Sprinta intervāls apmācību apdegums tauku, Sāciet ar sildīšanu, beidziet ar atdzesēšanu

Ir lietderīgi veikt visus trīs videoklipā redzamos vingrinājumus, jo tajos ķermenim ir atšķirīgs stāvoklis un vēdera sienas muskuļiem ir atšķirīga spriedzes pakāpe. Kaloriju kaloriju skaits ir vienāds ar šķērsošanas apmācību, tas ir lielisks risinājums kardio, lai palielinātu impulsu tauku dedzināšanai. Pēdējo 10 gadu tendence ir bijusi iespaidīga, mūsdienās mums nav iespējams redzēt visu vecumu cilvēkus, kas skriežas ap parku vai veic vingrinājumus.

Domā process, nevis rezultāts Saskaņā ar zinātni par ieraduma izmaiņām, mērķiem jābūt kvantitatīvi nosakāmiem.

Kā izmantot Tabata apmācību vairāk nekā tikai HIIT treniņiem - Glābšanas Sākums -

Tas nozīmē, ka "zaudēt svaru" vai "izskatīties labi ar manu kreklu off" ir mazāka iespēja maksāt nekā "Lose 3kg līdz sprinta intervāls apmācību apdegums tauku. Bet pat tas nav ideāls: tas ir iznākuma mērķa piemērs, piemēram, "Nākamo 12 sprinta intervāls apmācību apdegums tauku laikā nopelniet miljonu mārciņu" - ka jums nav tiešas kontroles.

Ja darbā rodas stresa darbs, jūsu hormoni sāk svārstīties vai arī jūs saskaras ar vāju ievainojumu vai gripu, jūsu progress tiks atcelts un sāksies lejupvērstā spirāle. Ko jūs varat kontrolēt, ir jūsu uzvedība. Plāns: "Pierakstiet vajadzīgo iznākumu, sprinta intervāls apmācību apdegums tauku pierakstiet dažas prasmes, kas jums jāiegūst," saka Wolny.

8 Kāzu Boot Camp treniņi, lai iegūtu piemērotu jūsu kāzām

Tālāk, nākt klajā ar konkrētu uzvedību, kuru jūs varat praksē šodien - mācīties gatavot olu kulinārijas, teiksim - un to dara. Turpiniet strādāt pie savas pārtikas svara zudums millburn nj nākamajā un nākamajā dienā, un, ja jums nepatīk kāda diena, vienkārši turpiniet strādāt. Kad esat iemācījies julienne sarkanos piparus, jums nekad nebūs jāmācās vēlreiz.

Kalorijas Vai skaits Sort Of Stingrākajā nozīmē ir taisnība, ka, ja jūs uzņemat vairāk kaloriju, nekā jūs sadedzināt caur aktivitātēm vai fiziskām aktivitātēm, jūs uzliekat svaru - un, ja jūs sadedzināsiet vairāk nekā ēdat, jūs to pazaudēsit. Bet kaloriju skaitīšana nav tik vienkārša kā tas. Pirmkārt, tā ir neprecīza zinātne, jo to uzskaites metodes atšķiras, savukārt kaloriju daudzums, ko mēs absorbē no pārtikas izmaiņām, balstoties uz visu, sākot no tā, kā tā ir sagatavota ēdiena gatavošana parasti padara vairāk kaloriju absorbēšanai mūsu individuālajām zarnu baktērijām cilvēkiem ar lielākā daļa firmikatoru baktēriju absorbē apmēram kalorijas dienā vairāk nekā tie, kuriem ir zemākā.

Bez tam, ir grūti precīzi aprēķināt kalorijas, nesaturojot skalu vai mērkarote: vienu zemesriekstu sviestu ar tējkaroti ir apmēram kalorijas, bet vai tas bija tas, ka jūs tikko ieziedējāt vairāk vai mazāk tējkarotes? Ir arī grūti pārliecināties, cik daudz jūs dedzat - viss no jūsu ģenētikas un svara zuduma vēstures līdz jūsu ķermeņa brūno tauku līmenim un miega paradumiem var ietekmēt jūsu degšanas ātrumu. Visbeidzot, ir pārsteidzoši pierādījumi tam, ka sprinta intervāls apmācību apdegums tauku kaloriju ierobežojums to nedarīs.

7 noteikumi par svara zudumu

Vienā no slavenākajiem pētījumiem, kas publicēti Iekšējās medicīnas arhīvā un sprinta intervāls apmācību apdegums tauku, ka tas tika veikts Tātad, ja jums pat jāuztraucas par kaloriju vispār? Viena lieta, ko viņi var darīt, ir norādīt, kur jūs dodaties nopietni nepareizi.

Plāns: Ja jūs neuztraucat, ir viegli aizmirst latte un kruasānu par savu komfortu kaloriju zarnu perforators vai pusi duci cepumu, kurus jūs atrodaties sanāksmē. Tērē trīs vai četras dienas, atzīmējot visu, ko ēdat iekļauti ārstētilai iegūtu priekšstatu par to, kur jūs varat ietaupīt vieglāk, tad koncentrēties uz labas ēdienreizes izvēli, nevis slavishly reģistrējot katru zemeņu, kuru jūs ēdat.

sprinta intervāls apmācību apdegums tauku

Uzturvielas ir atslēgas Ne visi ēdieni tiek radīti vienādi. Tātad ir vērts apsvērt makroelementu un mikroelementu sprinta intervāls apmācību apdegums tauku no jūsu uztura.

Attiecībā uz makro - ogļhidrātiem, olbaltumvielām un taukiem - tas varētu būt vērts samazināt pirmo, ja vēlaties zaudēt ķermeņa tauku: Plāns: Nomainiet ogļhidrātus, palielinot savu proteīnu. Pārskats par pētījumiem Ņemiet vērā arī tauku uzņemšanu.

Vairāki pētījumi liecina, ka mononepiesātināto tauku eatings var palīdzēt optimizēt ķermeņa ogļhidrātu apstrādi, vadot tos muskuļu audos, nevis tauku veikalos.

9 Efektīvi uzdevumi, lai veiksmīgi zaudētu svaru

Pagatavojiet ar olīveļļu, ēdiet avokado vai flaxseeds, un - ja jums ir problēmas iegūt pietiekami daudz veselīgu tauku citur - papildināt ar zivju eļļu. Makroti sakārtoti? Laiks pārvērst mikroelementus. Kā likums, jums var būt tik daudz lapu vai krustziežu veg, cik vēlaties, bet atvieglo uz cieti saturošiem ogļhidrātiem, piemēram, saldajiem kartupeļiem.

  • Kā zaudēt taukus 7 dienās
  • Burning hip fat fast
  • Un tagad jūs vēlaties darīt visu iespējamo, lai justos pārliecināti un izskatītos vislabāk, ejot pa eju.
  • Cik daudz kaloriju sadedzina elipsoīdu. Elipses simulators
  • Loading Please wait

Arī zivju eļļas tablete var palīdzēt - ir pierādījumi, ka tas palīdz regulēt jutību pret insulīnu. Stratēģija Beats spēks Jūs plānojat ēst veselīgu, bet kaut kas nāk uz darbu, un jūs galu galā paliek pārāk vēlu gatavošanai, lai būtu izvēle.

Kā sākt (vai atgriezties) skriešanā

Tātad tas ir domuzīme caur gatavo ēdienu eju, pēc tam maisa čipsi, lai mājās saglabātu cukura līmeni asinīs. Varētu arī šodien rakstīt, vai ne?

sprinta intervāls apmācību apdegums tauku

Ir labāks veids. Vēlēšanu zinātne ir karsts temats: līdz nesenai tika pieņemts, ka tas bija ierobežots resurss, ko iztērēja viss, ko jūs darāt.

Tagad daži zinātnieki apgalvo, ka tas balstās uz pašpieredzi, tādēļ, ja jūs redzat sevi kā izturīgu cilvēku, jūs attiecīgi rīkosieties. Labās ziņas ir tas, ka patiesībā nav nozīmes - ja jūs izvēlēsieties stratēģisku domāšanu par to, kā gūt panākumus, jebkurā gadījumā dzīve kļūst vieglāka.

sprinta intervāls apmācību apdegums tauku

Plāns: "Nepārdomājiet, kā pieņemt labus pārtikas lēmumus, atrodoties ceļā - padarīt plānošanu par svarīgāko daļu no jūsu mācību nedēļas," saka Wolny. Ja jums ir jāsamazina no četriem treniņiem līdz trim, lai tas atbilstu, tas ir tā vērts.

sprinta intervāls apmācību apdegums tauku

Un saglabājiet savu garšvielu plauktu labi uzkrātos - gandrīz viss tajā, no kajēna pipariem un ķimenes, līdz kurkuma, ir tauku degšanas īpašības. Koncentrējieties uz pārtikas plānu, uz kuru jūs varat ilgtermiņā pielipt. Ne visi tauki ir vienādi Ņemot dažus zemādas taukus - veidu zem ādas - ir būtiska un, iespējams, pat vēlama.

Kad jūs vecumu vai ēdat sliktijūsu ķermenis zaudē šo sprinta intervāls apmācību apdegums tauku tauku saturu un uzglabā vairāk iekšējo orgānu ap vēderu, starp jūsu orgāniem un svītru caur jūsu muskuļiem.

Un tur ir pierādījumi, ka tad, kad šis tauki uzkrājas, shrink fat burner atbrīvo vielas, kas traucē jūsu ķermeņa spēju apstrādāt glikozi, izraisot insulīna rezistenci un kavējot ķermeņa spēju sadedzināt taukus.

Būtībā, jo lielāks jūs, jo mazāk jūsu ķermenī ir sadedzināt taukus. Ir zināms arī, ka tas izraisa iekaisumu kakla un artēriju sienās, un tas var ietekmēt garastāvokli, sasitot ar endorfīniem un stresa hormona kortizolu. Un jaunumi kļūst vēl sliktāki: Lai uzzinātu, vai bodybuilders sadedzina taukus augsta riska kategorijā, izmērot gurnu apkārtmēru visplašākajā vietā un jostasvietā, pēc tam sadaliet vidukļa numuru ar gūžas skaitli.

Rezultāts virs 1 nozīmē, ka jums ir pārāk daudz svara ap savu vidusdaļu, liekot jums palielināt ar aptaukošanos saistītu problēmu, tostarp 2. Plāns: Labas ziņas Saskaņā ar vairākiem pētījumiem, viscerālie tauki var būt visvienkāršākais veids, kā zaudēt dzīvesveidu jo tas ir jūsu ķermeņa kopums ārkārtas situācijās.

sprinta intervāls apmācību apdegums tauku

Pirmkārt, iegūt vairāk vingrinājumu. Pētījumi liecina, ka tas darbojas, viltojot viscerālos taukus, rīkojoties kā brūni tauki, forma, kas sadedzina enerģiju. Otrkārt, apturēt alkohola lietošanu - ir pierādījumi, ka pat mērena uzņemšana var palielināt vēdera tauku saturu, tāpēc jūsu divu pintes pēc darba ieradums var izraisīt iekšēju postījumu.

Paceliet svaru, lai zaudētu svaru Pārvietojošais dzelzs nav pirmā izvēle, kad pienācis laiks sagriezt taukus - bet tam vajadzētu būt.

Otrkārt, tas veido muskuļu, kas paaugstina jūsu atpūšošā vielmaiņas ātrumu, tāpēc jūs sadedzināt kalorijas pat tad, ja neesat apmācīts. Apmācība par tauku zudumu ir par maksimālu visu dienu apdegumu. Plāns: lai jūs uzņemtu HIRT jūsu treniņam, sadaliet savu treniņu trīs vai četrās lielajās kombinētajās kustībās un izmantojiet tehniku, kas pazīstama kā "rest-pause".

Pēc katra kustības galīgā katra iestatiet 15 sekunžu pārtraukumu, atkal atlaidiet spēku un atkārtojiet.

sprinta intervāls apmācību apdegums tauku

Ideālā gadījumā jūs saņemsiet apmēram desmit reps ar savu sākotnējo iestatījumu, seši - pirmajā atpūtas pauzes komplektā un trīs - savā finālā, briesmīgajā. Alternatīvi, pabeidziet ar klasteru komplektu. Jūsu pēdējam iestatījumam veiciet iespējami vairākus trīs reps komplektus, ņemot 20 sekundes atpūtai starp katru mini komplektu. Lai iegūtu bonus tauku apdegumu, pārī savas kustības.

Kā izmantot Tabata apmācību vairāk nekā tikai HIIT treniņiem

Sakņu preses vai priekšējā tupeja savienošana ar pacelšanas mehānismu saglabās jūsu darba ātrumu un padarīs ķermeni par tauku sadedzināšanas krāsni. Esi vieds ar Cardio Ātrā tauku zuduma gadījumā pierādījumi ir skaidri: vislabāk ir ātrs vai lēns kardio, un vidēji 3 vai vairāk.

Vienā no labākajiem pētījumiem par vingrinājumiem, kas publicēti žurnālā Vielmaiņa, tēmas tika ievietotas 20 nedēļu "tradicionālajā" izturības programmā vai 15 nedēļu ilgajā intensitātes plānā. HIIT grupa zaudēja deviņas reizes lielāku tauku daudzumu pārbaudīja, izmantojot ādas kroku mērījumus kā tradicionālo grupu. Zinātnieki secināja, ka intervāla apmācība uzlabo vielmaiņas ātrumu, tādēļ jūs turpināt degt taukus pēc fiziskās aktivitātes. Bet lēns treniņš? Jā, staigā darbojas arī.

  • Labākais tauku dedzināšana pārtika abs
  • Kā tukšā dūšā sadedzina taukus
  • Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien!
  • 8 Kāzu Boot Camp treniņi, lai iegūtu piemērotu jūsu kāzām - Izmantot
  • KĀ SĀKT (VAI ATGRIEZTIES) SKRIEŠANĀ - VESELĪBA-FITNESA

Eksperti izsauc vingrojumu, kas iekļaujas šajā kategorijā zemas intensitātes līdzsvara stāvoklī LISS. Plāns: Mērķis ir trīs vai četras uz svariem balstītas treniņas nedēļā, kad sirds ir iekļauts, izmantojot vienu vai divas atsevišķas augstas intensitātes sesijas vai īsu "finisher" pēc galvenā treniņa. Jums pat nav vajadzīga komplekta: Un dariet pēc iespējas vairāk LISS: pastaigājiet suni vai dodoties pusdienlaikā, jūs zaudēsiet tauku daudzumu, neietekmējot apetīti vai atveseļošanos.