Tauku dedzināšanas zonas priekšrocības, Tervise Paradiis spa hotel & waterpark - Iesakām vīriešiem

Ja pamanām galvassāpes, apetītes zudumu vai bezmiegu, es iesaku ņemt nedēļas kopējās atpūtas laiku, lai atgūtu spēku un izvairītos no traumām vai veselības problēmām. Meitenei ar šādu treniņu vajadzētu būt piesardzīgai, jo muskuļu masas palielināšanās dēļ pastāv risks palielināt jostasvietu. Izvairieties par sunburned, bojāts, pietūkušas, vai iekaisusi āda, un plankumi.

I ran a 5K everyday for 30 days as a total beginner, here's what happened!

A pētījumu tālajā Lai gan pētījumi liecina, ka vidusmēra sievietes, iespējams, nespēj sasniegt tādu pašu mērķa sirdsdarbības ātrumu kā vidējie vīrieši, lielākā daļa mērķa sirdsdarbības ieteikumu neņem vērā dzimumu. Izmantojot šo formulu, jūs varat saprast, pie kāda sirdsdarbības ātruma jums vajadzētu vingrināties, lai sadedzinātu taukus.

w11 slimming

No otras puses, ir svarīgi atzīmēt, ka parasti tiek uzskatīts, ka spēka treniņš ir labākā tauku dedzināšanas un muskuļu veidošanas metode, kā rezultātā notiek pamatīgas ķermeņa sastāva izmaiņas. Regulāri pārbaudiet sirdsdarbības ātrumu An aktivitāšu izsekotājs var palīdzēt jums izsekot sirdsdarbības ātrumam, veicot vingrinājumus.

Jūs varat arī pārbaudīt sirdsdarbības ātrumu, izmantojot divus pirkstus, lai izmērītu pulsu pie plaukstas locītavas vai kakla vietā, kur tas izliekas uz jūsu žokli.

kā ātri nolaidiet reālu

Skaitiet sitienu skaitu sešu sekunžu intervālā un pēc tam reiziniet ar desmit. Ja jūs mērāt 12 sitienus sešās sekundēs, tad vidējais ātrums ir sitieni minūtē, un tas ir 35 gadu vecuma mērķa zonā.

somatoline slimming

Izdrukājiet pats savu vingrojumu tabulu! Tauku dedzināšanas zonas priekšrocības izturību Ja trenējaties ieteiktās trīs līdz piecas reizes nedēļā, tad lielāko treniņa laiku vēlaties sasniegt mērķa sirdsdarbības diapazonu, izņemot laiku, kas pavadīts iesildīšanās un atdzišanas laikā.

iegūstiet lielu un sadedziniet taukus

Piemēram, skriešanas skrējējs, kurš trīs reizes nedēļā skrien trīs jūdzes, vēlēsies vismaz divas ar pusi jūdzes atrasties mērķa sirds zonā ar ceturtdaļjūdzi no abām pusēm, lai sasildītos un tauku dedzināšanas zonas priekšrocības.

Sasniegt savu likmi Jūsu sirds, tāpat kā jebkurš cits muskulis, laika gaitā veido izturību. Jūs, iespējams, atklāsiet, ka, regulāri strādājot, jūs uzkrājat izturību noteiktai intensitātei, un ar šo intensitāti ir grūtāk sasniegt mērķa sirdsdarbības ātrumu.

novājēšanu kultūru honkongā

Tas nozīmē, ka jums būs jāmaina kārtība vai jāpalielina intensitāte, lai turpinātu sasniegt savus mērķus. Vidēji ik pēc 12 nedēļām jāpārskata treniņu plāns un jāpielāgo atbilstoši ķermeņa vajadzībām.

7 keto svara zudums deva

Ja jums nepieciešama palīdzība, lejupielādējot izdrukājamo vingrinājumu tabulu, pārbaudiet tās noderīgi padomi.