Sadedzināt tauku skrejceļš,

Jūsu sirdsdarbības ātrums ir diezgan augsts, elpošana ir diezgan smaga, un jūs jūtaties diezgan vājš. Reklāma 3. Tas viss ir atkarīgs no tā, kas jums patīk. Pētījumi rāda, ka regulāra un vidējas intensitātes kardio ir viens no labākajiem veidiem, kā zaudēt vēdera taukus. Tomēr jūs, iespējams, neredzēsiet būtiskas izmaiņas muskuļu augšanā vai svara zudumā atkarībā no jūsu mērķiem tikai pēc pirmajiem mēnešiem.

Sirds ar tukšā dūšā tiek veikta no rīta.

Visefektīvākais kardio. Cardio Apmācība: Kā darīt Cardio stundu jaudas un 20 minūšu kardio

Rīts ir ideāls dienas laiks, lai veiktu šāda veida kardio, jo jūs jau atnākat ātri, tas ir stundas, ko pavadījāt guļot pagājušajā naktī. Pirms lecat uz skrejceliņa vai veicat vingrinājumu ciklu kā sirdsdarbību, jums kā kratīšanai būs jāuzņem aminoskābju papildinājums vai jebkura veida sūkalu olbaltumvielas. Tas nodrošina, ka kardio treniņa laikā jūs nededzināt muskuļus.

Kad esat lietojis nepieciešamos uztura bagātinātājus, uzkāpiet uz tādas mašīnas kā skrejceļš, velosipēds, eliptisks vai jebkurš kardio aparāts. Jūs varat veikt arī HIIT treniņu.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Lai ko jūs izvēlētos, pieturieties pie šī plāna dažus mēnešus, un jūs sākat redzēt, kā no ķermeņa izdeg tauki. Reklāma 3. Vairāk vēdera vingrinājumu nenozīmē Abs Vairāk vēdera vingrinājumu, kas ievietoti treniņā, nenozīmē, ka tos redzēsiet ātrāk.

Tas, ka automašīnai pievienojat spēcīgāku dzinēju, neliek jūsu automašīnai izskatīties ātrāk. Atcerieties teicienu Abs tiek izgatavoti virtuvē.

Dienas laikā jums būs jāpieturas pie tīrākiem ēdieniem un jāuzskaita nepieciešamais kaloriju daudzums. Tā vietā, lai veiktu vairāk vēdera vingrinājumu, kas, jūsuprāt, padarīs jūsu abs redzamus, jūs vairāk koncentrēsieties uz uztura plānu un prasībām. Lai sadedzinātu taukus no vēdera un vēdera, jūs radīsit kaloriju samazinājumu. Tas nozīmē, ka jūs aprēķināsiet vielmaiņas ātrumu BMRizmantojot noderīgu kalkulators.

Kad esat atradis kalorijas savam BMR, no šī skaitļa jūs atņemsit vismaz kalorijas, kuras kalkulators jums sadedzināt tauku skrejceļš. Jūs tikko izveidojāt BMR kaloriju samazinājumu.

Ievērojiet šo kaloriju daudzumu katru dienu, vismaz trīs nedēļas. Ir daudz enerģiska un daudzveidīgāka augsta intensitātes vingrinājumi.

Ja mēs vienkārši sakām, tad tas ir jebkura darbība, kas saistīta ar aktīvu vingrinājumu maiņu, pamatojoties uz aerobo slodzi: jūs varat dejot latīņu amerikāņu dejas, alternatīvu sprinta ar augstu pacelšanas gūžas tuvākajā parkā vai pat attīstīt fantāziju, izgudrojot jaunus veidus Pārlēkt pa virvi.

Visefektīvākā augstas intensitātes apmācība ir jaudas slodzes, kuru pamatā ir lēkšana vingrinājumi: lekt no squats, lekt ar push, un tamlīdzīgi. Tas, starp citu, lielisks veids Sadaliet tauku kardio paātrināšanu ar tās uzreiz dedzināšanu jaudas apmācību. Papildus tam, ka intensīvās klases rada daudz vairāk emociju, tie ir arī pievilcīgi, un to īstermiņa: 20 minūtes aktīvās slodzes būs diezgan pietiekami galvenais, tajā laikā nedod sevi atpūsties, nevis palēnināt temps. Ir daudz interesantu lietu, kas palīdz pārvērst fizisko aktivitāti spēlē vai aizdedzes dejā: no soļa aerobikas līdz moderns tālummaiņa vai turēt, tas joprojām ir tikai izvēlēties to, kas jums ir piemērots temperamenta un slodzes līmenim.

Kā apmācīt zaudēt svaru? Daži vienkārši noteikumi. Nebaidieties sākt "no nulles". Stiprināt slodzi, tiklīdz jūs jūtaties, ka viņi ir gatavi virzīties tālāk. Palieliniet procesa tempu un pēc maksimuma slodzes pakāpeniski samaziniet toSagatavot ķermeni atgriezties atpūtas stāvoklī. Gadījumā, ja jūs esat sadedzināt tauku skrejceļš ļoti dienīgi vingrinājumi, pāriet no viegli līdz sarežģītiem un atpakaļ.

Apmācīt vismaz trīs reizes nedēļā. Intensīvu svara zudumu jūs varat to darīt katru dienu. Vienkārši nav piedzēries! Turpināt šajā režīmā ir ieteicams ne vairāk kā nedēļas. Stundas laikā pirms un pēc sirds nav labākaPretējā gadījumā ķermenis sadedzinās taukus no tikko patērētās pārtikas. Turklāt pēc fiziska stresa asinīs ir sadedzināt tauku skrejceļš daudzums brīvo tauku, kas ir pilnībā iznīcināti ar vielmaiņas procesiem. Barošana, jūs piespiest viņus atgriezties pie taukaudiem. Kad tas ir labāk darīt?

Pirms brokastīm.

  • Zaudēt Vēdera Tauku Uz Guļus Velosipēds Vs. Skrejceļš -
  • Universāls uzturs fat burner review
  • Vai “brūnie tauki” patiešām var palīdzēt svara zudumā? - Veselība + zāles
  • Kā zaudēt vēdera taukus ar kardio vingrinājumiem: 11 soļi (ar fotoattēlu) - Padomi -

Daudzi pētījumi ir pierādījuši, ka aktīva apmācība pirms pirmās maltītes sadedzina vairāk kaloriju nekā tas, kas tiks darīts dienas laikā. Šajā laikā vielu apmaiņa ir intensīvāka par hormonu - sadedzināt tauku skrejceļš un katekolamīnu aktivizēšanas ietekmē. Bet, lai izlemtu par fizisko aktivitāti, kad kuņģis lūdzas par Žēlsirdību un ogļhidrātu porcijām, ne katrs. Pirms stipruma apmācības. Šādas iespējas neapšaubāmi plus iespēja iesildīties pirms iekraušanas, lai samazinātu kaitējuma risku.

Šī pieeja ir ideāli piemērots cilvēkiem ar spēcīgu lieko svaru vai fitnesa jaunpienācējiem: vidēji darbojas pirms apmācības ar svariem vai jaudas vingrinājumiem nesāpēs. Vairāk pieredzējuši sportistu risks, kas pārvietojas augstas intensitātes kardiokura laikā sirds ritms ir pārāk pieaug, kas, savukārt, izraisa nošāva elpošanu un enerģijas trūkumu galvenā treniņa laikā.

Tātad, ja jūs jau esat pārliecināts sportists, sirds pirms elektroenerģijas apmācības nav ieteicams. Pēc power Training. Galvenais mērķis apmācības ir tieši šajā laikā, lai "mazgātu" toksīnus no muskuļiem, kas uzkrāti stiprības slodzes laikā. Nav laika, lai veiktu sirdsdarbību?

Mēs piedāvājam Jums top 10 efektīvu īso kardio apmācību mājsaimniecībām. Jūs varat strādāt par novājēšanu un izturību efektīvi, ātri un efektīvi.

sadedzināt tauku skrejceļš

Īss kardio apmācība minūtes 1. Cardio deja iesācējiem C Tracy Anderson Tracy Anderson rada absolūti unikālas programmas, kas atšķiras no citiem video kursiem. Pamats tās kardio apmācības nav standarta triviāls vingrinājumi, bet rhythmic deju kustības. Īpaši iesācēju vilcieniem izveidoja kompleksu novājēšanas iesācēju deju kardio.

Tas ietver četru īsu deju apmācību, ar kuru jūs sadedzināsiet kalorijas un taukus. Programma piedāvā četrus līmeņus grūtības, lai jūs varētu soli pa solim, lai piestiprinātu ar metodoloģiju treneris. Cardio deja iesācējiem: 1. HIIT apmācība no Turbo uguns ar Shalin Johnson Sadedzināt tauku skrejceļš jums patīk programma, es esmu priecūris, tad mēģiniet augstu intensitāti intervāla apmācība Hiit no turbo uguns. Efektīvumā, minūtes no HIIT klases tiks salīdzināta ar pilnu pulksteņu nodarbošanos.

Jūs gaida intensīvus intervālus ar maksimālu ietekmi, kas aizstāj ar īsiem atpūtas pārtraukumiem.

  • Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai? - Keto Guru
  • Svara zudums parādīt zema az
  • Visefektīvākais kardio. Cardio Apmācība: Kā darīt Cardio stundu jaudas un 20 minūšu kardio
  • 6 PADOMI, KĀ REDZĒT SAVU PIRMO SEŠU KOMPLEKTU ABS - FITNESA 2

Apmācība tiek veidota uz trieciena lēcieniem un grūtībās, ir līmenis virs vidējā līmeņa. Viņas klases sastāv no intensīviem sitieniem ar rokām un kājām - kā rezultātā jūs top tauku un pievelciet kāju muskuļus, rokas un vēderu. Kickbox FastFix programma ietver 3 treniņus: ķermeņa augšdaļai, ķermeņa apakšai un vēderam. Jūs varat palikt vienā no šiem videoklipiem atkarībā no jūsu problēmu zonas vai alternatīvas visas trīs.

Un liekais svars jau ir svēršanas līdzeklis. Parasti šo metodi izmanto sportisti ar pieredzi, lai attīstītu ātruma spējas. Smagas garas distances var palielināt traumu risku nepieredzējušam skrējējam. Skriešana un palielināta apetīte Kad jūsu ķermenis iemācās pielāgoties jaunajam režīmam un vingrinājumiem, jūs sadedzināt mazāk kaloriju.

Turklāt, zaudējot svaru, ķermenim ir nepieciešams mazāk enerģijas, lai tas darbotos.

Vai “brūnie tauki” patiešām var palīdzēt svara zudumā?

Tādējādi pamata vielmaiņa enerģija, ko ķermenis sadedzina miera stāvoklī faktiski sāk samazināties. Tiek uzskatīts, ka skriešana mērenā tempā palielina apetīti, īpaši iesācējiem skrējējiem. Ķermenis vēlas atgriezties pie iepriekšējās masas un intensīvāk ražo hormonus, kas liek justies izsalkušiem. Bet vairāki pētījumi ir atklājuši, ka skriešana ar lielu intensitāti rada pretēju efektu - nomāc grelīna bada hormona līmeni un samazina apetīti.

No sevis varu teikt, ka nekad neesmu ieguvis sadedzināt tauku skrejceļš daudz kā tad, kad gatavojos maratonam.

Kā vingrinājumi ietekmē jūsu ķermeni (un kā izvēlēties pareizo treniņu)

Mans maksimālais ikmēneša skrējiens bija nedaudz vairāk par kilometriem, un es ēdu tik daudz, ka nespēju noticēt, ka esmu uz to spējīgs. Nebija mērķis zaudēt svaru, bet apetīte bija spēcīga.

Vai jūs varat zaudēt svaru tikai skrienot? Tas ir iespējams, taču tam ir jāizpilda vairāki nosacījumi: pareizs uzturs, slodžu maiņa, to pakāpeniska palielināšana. Ja vēlaties zaudēt svaru, veicot regulārus, bet īsus treniņus piemēram, 20 minūtes dienā tādā pašā tempā, tad maz ticams, ka tas jūs tuvinās vēlamajam mērķim. Daudz kas ir atkarīgs no sākotnējiem parametriem. Jūs varat sasniegt rezultātu, skrienot vai nu ilgi, vai intensīvi.

Ideālā gadījumā svara zaudēšanai intervālu treniņi jāmaina ar lēnu un garu skriešanu. Tas neļaus ķermenim pielāgoties stresa līmenim. Kāpēc tas ir svarīgi? Jo jūs varat saskarties ar parādību, ko fiziologi sauc par plato stāvokli, kad fiziskais stāvoklis un svars ir stabilizējušies un kļūst ļoti grūti tos pārvietot no zemes. Mums ir "jāpārsteidz" ķermenis un jāizmēģina neparastas slodzes, kas tam kļūst par kairinošu. Jaunas pieejas arī palīdz izvairīties no izdegšanas, ko var izraisīt līdzīga kārtība.

Jūs varat sasniegt vēlamo ātrāk, apvienojot aerobās un anaerobās slodzes kardio un spēks. Bet neaizmirstiet par skriešanas sānu un patiesībā - galveno efektu. Līdz ar papildu kaloriju zudumu jūs nesīsiet milzīgu labumu ķermenim kopumā. Raksti Kas var būt novājēšanas smūtijs blenderī?

Noteikumi kokteiļa pagatavošanai un lietošanai, uz smūtiju balstīta diēta. Kā tas darbojas, sadedzināt tauku skrejceļš rezultātus gaidīt. Labākās receptes. Izpildiet veselīgas ēšanas plānu, lai pārliecinātos, ka patērējat atbilstošu kaloriju skaitu, lai atbalstītu tauku zaudējumu.

sadedzināt tauku skrejceļš

Jūs varat ātri atcelt kalorijas, kuras esat sadedzinājis ar skrejceļš vai velosipēdu treniņiem, uzņemot ēdienus vai dzērienus ar augstu kaloriju daudzumu. Ēdot mazāk kaloriju nekā šī vērtība, jums vajadzētu redzēt ievērojamu tauku zudumu.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Jums vajadzīgās preces Skatīšanās taimeris Gals Sajauciet savus treniņus, tāpēc dažas dienas jūs izmantojat skrejceliņu, bet citas - velosipēdu. Tas jums palīdzēs izvairīties no garlaicības ar treniņiem.

Godalgots alkohola nerd.

sadedzināt tauku skrejceļš