Tauku dedzināšana izaicinājumi

Milzīgā vienkāršība un uztverto piepūles trūkums, kas saistīts ar gulēšanu, ir tas, kas lielākajai daļai no mums apgrūtina nopietni uztvert miega ideju kā svara zaudēšanas atslēgu. Ir modeļi, kas darbojas tīklā un atdalītiem ar baterijām darbināms, jūs varat darīt mājsaimniecības darbus.

Seši produkti, kuri palīdzēs tev ātrāk atgūt plakanu vēderu - vwclub.lv

Septembris 14, Minūtes Lasīt: 18 Aizmirstiet zaudēt svaru. Jūsu mērķis nekad nedrīkst būt zaudēt svaru. Tam vajadzētu būt specifiskākam - zaudēt taukus. Runā par neapmierinātību.

PTAC brīdina: Daudzi ‘tauku dedzināšanas’ produkti ir naudas izkrāpšana | BrīvBrīvwclub.lv

Jūs vairākus mēnešus svīstāt, tiecaties un atņemat sevi no sevis, taču šī adata adatā neievilksies. Neatkarīgi no tā, cik smagi spiežat sevi, cik šokolādes tauku dedzināšana izaicinājumi ir pretojušies vai cik reizes trenējāties sporta zālē, jūs vienkārši nevarat novājēšanu push up tankini svaru.

Ko jūs darāt nepareizi?

tauku dedzināšana izaicinājumi

Ir vairāki iemesli, kuru dēļ jūs, iespējams, nezaudējat svaru. Šajā rakstā mēs pievērsīsimies pieciem visizplatītākajiem cēloņiem un sniegsim jums dažus saprāta atjaunojošus paņēmienus, lai jūsu tauku zudums atkal būtu uz pareizā ceļa.

tauku dedzināšana izaicinājumi

Iemesls Nr. Tas nemaz neprasa piepūli. Jūs vienkārši ērti nokļūstat, aizverat acis un dodaties uz slumberland. Milzīgā vienkāršība un uztverto piepūles trūkums, kas saistīts ar gulēšanu, ir tas, kas lielākajai daļai no mums apgrūtina nopietni uztvert miega ideju kā svara zaudēšanas atslēgu. Galu galā mums ir piebarots priekšstats, ka enerģiska darbība - pats miega antitēze - ir atslēga šo nevēlamo mārciņu izmešanai. Savienojot regulāras fiziskās aktivitātes ar kontrolētu, tīru ēšanas paradumu, mums atkal un atkal ir teikts, ka mēs varēsim sasniegt savus tauku dedzināšana izaicinājumi tauku zaudēšanai.

Uzraksti atsauksmi!

Problēma, protams, ir tā, ka miljoniem no mums ir rīkojušies tieši tā - un paliek resni. Trūkstošais komponents - atslēga tauku dedzināšanas mehānisma atbloķēšanai - ļoti iespējams, ir miegs.

tauku dedzināšana izaicinājumi

Lielisks miegs tādējādi neaizvieto regulāru fizisko slodzi un tīru ēšanu. Lai gan būtu lieliski, ja mēs visu dienu varētu sevi iesmērēt ar krējuma virtulīšiem un šos agros rīta treniņus novirzīt par labu tauku sadedzināšanai, šis ceļš radīs tikai problēmas.

Tomēr, apvienojot vingrošanu, pareizu uzturu un lielisku miegu, jūs varēsit ieslēgt ķermeņa tauku dedzināšanas lāpu, lai jūs beidzot varētu veidot savu sapņu ķermeni. Kā tad vienkārša gulēšana var padarīt jūs resnu? Ko jūs varat darīt uz zemes, kamēr atrodaties ārpus tā, kas apdraud jūsu svara mērķus? Ne jau problēma ir tā, ko jūs darāt.

Ja viens no Jūsu mērķiem ir svara zaudēšana, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs turpmāk — PTAC aicina būt uzmanīgiem pirms tērēt naudu dažādiem diētu un tauku dedzināšanas produktiem.

Šis jautājums izriet no divām lietām: Jūsu miega kvalitāte un daudzums Šie divi faktori - miega kvalitāte un kvantitāte - regulē noteiktu hormonu izdalīšanos, tauku dedzināšana izaicinājumi ko pēdējā laikā pētnieki ir izraisījuši lielu interesi. Viņi jau ilgu laiku ir zinājuši, ka miega traucējumi ietekmē mūsu hormonus, taču jaunie pētījumi īpaši ir vērsti uz trim hormoniem, kas ietekmē mūsu apetīti: leptinu, grehlinu un kortizolu.

Lai regulētu šos trīs dzīvībai svarīgos hormonus, lai palielinātu tauku zudumu, jums vienkārši jāsakārto miega režīms.

Šeit ir 10 ātri padomi, tauku dedzināšana izaicinājumi ļauj jums to izdarīt. Izveidojiet miega režīmu: rīkojieties pēc pārtraukuma, kura laikā jūs samazinātu aktivitātes līmeni un garīgo stimulāciju, tuvojoties gulētiešanai.

Video: Experts Explain The Health Benefits Of Not Wearing Underwear 2021, Septembris

Katru vakaru iziet to pašu kārtību, ieskaitot noteikto gulētiešanas laiku. Jūsu ikdienas ieradumos var ietilpt tehnoloģiju, tostarp tālruņa, izslēgšana noteiktā laikā krietni pirms aiziešanas pensijāvanna, zobu mazgāšana utt.

  1. Kā sadedzināt taukus no vidukļa un gurniem
  2. Labākais tauku deglis ierīce

Šādi ieradumi palīdz gan fiziski, gan psiholoģiski sagatavoties miegam. Celieties katru dienu vienā un tajā pašā laikā: neatkarīgi no tā, kad ejat gulēt, ievērojiet nemainīgu laiku, kurā piecelties no rīta. Ierobežot dienas atnešanu: Pārāk liela dienas atloce var traucēt nakts miegu.

Kontrolējiet stresu un raizes, dodot sev dīkstāvi un ātri nokārtojot atšķirības: Apsveriet iespēju katru vakaru pirms gulētiešanas atcelt satraukuma laiku. Pierakstiet visas savas rūpes un to, ko jūs gatavojaties darīt ar tām.

Nedzeriet kafiju, tēju un bezalkoholiskos dzērienus un neēdiet šokolādi 2—3 stundu laikā pēc gulētiešanas. Alkohols pirms gulētiešanas var izraisīt nemieru un nevienmērīgu miegu.

  • Urīna infekcija ir baktēriju klātbūtne urīnā, kas izraisa tādus simptomus kā urīna biežums, sāpes urīnā un steidzama urinācija, un reti drudzis.
  • Tuvojas siltais laiks - Veselība - Forums - vwclub.lv
  • Evlution tauku deglis
  • VeselībaPlastiskā ķirurģija Kā noņemt taukus no vēdera mājās?
  • Kriogēno tauku dedzināšana
  • Labākais tauku deglis receptes
  • Septembris 14, Minūtes Lasīt: 18 Aizmirstiet zaudēt svaru.
  • Kādas ir Wing Chun priekšrocības veselībai? - Citi

Nikotīns tabakā ir stimulants, kas apgrūtina gulēšanu. Padariet savu guļamistabu pēc iespējas tumšāku, pēc iespējas vēsu un pēc iespējas klusāku. Labākā temperatūra ir no 68 līdz 72 grādiem pēc Fārenheita.

Pievieno savu komentāru

Traucējošos trokšņus var noslāpēt, izmantojot ausu aizbāžņus, mīkstu mūziku vai balta trokšņa aparātu. Ir kvalitatīva miega virsma: Cilvēki daudz labāk neguļ, kad spēj ērti gulēt horizontāli un tauku dedzināšana izaicinājumi nav krampji. Jūsu matrača kvalitāte ir svarīgs apsvērums.

tauku dedzināšana izaicinājumi

Ja jūs guļat vai negulējat uz vienreizējas, 20 gadus vecas gulēšanas virsmas, kura nespēj sniegt atbalstu mugurai un kaklam, jūs esat parādā sev, lai ieguldītu jaunā. Pētījumi norāda, ka matracis, kas nav pārāk stingrs, parasti noved tauku dedzināšana izaicinājumi labāka miega.

Kā noņemt taukus no vēdera mājās?

Tas pats attiecas uz jūsu spilvenu. Pareiza spilvena izvēle ir atkarīga no tā, kāds ir jūsu gulēšanas stils. Vai jūs esat aizmugurējais, sānu vai priekšējais gulētājs? Aizmugurējiem gulšņiem jāapsver atmiņas putu spilvens, kas tiek veidots līdz kakla izliekumam.

tauku dedzināšana izaicinājumi

Sānu gulšņiem nepieciešams vidējs un stingrs spilvens. Kuņģa gulētājiem ieteicams mēģināt pielāgot savu stāvokli uz sāniem vai priekšpusi, jo gulēšana uz priekšu rada pārāk lielu slodzi kaklam un muguras lejasdaļai. Atvienojiet savu tehnoloģiju no elektrotīkla: tehnoloģijai ir milzīga ietekme uz mūsu miega kvalitāti un daudzumu. Lielākajai daļai tehnoloģiju ekrānu ir zilgana nokrāsa.

\

Tas ierobežo melatonīna izdalīšanos organismā. Būtība ir padarīt jūsu guļamistabu par tehnoloģiju brīvu zonu.

tauku dedzināšana izaicinājumi

Esiet stingrs pret sevi un pat neatļaujiet viedtālruni. Ēdiet gudri vakarā: izvairieties no smagas maltītes patērēšanas tieši pirms gulētiešanas. Ja jūs gatavojaties ēst uzkodas, pārliecinieties, ka tajā ir maz cukura un zemu ogļhidrātu.

Nepaļaujieties uz miegu izraisošām zālēm: miegazāles var ātri kļūt par ieradumu veidojošām. Turklāt to iedarbība mazinās, kad jūsu ķermenis pierod pie viņiem.

Tas uzlabo gremošanas sistēmas darbību. Tas regulē hormonu, kas atbildīgi par taukaudu augšanu un izsalkuma un sāta sajūtu, piemēram, insulīna, leptīna un adiponektīna, sekrēciju.

Blakusparādības ir arī problēma. Viņu galvenā uzmanība tiek pievērsta tam, lai redzētu, kā skalas skaitlis samazinās. Šie cilvēki nekad nesasniegs savu ideālo ķermeni. Jebkurā gadījumā ne līdz brīdim, kad viņi izmetīs svarus. Patiesībā viņiem ir jāaizmirst par svara zaudēšanu pavisam. Skala nepateiks, ja jūs to darāt.

Pārāk daudz cilvēku veltīgos meklējumos upurē dzīvībai svarīgos muskuļu audus, ūdeni un minerālus, lai samazinātu sava svara svaru. Esiet gudrs un ieguldiet līdzekļus ķermeņa tauku monitorā un mērlenti.

Ir produkti, kuri veicina tauku uzkrāšanos vidukļa apvidū un ir tādi, kuri — gluži pretēji — palīdz taukus sadedzināt.

Viņi jums pateiks, cik daudz tauku jūs onetwoslim online ap vēderu. Tad jūs varat iestatīt savus tauku zaudēšanas mērķus, ņemot vērā ķermeņa tauku procentuālo daudzumu un mērījumus pēc lentes, nevis mēroga svara. Atcerieties, ka tas nav saistīts ar svara zaudēšanu - tas ir tikai par zaudēto ķermeņa tauku zaudēšanu!

Jūsu miega kvalitāte un daudzums

Kad tas notiek, tas vairs neuztver lietu kā izaicinājumu un rezultātā pārstāj reaģēt. Īpaši tas attiecas uz vingrošanu. Ja vien jūs nesniedzat savam ķermenim sasodīti labu iemeslu, tas neatbildīs uz izaicinājumu, kuru jūs uzliekat tā priekšā. Šim izaicinājumam ir jābūt lielākam par to, ar kuru tā iepriekš ir saskārusies. Tas nozīmē divas lietas: Progresīvie treniņi Dažādi treniņi Ja jūs nedarīsit kaut ko tādu, ko jūsu ķermenis nav pieradis, tas nereaģēs.

Populārākais šodien

Tas vienkārši ieslīdēs tajā pašā rievā, ko pagājušajā kārtā izmantoja uzdevuma veikšanai. Tāpēc jums ir jāpievieno nedaudz pretestības, daži papildu atkārtojumi vai jāsamazina atpūtas laiks. Jums arī ik pēc sešām nedēļām pilnībā jāmaina ierastā kārtība, lai ievadītu tik ļoti nepieciešamo šķirni. Treniņu laikā saglabājiet ķermeņa uzminējumus, pārslēdzoties starp aerobām un anaerobām kustībām.

Piemēram, izmēģiniet šo treniņu, lai mainītu to starp plyometriskajiem un saliktajiem gājieniem, lai pilnībā stimulētu ķermeni un sadedzinātu maksimālo tauku daudzumu: Hanteles sols presei.