Tauku zudums ideāls svars, Svara zaudēšanas loma

Jūs to darāt, un jūsu vielmaiņa burtiski izlej liekos taukus kā nevajadzīgus un saglabās jūsu muskuļus neskartus. Kāda ir šīs parādības noslēpums? Lai to izdarītu, reiziniet yves 1. Tomēr šeit ir divi iebildumi.

Ja jums ir vairāk jautājumu par sirds un svara jautājumiem, apmeklējiet Get-Fit Guy Facebook lapu.

Viss saturs šeit ir paredzēts tikai informatīviem nolūkiem. Šis saturs neaizstāj jūsu veselības aprūpes sniedzēja profesionālo vērtējumu. Lūdzu, konsultējieties ar licencētu veselības aprūpes speciālistu par visiem individuālajiem jautājumiem un jautājumiem.

tauku zudums ideāls svars

Šis jautājums ir aktuāls ne tikai tiem, kas veido diētu muskuļu masas palielināšanai. Tas ir būtiski tiem, kas vēlas zaudēt svaru, un tikai atbalstītājiem veselīgs veids dzīve. Šajā rakstā mēs apskatīsim sabalansēta uztura pamatprincipus. Sporta diētā jāiekļauj nepieciešamais olbaltumvielu daudzums. No tā tieši ir atkarīga muskuļu masas uzkrāšanās, kaulu audu stāvoklis un barības viela zarnās.

Dabiskais ēdiens, kas ir arī bagāts ar vitamīniem un minerālvielām, neapšaubāmi ir galvenais olbaltumvielu avots. Apsveriet salīdzinoši tauku zudums ideāls svars skrējēja piemēru. Vīrietim, kas sver 60 kg, kurš nedēļā noskrien km, ir nepieciešami vismaz kcal dienā.

Tāpēc olbaltumvielu daļa ir aptuveni g. Vēl viena aprēķina metode ir tieši atkarīga tikai no ķermeņa svara. Ideālā gadījumā vajadzētu būt 0,8 uz 1 kg svara. Bet šī vērtība var kalpot tikai kā sākumpunkts un ir atkarīga no fiziskās aktivitātes pakāpes. Piemēram, kultūristi ņem 3. Tikpat svarīgs kritērijs ir mūsu patērētā proteīna bioloģiskā vērtība, tas ir, tā lietderība.

Tabletes bumba sadedzināt taukus - Norādījumi par sagatavošanu lietošanai

Olbaltumvielu avoti ar augstu bioloģiskā vērtība ir dzīvnieku izcelsmes produkti: gaļa, piena produkti, olas utt. Augu pārtika pupiņas, tofu, graudi satur olbaltumvielas ar zemu bioloģisko aktivitāti. Praksē tas nozīmē, ka veģetārietim vajadzētu ēst daudz lielāku daudzumu pārtikas, kas satur olbaltumvielas.

Jūs varat daudz runāt par ogļhidrātu lomu ketozes, izturīgas cietes, tauku pielāgošanās, vienkāršu un sarežģītu ogļhidrātu ziņā. Bet mēs turpināsim no pieņēmuma, ka mūsu padomam jābūt pēc iespējas vienkāršākam un efektīvākam. Pamatkoncepcija ir šāda.

Ēdiet pietiekami daudz ogļhidrātu, lai palielinātu sniegumu un vingrinājumu intensitāti. Ko tas nozīmē praksē? Ogļhidrāti tiek pārvērsti glikozē un tiek izmantoti enerģijai efektīvāk nekā tauki. Glikozes sadalīšanās procesu sauc par glikolīzi. V normālos apstākļos mūsu ķermenis iegūst nepieciešamo enerģiju gan no ogļhidrātiem, gan taukiem.

Bet, palielinoties fiziskajām aktivitātēm, priekšplānā izvirzās ogļhidrāti.

tauku zudums ideāls svars

Un šeit svarīga loma ir pareizai patērēto ogļhidrātu un tauku attiecībai. Aprēķinot nepieciešamo ogļhidrātu daudzumu uzturā, jākoncentrējas uz diviem savstarpēji saistītiem faktoriem: treniņu ilgumu un to intensitāti. Tonizējoši vingrinājumi un vidējs svars to vienā mirklī novērsīs. Vai tas viss jums ir jēga? Ēd pareizi; ietver pārtikas produktus, kas nodrošina pilnu 93 barības vielu klāstu pareizajā līdzsvarā, novērš rūpnīcā pārstrādātu nevēlamu pārtiku un dzērienus un saņem daudz ūdens.

Jūs to darāt, un jūsu vielmaiņa burtiski izlej liekos taukus kā nevajadzīgus un saglabās jūsu muskuļus neskartus. Ja vēlaties efektīvi vājināt taukus, jums jāiemācās aprēķināt kalorijas, kas nepieciešamas tauku zaudēšanas mērķu sasniegšanai.

Kaloriju skaitīšana ir tikai viens mazs puzles gabaliņš. Kad esat gatavs neticami ierakstīt diētu un uzlabot ķermeņa sastāvu, jūs arī vēlaties, lai jūs būtu pieskaņojies makroelementu traucējumiem.

Šis ziņojums sniedz piecus vienkāršus soļus, lai aprēķinātu makro, lai zaudētu taukus. Šī ir 3 daļu sērijas 3. Pēc tam pārejiet uz 2. Tauku zudums ideāls svars raksts kopā ar iepriekš minētajām divām ziņām jums to nodrošinās nepieciešamos rīkus uzņemt tauku zudumu nākamajā līmenī un tuvināties slaidākam, skulpturālākam ķermenim. Kāpēc tilpums samazinās, kamēr svars palielinās? Kas ir smagāks par taukiem vai muskuļiem? Nākamo piecu darbību laikā jūs uzzināsiet, kā aprēķināt tauku zaudēšanas makro.

Būs mazliet matemātikas, un tas var būt mulsinošs, tāpēc ņemiet līdzi zīmuli un papīru. Pierakstiet savus numurus, un jums būs paveicies saprast un izmantot ļoti efektīvu sāpju mazināšanas metodi. Aprēķinot jūsu makro, lai zaudētu taukus, pirmais makroelements, kas mums jāaplūko, ir olbaltumvielas. Iemesls, kāpēc mums vispirms jākoncentrējas uz olbaltumvielām. Veltīts tiem, kuru muskuļi ir tauku zudums ideāls svars par taukiem! Tā neapšaubāmi būs.

Bet jautājums ir - kāpēc, sportojot un ievērojot diētu, svars ne tikai stāv uz vietas, bet dažreiz pat palielinās?

Olbaltumvielu piedevas seruma olbaltumvielu pulveris, kazeīna pulveris, proteīnu stieņi uc ; Pupiņas visu veidu ; Rieksti visu veidu ; Piens; Tas nav pilns saraksts ar produktiem, kas satur proteīnu, bet kāds no tiem aptvers lielāko daļu jūsu vajadzībām. Vienkārši atlasiet tos, kas jums patīk visvairāk. Kā proteīni ietekmē kopējo ikdienas kaloriju Tagad, kad jūs zināt, cik daudz proteīnu jums ir nepieciešams, un no kuriem produktus var iegūt, pēdējais solis paliek. Jums ir nepieciešams, lai aprēķinātu, cik daudz kaloriju dienā jūs saņemat ar proteīnu. Neuztraucieties, tas ir vienkārši.

Kāpēc tas notiek, jo šķiet loģiskāk zaudēt svaru no diētas un fitnesa, bet svars aug? Kāds to izskaidro ar kļūdu svaros vai pārmērīgu aizturēto šķidrumu. Fakts ir tāds, ka diēta un vingrinājumi var sadedzināt taukus. Pa to laiku sports palīdz veidot muskuļu masu, padarot ķermeni skaistu, bedrainu un tonizētu. Vienkāršākais veids, kā noteikt nepieciešamību pēc olbaltumvielām, ja jums nav veids, kā izmērīt ķermeņa tauku procentu, ir patērēt 1 gramu olbaltumvielu uz vienu svara kilogramu.

Ja jums ir liekais svars vai aptaukošanās, vislabāk ir lietot 1 g olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara.

tauku zudums ideāls svars

Tas prasa, lai jūs izmērītu ķermeņa tauku procentu. Tā kā 1 g olbaltumvielu satur četras kalorijas, g olbaltumvielu ir kalorijas. Olbaltumvielas ir arī visdārgākais metabolisma substrāts, kas nozīmē, ka tam ir vislielākā termiskā iedarbība no visiem makroelementiem. Bet muskuļi sver vairāk nekā tauku masa.

Tie ir smagāki, un tāpēc svari var nemainīt to rādījumus un pat dot labumu. Atšķirība ir apjomā! Mani iedvesmoja rakstīt šo rakstu, jautājot cilvēkiem par svaru, kas stāv uz vietas un nevēlas nekur iet, savukārt cilvēki cenšas zaudēt svaru un pieliek visas iespējamās pūles, lai sadedzinātu taukus.

Kāda ir šīs parādības noslēpums? Kā iegūt reljefa muskuļus - īsumā Kas veido ķermeņa svaru un kāda ir tauku, muskuļu un kaulu svara attiecība? Vienkārši sakot, muskuļu šūnas satur olbaltumvielas un ūdeni. Šos taukus sauc par lipīdiem. Olbaltumvielas ūdenī muskuļos pēc struktūras ir daudz blīvākas nekā iepriekš minētie lipīdi tauki. Ir arī svarīgi saprast, ka svara stagnācija vai pat lieko kilogramu palielināšanās var būt saistīta ar jūsu diētas specifiku.

Ja jūs regulāri vingrojat un diētā dominē olbaltumvielu pārtika, tad ir iespējams, ka ir palielinājies muskuļu apjoms un samazinājies ķermeņa tauku procentuālais daudzums. Pastāv vispārpieņemts viedoklis, ka jebkurš tauku zudums ideāls svars ir labs ķermenim un veicina svara zudumu. Zināmā mērā tā ir taisnība.

Kā zaudēt svaru, vidukļa un vēdera uz ilgu laiku?

Bet, ja jūsu mērķis ir skaista figūra bez tauku krokām un nokarenas ādas, tad jums vajadzētu izvēlēties piemērotu vingrinājumu veidu, kas ir visefektīvākais šī mērķa sasniegšanai. Ne mazāk svarīgi kā paši vingrinājumi, pareiza uztura.

Nodarbības kopā ar pareiza uztura var dot satriecošus rezultātus ar salīdzinoši nelielu piepūli. Ir svarīgi ņemt vērā dažas nianses, lai netērētu laiku un pūles. Rezultāti nebūs tūlītēji Jebkuram svara zaudēšanas treniņam, īpaši sirds un asinsvadu un spēka treniņiem, ir vajadzīgs laiks, lai redzētu rezultātus.

Un tas iesācējiem bieži vien attur. No vienas puses, daudzas sievietes nolemj sākt intensīvi sportot un ar entuziasmu trenējas apmēram nedēļu vai divas. Un tad, redzot, ka viņu lielums nav samazinājies no 50 līdz 44, viņi ir vīlušies un pārstāj sportot.

Viņi iegulda tik daudz pūļu pirmajās treniņu dienās un apstājas tieši tad, kad viņi ir svara zaudēšanas virsotnē. No otras puses, daudzas sievietes izvairās no intensīviem treniņiem, īpaši no spēka treniņiem, lai "neveidotu muskuļus kā vīrieši". Parasti tās ir sievietes ar labu vielmaiņu: viņu tauki ātri kūst, tāpēc viņiem šķiet, ka viņu muskuļu masa pieaugs tikpat ātri.

Patiesībā sievietēm vienkārši nav tik daudz androgēnu, lai viņiem būtu muskuļi, nekā vīriešiem. Un vīrieši paši ir spiesti lietot steroīdus, lai izskatītos muskuļoti. Ko mēs varam teikt par sievietēm!

Vingrinājumi ir nepieciešami, lai mainītu ne tikai ķermeni, bet, pirmkārt, dzīves veidu. Viņi lēnām, bet ilgu laiku atjauno visa organisma darbu. Tā kā tie "pārdod taukus muskuļiem", un muskuļi ir smagāki par taukiem, jūs varat sajust, ka jūs nezaudējat svaru. tauku zudums ideāls svars

tauku zudums ideāls svars

Patiesībā jūs pamanīsit rezultātus skaļuma samazināšanās un tonusa palielināšanās formā pēc otrā vai trešā treniņa. Un pēc nedēļām svars sāks samazināties. Diētas nedarbojas Ķermenim nepieciešamas olbaltumvielas muskuļu masai, ogļhidrāti enerģijai, vitamīni un minerālvielas metabolismam.

Skaistums ir sinonīms veselībai, un novājējis ķermenis vienkārši nevar būt skaists. Ņemsim, piemēram, tos, kuri izlaiž ēdienreizes, lai ātrāk zaudētu svaru. Un ne tikai uzkrāti tauki, bet arī muskuļi! Cilvēki, kuri ievēro diētu un sāk sportot svara zaudēšanai, parasti sāk izmisīgi sevi nosvērt vairākas reizes dienā. Pats par sevi tas nav biedējoši, bet ķermeņa eļļas novājēšana vairāk nav tikai svara pieaugumā pēc pirmajiem treniņiem.

Muskuļi sver vairāk, un ķermenim ir nepieciešama lielāka muskuļu masa, lai sadedzinātu taukus. Tāpēc ir svarīgi nevis zaudēt svaru, bet gan mainīt ķermeni - tauku masas apmaiņu pret muskuļu masu.

Vai esat kādreiz pamanījuši, ka sievietes, kas sver, teiksim, 70 kg, dažreiz izskatās slaidākas nekā sievietes, kas sver 65 kg?

Tas var notikt tāpēc, ka viņiem ir mazāks tauku masas procents tauku zudums ideāls svars lielāks lieso muskuļu procents. Tāpēc vairumā gadījumu ir vieglāk mainīt tauku un muskuļu masas attiecību nekā mēģināt vienkārši "zaudēt svaru", ko iepriekš nosaka ģenētika.

Plakanā vēdera diēta! Vai tas neatbilst saviem solījumiem? - Veselība -

Kā panākt tonizētu figūru Svara zaudēšana svara zaudēšanai bieži rada jaunas problēmas. Tas ir tāpēc, ka ne visi tauki tiek sadedzināti vienlaicīgi un ātri. Daži zemādas tauku krājumi ir izturīgāki pret iedarbību, un no tiem atbrīvoties prasa vairāk laika un neatlaidības.

Tikmēr šīs nesadegušās rezerves guļ izciļņiem, izskatās neglītas un veido ādas krokas. Tas ne tikai izskatās neestētiski, bet arī nehigiēniski, jo šīs krokas berzējas pret citām ķermeņa daļām, un zem tām veidojas netīrumi un baktērijas. Jūs varat atbrīvoties no noturīgiem taukiem un savilkt nokareno ādu, mainot tā saukto ĶMI - ķermeņa masas indekss Ko tas nozīmē? Tas nozīmē veidot muskuļu masu, vienlaikus zaudējot taukus.

tauku zudums ideāls svars

Nepareizi vai pārāk ātri zaudējot svaru, muskuļu masa bieži tiek sadedzināta vienā līmenī ar taukiem. Tāpēc izstieptā āda nokarājas - tai vienkārši vairs nav ko savilkt. Muskuļu masas palielināšana ne tikai ļaus sadedzināt vairāk tauku, bet arī izveidos nepieciešamo skeletu ādai. Tomēr ir jānošķir nokarenā un liekā āda. Ādas pārpalikums parādās cilvēkiem, kuri ir zaudējuši daudz svara. Tā ir izstiepta plāna āda, it kā "tukša" no iekšpuses. Tajā praktiski nav palikušas tauku rezerves, un to ir ļoti grūti pievilkt.

Savukārt sagging āda ir sava veida "kabatas", kas piepildītas ar taukiem. Šādu sagging ādu var vienkārši savilkt ar izmaiņām. Un, lai gan katrai svara zaudēšanas tauku zudums ideāls svars ir savi galvenie mērķi atkarībā no viņu paša auguma un ķermeņa uzbūves, kopumā tas ir vēlams ķermeņa masas indekss bija ne vairāk kā 30, un dažos gadījumos pat zemāk.

Mainīt šo indeksu nav viegli, it īpaši, ja jums jau ir mazs liekais svars bet ar zināmu izturību tas ir diezgan reāli. Lai tauku vietā veidotu liesu ķermeņa masu: 1.

vairumtirdzniecība

Turpiniet ēst veselīgu uzturu ar augstu olbaltumvielu saturu - vismaz g dienā. Nodarbojieties ar aerobikas treniņiem vai citiem aktīviem un intensīviem sporta veidiem vismaz reizes nedēļā. Nodarbojieties ar spēka apmācību vismaz reizes nedēļā. Diētā samaziniet saldumu, cietes un pārstrādātu pārtikas produktu daudzumu.

Jo lielāks, jo labāk?

Ko tas noved pie tā, vai ir droši tik daudz

Kā jātrenējas, lai tauku vietā veidotu muskuļus?