Step mašīna tauku sadedzināšana, Kardio tauku dedzināšanai. Praktizēšanai mājās

Otrkārt, tie veicina vairāk adrenalīna un serotonīna izdalīšanos asinsritē, salīdzinot ar parastajiem trenažieriem. Pārtika laikā: jums ir nepieciešams dzert ūdeni, daudz un bieži, bet mazos malciņos. Ja jums ir muguras un locītavu problēmas, izvēlieties treniņus.

Video: Slaidākas kājas 7 dienu laikā zaudē augšstilbu un kāju taukus Vasaras ķermeņa treniņšSeptembris Video: Slaidākas kājas 7 dienu laikā zaudē augšstilbu un kāju taukus Vasaras ķermeņa treniņšSeptembris Muca un augšstilbi ir kopēja zona, kurā sievietes koncentrējas uz stiprināšanu un tonizēšanu.

Video: Slaidākas kājas 7 dienu laikā zaudē augšstilbu un kāju taukus Vasaras ķermeņa treniņšSeptembris Video: Slaidākas kājas 7 dienu laikā zaudē augšstilbu un kāju taukus Vasaras ķermeņa treniņšSeptembris Muca un augšstilbi ir kopēja zona, kurā sievietes koncentrējas uz stiprināšanu un tonizēšanu. Septiņu dienu treniņu plānam, kas vērsts uz mucu un augšstilbiem, jāietver divas dienas, kad treniņš ir zemāks, un vismaz viena diena no ķermeņa augšdaļas. Aerobikas vingrinājumi ir nepieciešami arī četras vai piecas reizes nedēļā, lai palīdzētu sadedzināt taukus un tonēt apakšējo ķermeni. Septiņu dienu treniņu plāns Lai gan bieži ir nepieciešams apmācīt kājas, lai iegūtu rezultātus, ir nepieciešams arī ļaut jūsu muskuļiem atgūties starp treniņiem, lai viņi varētu augt. Sadaliet savu treniņu plānu trijās vai četrās dažādās stiprības treniņos nedēļā katrai jūsu muskuļu grupai.

Septiņu dienu treniņu plānam, kas vērsts uz mucu un augšstilbiem, jāietver divas dienas, kad treniņš ir zemāks, un vismaz viena diena no ķermeņa augšdaļas. Aerobikas vingrinājumi ir nepieciešami arī četras vai piecas reizes nedēļā, lai palīdzētu sadedzināt taukus un tonēt apakšējo ķermeni.

  • Getting jauku ass - Izglītība -
  • Trenažieru zāle, grupu nodarbības, SPA kompleksa apmeklējums - Janvāris | Pērkam Kopā
  • Kultūrisms Un Sieviešu Glutes -
  • Tūlītēja nokauts tauku zudums
  • Reģistrācija ir slēgta šim pasākumam.

Septiņu dienu treniņu plāns Lai gan bieži ir nepieciešams apmācīt kājas, lai iegūtu rezultātus, ir nepieciešams arī ļaut jūsu muskuļiem atgūties starp treniņiem, lai viņi varētu augt.

Sadaliet savu treniņu plānu trijās vai četrās dažādās stiprības treniņos nedēļā katrai jūsu muskuļu grupai.

novājēšana ēd veģetārās receptes

Tas ļaus jums trenēt lielāko daļu nedēļas dienu, vienlaikus piešķirot jūsu muskuļiem laiku atjaunoties un augt. Parauga stipruma treniņu sadalījums varētu būt treniņu un grumbu apmācība pirmdien, augšējā ķermeņa trešdienā un četrstūris piektdien. Glutes un kājiņas Sāciet treniņu ar 5 līdz 10 minūšu iesildīšanu ar vieglu līdz vidēji intensīvu līmeni.

tauku dedzināšana stacionārā velosipēdā

Brisk staigāšana ir viena iespēja. Sāciet, koncentrējoties uz saliktajām kustībām, kas vērstas uz jūsu kājām un gliemežiem, piemēram, taisnām kāju piekabēm.

atvērtā toe slimming tights

Vienmēr veiciet savu pirmo komplektu, izmantojot vieglu svaru, lai sasildītu muskuļus ādas pārpalikums pēc straujas svara zuduma praktizētu pareizu formu. Tad step mašīna tauku sadedzināšana svaru, kurā muskuļu nogurums rodas starp astoņiem un divpadsmit atkārtojumiem.

Dariet trīs komplektus.

What Is Autophagy? 8 Amazing Benefits Of Fasting That Will Save Your Life

Pēc taisnām pēdām, veiciet trīs 10 - 15 atkārtojumus no sekojošiem vingrinājumiem, atpūšot step mašīna tauku sadedzināšana sekundes starp komplektiem: sols paātrinās, apzagojiet ēzeļu sitienu, plaša nostāja hanteles tupēt un kāju čokurošanās.

Noslēdziet savu treniņu ar 20 pastaigām uz katra kāja. Quadriceps Pēc iesildīšanās veiciet vienu vieglu iesildīšanās komplektu un trīs darba komplektus no astoņiem līdz divpadsmit stienis.

Nav svarīgi, kāda slodze tiek izvēlēta, galvenais ir tas, ka fiziskās aktivitātes ietekmē visas galvenās muskuļu grupas. Jebkuru treniņu, kas novedīs pie ilgstoša elpošanas ātruma palielināšanās un sirds muskuļa kontrakcijas, var saukt par kardio vingrinājumu. Kardio treniņiem patīk konsekvence, tāpēc, lai saglabātu muskuļu tonusu un stiprinātu ķermeni kopumā, ir nepieciešami regulāri vingrinājumi.

Nometiet augšstilbu uz leju, līdz tās ir paralēlas vai nedaudz zemākas paralēli grīdai. Tālāk veiciet trīs pēdas 10 līdz 12 atkārtojumus no pēdas preses, Smith mašīnas sadalītās tupeles un kāju pagarinājuma. Aerobikas vingrinājumi Mērķis ir katru nedēļu pabeigt četras vai piecas aerobikas nodarbības.

vidējais ķermeņa tauku zudums gadā

Vienai sesijai vajadzētu ilgt no 30 līdz 45 minūtēm. Vingrošanas mašīnām, kas stiprina un tonizē mucu un augšstilbus, ir stepmills vai elipsveida mašīna un skrejceļš, kas uzstādīts augstā slīpumā.

ātrāks veids kā tauku zudumu kāju dienā

Sargājiet intensitātes līmeni mēreni augstu, lai palīdzētu sadedzināt papildu kalorijas. Turklāt izvairieties no mašīnas turēšanas, kas samazina treniņa intensitāti. Veiciet aerobos treniņus tajās dienās, kad neesat apmācījuši savu mucu vai augšstilbu, piemēram, augšdaļas treniņu dienās vai ne-pacelšanas dienās.

sadedzināt taukus gurniem un augšstilbiem

Populārākas Kategorijas.