Tauku sadedzināt 60 sirdsdarbības ātrums

Galu galā asinis, kas cirkulē caur traukiem, šūnām piegādā skābekli, kā rezultātā notiek tauku audu sadalīšanās. Ja mašīnai ir sirdsdarbības monitors, mērķējiet uz 50 līdz 65 procentiem no jūsu maksimālā sirdsdarbības ātruma. Piemēram: Skrejceliņu var izmantot visu gadu.

Soļi 1. Tas ir ļoti svarīgs ieradums. Maltīšu izlaišana vai pārāk ilga badošanās var padarīt jūs izsalkušāku un grūtāk pieturēties pie labi izveidotas svara zaudēšanas shēmas.

Mērīga ēšana palīdz palielināt vielmaiņu, tādējādi atbalstot ķermeņa tauku zudumu. Daži pētījumi liecina, ka, izlaižot ēdienreizes, jūs varat ciest no uztura trūkumiem. Ne tikai tas, bet pārāk izsalkuma sajūta izraisīs pārēšanās.

Jāēd vismaz 3 ēdienreizes dienā. Ir labi ēst vēl uzkodas, it īpaši, ja pamatēdiena starpība ir vairāk nekā stundas. Ierobežojiet uzņemto ogļhidrātu daudzumu. Noteikti ogļhidrāti ir svarīgi veselīgam uzturam. Tomēr pētījumi liecina, ka diēta ar zemu ogļhidrātu saturu palīdz ātrāk sadedzināt taukus.

tauku sadedzināt 60 sirdsdarbības ātrums

Ogļhidrāti ir atrodami daudzos pārtikas produktos. Vislabāk ir ierobežot ogļhidrātu daudzumu no tādiem pārtikas produktiem kā pilngraudi, jo graudu grupas uzturvielas ir atrodamas arī daudzos citos pārtikas produktos.

Tātad, ierobežojot šo pārtikas grupu, jums nav jāuztraucas par nepieciešamo uzturvielu trūkumu. Koncentrējieties uz ogļhidrātiem, kas ir bagāti ar šķiedrvielām un uzturvielām, piemēram, pupiņām un dārzeņiem. Izvairieties no konservētiem vai saldētiem pārtikas produktiem, kas satur pievienotu cukuru vai sāli.

Veseli graudi ir bagātāki ar šķiedrvielām nekā rafinēti graudi. Turklāt pētījumi ir atklājuši, ka diēta, kas bagāta ar pilngraudiem, ir laba sirds veselībai.

Palieliniet olbaltumvielu uzņemšanu. Olbaltumvielas nodrošina ķermeni ar enerģiju, lai sadedzinātu kalorijas. Augsts olbaltumvielu saturs kopā ar diētu ar zemu ogļhidrātu saturu var palīdzēt ātrāk sadedzināt taukus. Katrā ēdienreizē iekļaujiet vismaz vienu pārtikas produktu ar augstu olbaltumvielu daudzumu. Izvairieties no taukainas pārtikas.

tauku sadedzināt 60 sirdsdarbības ātrums

Ja iespējams, izvēlieties liesu gaļu, piemēram, mājputnus, gaļu ar zemu tauku saturu, liesu liellopu gaļu vai pupiņas. Šie pārtikas produkti palīdz samazināt tauku uzņemšanu un kontrolēt holesterīna līmeni. Kratīšanas olbaltumvielas ir arī labs olbaltumvielu avots jūsu uzturā. Tomēr nav nepieciešams veikt kratīšanu ar olbaltumvielām, ja vien jūs nemēģināt iegūt muskuļus. Ēd vairāk dārzeņu.

tauku sadedzināt 60 sirdsdarbības ātrums

Zaļie dārzeņi nodrošina organismam daudz vitamīnu un minerālvielu. Ne tikai tas, ka zaļajos dārzeņos ir maz kaloriju un daudz barības vielu. Tumši lapu zaļie dārzeņi, piemēram, kāposti, sinepju zaļumi, spināti un kāposti ir bagāti ar šķiedrvielām, A vitamīnu, K vitamīnu, C vitamīnu un daudziem B vitamīniem.

Turklāt tumši zaļajos lapu dārzeņos ir arī daudz karotinoīdu - antioksidants, kas palīdz novērst vēža šūnas. Ierobežojiet gaišu dārzeņu, piemēram, salātu, patēriņu, jo tajos ir maz barības vielu. Traukā pievienojiet garšvielas. Noteiktas garšvielas var palīdzēt uzlabot metabolismu un stimulēt kaloriju sadedzināšanu ātrāk.

Tāpēc, gatavojot ēdienus, jums vajadzētu izmantot garšvielas, lai paātrinātu tauku sadedzināšanu un svara zaudēšanu.

Kajenna pipari var palīdzēt sadedzināt taukus un nomākt tieksmi. Turklāt kajēnas pipari arī palīdz paātrināt vielmaiņu, lai sadedzinātu vairāk kaloriju. Kanēlis arī uzlabo vielmaiņu. Daži pētījumi liecina, ka kanēlis arī palīdz pazemināt cukura līmeni asinīs un zema blīvuma holesterīnu.

Ir pierādīts, ka melnie pipari uzlabo gremošanu un ātrāk sadedzina liekos taukus. Ingvers palīdz mazināt alkas un uzlabot vielmaiņas funkcijas.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Atkarībā no izvēlētā mērķa treniņu var optimāli plānot un kontrolēt. Šī metode nekādā ziņā nav paredzēta tikai sporta entuziastiem, kuru mērķis ir nākamais maratons. Turklāt noteikti pulsa diapazoni ir ideāli piemēroti tauku sadedzināšanai, un treniņa impulsa kontrole aizsargā arī pret pārmērīgu piepūli. Kalnu alpīnisti Kalnu alpīnisti varētu iegūt balvu par lielāko ceļošanai draudzīgo vingrinājumu, jo tiem nav vajadzīgs aprīkojums un gandrīz nav vietas.

Zaudēt taukus un zaudēt svaru skrienot

No otras puses, viņi arī ir pelnījuši zināmu atzinību par to, ka viņi ir ļoti izaicinoši. Jūs varat viegli iekļaut jebkuru no šīm pārējām kustībām, lai izveidotu pilnu treniņu, vai vienkārši dodieties pēc iespējas vairāk kopu. Lecošie džeki Šī vecās skolas iesildīšanās ir efektīva sirdsdarbības forma.

Galvenais ieguvums, veicot domkrati, ir tas, ka tas paaugstina sirdsdarbības ātrumu. Lecot, jūs elpojat dziļāk, kas piegādā skābekli asinīs un galu galā muskuļos. Turklāt jūs arī sakratīsit limfātisko sistēmu un ātri sadedzināsiet taukus[divi], veicinot svara zudums. Kā papildu izaicinājums 10 sekundes veiciet pēc iespējas vairāk lēcienu domkratu, 10 sekundes atpūtieties, pēc tam atkārtojiet to pašu rutīnu 20 sekundes un 30 sekundes.

Ko darīt ar šiem vingrinājumiem Katrs no iepriekš minētajiem tauku dedzināšanas vingrinājumiem mājās var patstāvīgi patērēt daudz kaloriju.

To savienošana pārī vai apvienošana var būt lielisks veids, kā izveidot laika ziņā efektīvu, taukus kūstošu mājas treniņu. Esmu trenējis aizņemtus vadītājus, māmiņas un tētus vairāk nekā desmit gadus, un atrast laika ziņā efektīvus viesnīcu istabas treniņus man vienmēr ir bijusi prasme. Pēc manas pieredzes ar ļoti aizņemtiem klientiem visā pasaulē trīs veidu rutīnas sniedz labākos rezultātus, vienlaikus uzlabojot atbilstības līmeni ir bezjēdzīgi, ja jums nav vislabākās rutīnas, ja jūs to tauku sadedzināt 60 sirdsdarbības ātrums.

Reklāma Izpētīsim dažus piemērus: Ikdienas pastaigas Šī ir mājas tauku sadedzināšanas protokola pamatlīnija.

  1. Vai Eliptiskās Mašīnas Sadedzina Taukus? -
  2. Ātri sadedziniet taukus - Padomi -
  3. Svars loss coaching padomi
  4. SKREJCELIŅA SVARA ZUDUMS: 4 TAUKU SADEDZINĀŠANAS STRATĒĢIJAS SVARA ZAUDĒŠANAI - VESELĪBA -

Ir svarīgi saprast, ka neviena vingrinājumu kārtība nepalīdzēs jums zaudēt svaru, ja jūs nepievērsīsit uzmanību 10 ikdienas soļu. Ja jūs varat būt ārpus mājas, mēģiniet iegūt 10 soļu dienā. Pastaigas vismaz 30 minūtes kalpo kā lielisks veids, kā iztīrīt galvu, pārvaldīt stresu un samazināt tauku pieaugumu līdz minimumam.

Vai jūs pastaigājat tauku sadedzināšanas zonā?

Tas, iespējams, neizklausās kā liels darījums, taču, veicot aptuveni 10 soļu dienā, var sadedzināt pat kalorijas[3]. Nedēļas laikā tas ir kalorijas vai tikpat daudz kaloriju mārciņā tauku. Pastaigājieties no rīta, vienlaikus rīkojot sapulces pa tālruni, pēc ēšanas vai klausoties aplādes. Pastaigas laikam nav jābūt nedzīvam. Bonuss: Dodoties pastaigās, piespiediet mēli pret mutes jumtu un elpojiet caur degunu.