Sadedzināt tauku squats

Spēlējot ar bērniem, 23 minūtēs jūs sadedzināsit apmēram kalorijas. Lai iegūtu pievilcīgu un piemērotu figūru, ir vērts treniņu grafikam pievienot pietupienus.

10 padomi, kas saistīti ar tauku sadedzināšanu sasmalcinātai ķermeņa uzbūvei

Izmantojiet reklāmas pārtraukuma laiku Jūs varat veikt jebkuru no vingrinājumiem brīvajā laikā. Lielākā daļa cilvēku uzkodas reklāmas laikā televīzijas šovu laikā.

Šos pārtraukumus varat izmantot, lai veiktu pusdienas, tupus utt. Šie vingrinājumi arī palīdzēs jums samazināt uzkodu alkas.

bokseri svara zudums ūdens

Liftu vietā izmantojiet kāpnes Liftu vietā jums vajadzētu izmantot kāpnes. Jūs zaudējat 10 kalorijas par katru kāpšanas kāpni. Plašāka kāpņu izmantošana arī ietaupīs elektrību. Esi aktīvs Jums jābūt modram un aktīvam. Atrodoties virtuvē un gaidot recepti, lai to sagatavotu, neliecieties pie sienām vai letes un netērējiet laiku. Veiciet tupus vai kādu citu vingrinājumu, ko var veikt telpā. Jums būs iespēja sadedzināt kalorijas un baudīt maltīti ar pastiprinātu izsalkumu.

Vai esat izvēlējies īpašu vietu savās mājās? Apsveriet iespēju pārveidot teritoriju garāžā, pagrabā vai guļamistabā. Vai jums ir nepieciešams aprīkojums?

unitypoint svara zudums

Apsveriet nepieciešamību pēc grīdas paklājiem, svaru plauktiem, kardio aprīkojuma, videoklipiem vai lietotnēm. Lai iegūtu atbildību, apsveriet vingrošanas draugu vai atbildības partneri.

8 labākajiem vingrinājumi, svara zudums

Nosakot plānu, tas palīdzēs palielināt motivāciju. Motivācija būs nepieciešama, lai uzsāktu vingrinājumus tauku sadedzināšanai un svara zaudēšanai un uzturētos tajā. Atbalstoša sociālā vide ir arī ārkārtīgi svarīga. Elipsveida skriešana Eliptiskie izstrādājumi ir veidoti tā, lai tiem būtu maza sadedzināt tauku squats, tāpēc tie ir viegli savienojami. Tie ir arī daudzpusīgi, jo piedāvā intensitātes, ātruma un pretestības diapazonu.

Lai dedzināšana būtu maksimāla, pievienojiet treniņam slīpumu. Šī kustība darbojas visās muskuļu grupās, tāpēc to salīdzina ar mini simulatoru. Tas īpaši palīdz zaudēt svaru sēžamvietā, krūtīs un vēderā. Mēs veicam dziļu tupēšanu, plaukstas balstoties uz grīdas. Mēs atgūlamies un stumjamies no grīdas. Mēs atgriežamies pie tupus, lecam augšā, paceldami rokas augstu un atkal tupējam.

Šie super-efektīvie triki samazinās vēdera tauku un gūžas izmēru

Šie elementi veido vienu vingrinājumu, kas jāatkārto divdesmit sekundēs, pēc tam varat veikt pārtraukumu vairākos skaitījumos un atkārtot vēl dažas reizes. Atkārtojumu skaits ir atkarīgs no fiziskās sagatavotības un vecuma.

Elpošanas vingrinājumi svara zaudēšanai Bodyflex Bodyflex elpošanas vingrinājumus svara zaudēšanai izstrādāja Greer Chiders.

  1. Sadedzināt tauku definīciju
  2. Kāpēc pietupieni ir bīstami?
  3. Veiksme Šie super-efektīvie triki samazinās vēdera tauku un gūžas izmēru Kad runa ir par tauku zaudēšanu no vēdera un gurniem, vislabākā stratēģija ir tīras diētas un efektīva vingrojumu režīma apvienojums.
  4. Vai jums vajadzētu darīt squats katru dienu? 8 parasto pietupienu priekšrocības - Fitness
  5. Iestāde sporta zālē, regulāras skriešanas treniņi utt.

Vingrojumi pareizai elpošanai tiek apvienoti ar mērenām fiziskām aktivitātēm. Visi uzdevumi tiek veikti mērenā tempā.

Complete Fat Blasting Full Body Workout - Burn 550 Calories - EMMA Fitness

Šis Bodyflex komplekss palīdzēs ievērojami sašaurināt jostasvietu, atbrīvoties no nokarenajām pusēm un savilkt sēžamvietu: Lauva.

Piecelieties taisni, atdalot kājas plecu līmenī. Novietojiet rokas uz gurniem. Elpojiet dziļi, trokšņaini, caur vēderu ievelkot lielāko daļu gaisa. Turiet skābekli sekundes, pēc tam atlaidiet plaušas, ievelkot abs. Izelpojot, stingri nospiediet mēli ar lūpām. Sānu stiepšanās. Sākuma pozīcija ir analoga "lauvai".

Nepaceļot labo kāju no grīdas, ieelpojot, vienmērīgi pārnesiet ķermeņa svaru uz kreiso celi, balstoties uz tā elkoni. Izstiepiet labo roku uz augšu un pa kreiso pusi uz sāniem. Fiksējiet pozu tieši tik ilgi, cik vien jūs varat noturēt bez citas elpas. Izelpojot, atgriezieties uz starta.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Veiciet 4 atkārtojumus katrai kājiņai. Nostājies - guļus uz muguras. Salieciet ceļus, piespiežot kāju zoles pret paklāju. Paceliet rokas uz augšu. Ieelpojot gaisu, paceliet plecus uz augšu, izstiepjot rokas griestu virzienā. Atpūtieties, izelpojot. Veiciet atkārtojumus. Vakuums ir fizisks un elpošanas vingrinājums.

Neskatoties uz šķietamo vienkāršību, tas izceļas ar sarežģītu izpildes tehniku, taču ar neatlaidību un pacietību to var apgūt ikviens.

Veiktspējas ziņā tas nav zemāks par joslu un pagriezieniem. Vienlīdz piemērots vīriešiem un sievietēm. Ikvienam, kurš sapņo par slaidu figūru, tas jāiekļauj treniņu plānā. Veiciet dziļu, lēnu elpu caur degunu.

Pēc personīgo treneru domām, 8 iemesli, kāpēc jums katru dienu jādara pietupieni

Aizturiet elpu pāris sekundes. Sajūtiet vēdera muskuļu sasprindzinājumu. Fountaine un darīt 10 pieejām 15 sekundes. Ja grūti, samaziniet darba laiks līdz 10 sekundēm. Var arī sastādīt intervāls treniņu no dažādiem vingrinājumiem ar virves, kas parādītas video.

kā tonis lieko ādu pēc svara zuduma

Met bumbas pie sienas Met bumbas pie sienas atgādina tracery. Vispirms jums ir iet uz tupēt, tad ir nepieciešams iztaisnot, bet tā vietā jimboy obvertitur mest bumbu pret sienu.

Šis vingrinājums ņemot vērā, quads un dibens, pleci, muguras, trapeces veida, muskuļu miza. Met bumbu nepieciešams, lai veiktu ar augstu intensitāti un slodzi var mainīt izmēru, palielinot svaru bumbu un regulējot augstumu, uz kuras jūs mest. Veiciet piegājienus pa reizes vai ieslēdziet metienus pa intervāls treniņu. Piemēram, 30 sekundes mest bumbu, bet atlikums minūtes dariet burpee, un tā līdz brīdim, kamēr nav ieskaitīts met.

Grūšana svarbumbu Eksaminējamajiem izpildīja sešas jerks par 15 sekundēm, un pēc tam atpūtās 15 sekundes. Un tā 20 minūtes.

Novājēšanas vingrinājums

Aeroba, izmantojot dalībnieki dedzināja 13,6 kcal minūtē, un anaerobi — 6,6 kcal. Sanāk 20,2 kcal minūtē un kcal 20 minūšu laikā!

baltās nieru pupiņu kāposti

Lai pārliecinātos, ka to darāt pareizi, veiciet ātru veidlapas pārbaudi spogulī un izejiet no šiem Pilkingtonas pārbaudes punktiem: Jūsu kājām jābūt vērstām taisni uz priekšu vai tikai nedaudz uz āru, gurni virzās uz leju un atpakaļ, un ceļi izseko pār otro un trešo pirkstu.

Mērķis ir turēt ceļgalus aiz pirkstiem un neļaut viņiem alot viens otram. Squats nedrīkst noslogot ceļa locītavu. Jūsu pleciem jābūt arī uz leju, mugurai un krūtīm vaļā, ar neitrālu mugurkaulu.

18 vienkārši veidi, kā sadedzināt kalorijas

Jūs arī stiprināt savu kodolu Kamēr pietupieni koncentrējas pārsvarā stiprinot kājas, jums arī jāstrādā, lai stabilizētu kodolu, saka Pilkington. Lai jūsu krūtis būtu uz augšu, mugurkauls būtu taisns un pleci būtu atpakaļ un uz leju, jums jāiesaista abs un muguras muskuļi. Veiciet treniņus ķēdēs un supersetos. Kamēr muskuļu grupa atgūstas no kopas, strādājiet ar citu muskuļu grupu.

  • Lai zaudētu svaru un uzturētu ķermeni labā formā, jūs nevarat iztikt bez veselīga uztura un treniņu komplekta.
  • Ar tara novājēšanu

Tas saglabās jūsu sirdsdarbības ātrumu visā treniņā un palīdzēs jums sadedzināt vairāk kaloriju kopumā. Veiciet treniņu un atstājiet socializāciju savam dīkstāves laikam.