Sadedzināt tauku kalnu riteņbraukšanu

Bieži pusaudži ķermeņa pārstrukturēšanas periodā cieš no liekā tauku masas. Valkājiet augsto tehnoloģiju šķiedras velosipēdu apģērbu, kas var iztikt sviedri. Citi pētījumi ir parādījuši, ka vingrošana tukšā dūšā pirms brokastīm sadedzina vairāk tauku nekā vingrojot pēc ēšanas. Tāpēc lasītājam tiek piedāvāts noteikumu kopums, kas jāievēro, lai sasniegtu šo mērķi: Pilnībā izslēdziet saldumus, ieskaitot cukuru, kas pievienots tējai vai kafijai. Bleiks smejas - Jā. Labākie treniņi svara zaudēšanai 1.

Stacionārs velosipēds ar nelielu piepūli 75 kalorijas Stacionārs velosipēds ar enerģiskām pūlēm kalorijas Spin klase telpās ar nelielu piepūli kalorijas Iekštelpās Spin klase ar enerģiskām pūlēm kalorijas kalorijas Kalorijas, kas sadedzinātas 1 jūdzes braucienā Vidējs sadedzināt tauku kalnu riteņbraukšanu, iespējams, sadedzinās mazāk nekā 50 kalorijas, braucot ar jūdzi ar mērenu piepūli vieglā kursā.

apakšējā abs tauku dedzināšana pārtika labākais tauku deglis receptes

Ja jūs domājat, cik daudz kaloriju jūs īpaši sadedzināsiet, braucot vienu jūdzi ar velosipēdu, ziniet, ka atbilde lielā mērā ir atkarīga no: Cik grūti vai viegli ir nobraukt maršrutu Cik daudz pūļu jūs pieliekat braucienam Cik ilgs laiks vajadzīgs, lai nobrauktu jūdzi - lielākā daļa cilvēku jūdzi var nobraukt ar velosipēdu mazāk nekā piecās minūtēs Jūsu ķermeņa kompozīcija MPH un kaloriju apdegums Tas, cik ātri jūs braucat, ietekmē to, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, ņemot vērā piepūli, kas nepieciešama ātruma palielināšanai.

Desmit MPH tiek uzskatīts par nesteidzīgu tempu, MPH tiek uzskatīts par mērenu tempu, un virs tā ir enerģisks temps.

Ņem vērā reljefu un slīpumu; 10 MPH faktiski var būt enerģiskas pūles, ja jūs pārvietojaties ar kājām pa stāvu kalnu vai pārvietojaties pa bedrainu taku, tāpat kā 14 MPH var būt neliela piepūle, ja jūs ātri dodaties lejā pa lielu kalnu. Citi faktori Velkot velosipēda piekabi vai nostiprinot kravu uz velosipēda, tiks palielinātas pūles, kas nepieciešamas, lai brauktu, un līdz ar to iespējamā kaloriju sadedzināšana.

Sadedzināt tauku kalnu riteņbraukšanu velosipēds var arī prasīt vairāk pūļu, lai brauktu nekā vieglāks velosipēds.

novājēšanu d kā sadedzināt taukus pēc pildīšanas

Jūsu kā riteņbraucēja pieredze diktēs arī braucienā sadedzināto kaloriju skaitu, jo, braucot ar velosipēdu, ir jāpieliek lielākas pūles, ja neesat pieradis pie šīs aktivitātes. Bike savu ceļu uz labāku veselību Riteņbraukšana nodrošina labu aerobikas treniņu, kas izaicinās jūs, kā arī sniegs svarīgus ieguvumus veselībai.

Tāpat kā jebkura kardio aktivitāte, jo biežāk braucat ar velosipēdu, jo lielāks un ātrāks spēks pieaugs. Kā papildu bonuss velosipēds var radīt lielāku kaloriju sadedzināšanu nekā citi mazāk intensīvi kardio treniņi.

labākais veids kā svara zaudēšanas padomus zemeņu kiwi slaids ūdens