sadedzināto kaloriju skaitu. Treniņa laikā izmantojiet zemākus atkārtojumus 4—8 un smagākus svarus ar lielu apjomu. Jūs nedzerat pietiekami daudz ūdens Pat ar visiem cilvēkiem, kas nēsā ūdens pudeles, gandrīz puse no visiem amerikāņiem to nedara dzert pietiekami daudz ūdens.

20 visvairāk svara zaudēšanai draudzīgo pārtikas produktu uz planētas

Tas pats attiecas uz muskuļu masas palielināšanos: ja nedzerat pietiekami daudz ūdens, tiek iznīcināta jūsu veiktspēja sporta zālē un ierobežots progress. Lai jūsu ķermenis darbotos optimāli, dzeriet pietiekami daudz ūdens, lai urīns būtu dzidrs vai vāji dzeltens. Jūs izlaižat ogļhidrātus Pretēji modernām diētām ogļhidrāti NAV tauku zudums lbs nedēļā. Ogļhidrāti nodrošina enerģiju masas veidošanai un enerģijas krājumu atjaunošanai, kas ir absolūti svarīgi, ja jūs vairākas reizes nedēļā sasmalcināt intensīvu treniņu.

Un pat ja jūsu mērķis ir tauku zudums, ogļhidrātu izlaišana tauku zudums lbs nedēļā sāpēs, nevis palīdzēs. Kamēr jūs ēdat tīrus ogļhidrātu avotus, piemēram, kartupeļus, jamsus, pilngraudu produktus, augļus un kvinoju, jums viss būs kārtībā. Lai palielinātu muskuļus, neuztraucieties, ka ēdat pārāk daudz ogļhidrātu; tauku zaudēšanas gadījumā tomēr ēd ogļhidrātus tikai jūsu spēka treniņu dienās.

Jūs neēdat pietiekami daudz tauku Ja vēlaties zaudēt taukus, ēdiet vairāk tauki.

tauku zudums lbs nedēļā vēders tauku zudumu padomi marathi

Austrālijas pētnieki atklāja, ka, apvienojot aerobos vingrinājumus ar zivju eļļu, kas ir tauki, samazinājās daudz vairāk ķermeņa tauku nekā tikai vingrinājumi. Arī tauki ir vitāli nepieciešami muskuļu masas palielināšanai, jo testosteronu ražo no holesterīna. Izvairieties no transtaukskābēm un hidrogenētām eļļām un ēdiet vairāk tauku no tādiem labiem avotiem kā dzīvnieku tauki, rieksti, avokado, kokosriekstu eļļas, olīveļļas un zivis.

Lai piekļūtu ekskluzīvu video videoklipiem, slavenību intervijām un citam, abonēt vietnē YouTube!