Tauku sadedzināšanas attiecība

Samazināts estrogēns izraisa lielus vielmaiņas traucējumus, tostarp seksuālās un reproduktīvās funkcijas. Kāpēc neievietot taukus? Katru dienu tiek prasīts uzņemt taukus ar 1 g vielas daudzumu uz 1 kg ķermeņa svara.

20 taukus dedzinošie pārtikas produkti, kas ļaus sākt vielmaiņu - Septembris 2021

Autors: Evan Garcia Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Neuztraucieties, ja skala neliecina - iespējams, jūs iegūstat muskuļus. Zaudējot svaru, jums ir jāsadedzina vairāk kaloriju nekā uzņemts.

Lieko ar uzkrāto tauku audiem ir saistīta ar daudzām veselības problēmām.

Parasti tas ir tik vienkārši. Tomēr jums nav jāsadedzina visas kalorijas, kas vajadzīgas, lai izpildītu proporcijas prasības - tauku sadedzināšanas attiecība varat arī veikt dažas izmaiņas savā uzturā. Lai būtu drošībā, pirms jaunā svara zaudēšanas plāna sākšanas konsultējieties ar ārstu, lai izslēgtu veselības problēmas, kas varētu ietekmēt jūsu panākumus.

ķermenis slaids tf1

Kaloriju skaits, salīdzinot ar patērēto kaloriju daudzumu Lai zaudētu svaru, jums ir jāizlieto vairāk kaloriju nekā jūs saņemat no ēdieniem, ko ēdat. Svara zaudēšanas attiecība ir 3, kaloriju deficīts ķermeņa svara 1 tauku sadedzināšanas attiecība, ziņo MayoClinic. Tas nozīmē, ka, ja vēlaties zaudēt mārciņu, jums jāsadedzina 3, kalorijas, jāsamazina 3, kalorijas no uztura vai jādara abu kombinācija.

zivju eļļa sabojā taukus

Satikšanās attiecība Ja jūsu mērķis ir samazināt 1 mārciņu nedēļā, jums katru nedēļu būs jāsadedzina 3, kalorijas vai kalorijas dienā. Tas ir daudz laika sporta zālē, un jūs, iespējams, to visu nevarēsit ievietot savā grafikā.

tauki sadedzina tukšā dūšā

Varētu būt reālāk, ja no ikdienas uztura samazinātu kalorijas un pēc tam ieplānotu treniņu, kurā sadedzina atlikušās kalorijas. Tādā veidā jūs katru nedēļu varat sasniegt savu mērķi - svara zaudēšanas 1 mārciņu.

Diētisko izmaiņu veikšana Sākumā nixing to rīta latte un tā vietā pārejiet uz melnu kafiju. Jūs varat izgriezt pat kalorijas, vienkārši izdarot tikai nedaudz izmaiņas.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Pilnpiena vietā izmantojiet vājpienu - tikai 85 kalorijas 8 uncēs salīdzinājumā ar kalorijām no pilnpiena. Pasūtiet mazus izmērus, nevis vidējas vai lielas porcijas, un pēc iespējas biežāk izmantojiet preces ar zemu vai bez tauku saturu. Katrā ēdienreizē kalorijas jūs viegli noskūstat - jūs tās pat nepalaidīsit garām.

Sadegtās kalorijas Neuztraucieties, ja nepiederat sporta zālei, vienkārši piesieniet skriešanas apavus. Skriešana ar ātrumu 5 mph patērē kalorijas pusstundā ar svaru mārciņas vai gandrīz kalorijas, ja jūs nosverat mārciņas.

svars loss tracker izklājlapu akmeņi

Ja jums ir pieeja baseinam, dodieties peldēt apļus. Pie mārciņas jūs sadedzināsiet kalorijas par katrām 30 minūtēm, kad peldēsities.

Burn Fat - jūsu ķermeņa pagriešana tauku sadedzināšanas mašīnā

Bet, ja jūs sveriet mārciņas, pusstundas laikā jūs sadedzināsit vairāk nekā kalorijas. Riteņbraukšana ir vēl viens veids, kā doties - telpās vai ārpus tām.

Jūs patērēsit kalorijas 30 minūtēs - ar svaru mārciņas - ja pedālisit ar ātrumu 15 mph. Pie mārciņām jūs sadedzināsit apmēram kalorijas, izmantojot tādu pašu tempu, tikpat daudz laika. Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists. Amatieru organizators.

Ko viņi saka ķermeņa tauki uz dažādām ķermeņa daļām. Kā noņemt tauku pusgarās bikses gurnos

Sociālo mediju bifeļāda. Mūzikas maven.

Pēc nedēļas ir pietiekami zaudēt no 0,5 līdz 1 kg liekā svara. Ja palielinās svara zudums, palielināsies risks, ka muskuļi iekļūs šķelšanās procesā. Kā padarīt jūsu ķermeņa daļu ar degļu kaloriju skaitu?

Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.