Sadedzināt tauku ķēdes apmācību, Tauku dedzināšanas treniņu treniņi - Izmantot

Vai vēlaties izjust tauku dedzinātāja blakusparādības? Trešais mīts "Sāciet ar kardiovenāciju un pēc tam dodieties uz spēka vingrinājumiem" Viss, gluži pretēji.

Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie sadedzināt tauku ķēdes apmācību svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai?

Tauku dedzināšanas treniņu treniņi

Realitāte ir tāda, ka uz šo jautājumu nav viennozīmīgas sadedzināt tauku ķēdes apmācību, taču ir veidi, kā maksimāli palielināt kaloriju un tauku daudzumu, ko jūs patērējat sportojot.

Šajā rakstā es izpētīšu, kurš vingrinājumu veids patērē visvairāk kaloriju, un kāpēc tas var nebūt svarīgi, kad runa ir par tauku zaudēšanu. Es jums sniegšu arī 10 aktivitāšu sistēmu, kuras jūs varat veikt katru dienu un kas palīdzēs jums maksimāli palielināt sadedzināto tauku daudzumu jā, pat vēdera taukus.

Kāds vingrinājums sadedzina visvairāk tauku? Pirms tieku pie gaļas, ļaujiet man lauzt mītu: neviens vingrinājums nededzinās vairāk vēdera tauku.

kas ir 7 dienu slaids nav svara zudums uz keto

Tā ir skumja patiesība, es zinu. Dažādiem vingrinājumu veidiem ir atšķirīga vielmaiņas ietekme uz ķermeni.

Tauku sadedzināšanas paātrināšana ar augstas intensitātes treniņiem!

Tas nozīmē, ka daži vingrinājumu veidi patērē vairāk kaloriju, kamēr jūs tos darāt, un citi veidi patērē mazāk. Ja jūs meklējat tīru kaloriju patēriņu, zinātne ir skaidra: dažas darbības sadedzina vairāk nekā citas.

Vingrinājumi, piemēram, svara treniņš, nedeg tik daudz kā sirds, bet tiem ir pēcdzemdību efekts. Diemžēl, ja jūs meklējat neto tauku zudumu, jums, iespējams, būs jāņem vērā vairāki mainīgie papildus tam, kādu vingrinājumu jūs veicat piemēram, miegs, atpūta, uzturs un stresa pārvaldība.

kā slaids ātri 1 nedēļā nejauša svara zudums hiv

Pagaidām es izpētīšu visvairāk un vismazāk kalorijas patērējošos vingrinājumu veidus, un es jums pastāstīšu, kā tos padarīt vēl kaloriju patērējošākus. Lecamaukla — kalorijas stundā ja lecat ar izlaidumiem minūtē Bonusa apdegums: Kā izrādās, šī mazā virve patiesībā ir liela laika tauku deglis.

Kāds ir labākais velobraukšanas treniņš? - Riteņbraukšana

Mēģiniet izmantot svērto lecamo virvi, lai vēl vairāk piesaistītu rokas un plecus. Reklāma 2.

How to LOSE Belly Fat - The Most Effective Way to BURN BELLY FAT Without Dieting

Jo vairāk tu sevi spiedi šo sprintu laikā, jo lielāks ir apdegums. Tas ir HIIT veids, slavens kardiotreniņu veids, kas patērē vairāk kaloriju minūtē nekā līdzsvara stāvoklis. Mērķis ir 30 sekundes atpūtas ik pēc 90 sekundēm sparinga. Vēlreiz ievērojiet HIIT principu.

25 frizūras lai slaids uz leju apaļām sejām tauku zudumu ūdens fast

Lai vairāk lāpu treniņa laikā un pēc tā, pievienojiet īsus sprinta sprādzienus savā skrējienā. Es iesaku saglabāt darba un atpūtas attiecību 2: 1, lai pēc iespējas vairāk izdegtu. Piemēram, ja skrienat 60 sekundes, staigājiet 30 sekundes.

jym stoppani svara zudums theresa beauty sliming & fitness pte ltd

Lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārliecinieties, ka veicat šķidruma ķēdi un neapstājas atpūsties starp katru kustību. Es iesaku pārslēgties starp ķermeņa augšējo un apakšējo kustību, lai jūs varētu turpināt vingrināties ilgāku laika periodu. Mēģiniet veikt kettlebell šūpoles, kettlebell squats un kettlebell push preses.

Visefektīvākais kardio. Cardio Apmācība: Kā darīt Cardio stundu jaudas un 20 minūšu kardio

Pēc tam, pabeidzot trīs kustības, atpūtieties 15 līdz 20 sekundes. Pēc sadedzināt tauku ķēdes apmācību pārejiet uz 15 sekunžu sprintiem un 45 sekundēm atpūtas un pēc tam veiciet 20 sekunžu sprintu 40 sekunžu atpūtu.

Ietaupiet laiku, izmantojot Interval Sprints Metodes, piemēram, Sprints, Tabata, Metabolic, amrap, comp, komandas, vācu treniņiem vai ķēdes nāvei, lai kā to sauktu, visi zina, ka augstas intensitātes treniņi ir lielisks veids, kā zaudēt taukus un zaudēt svaru. Pareizi izdarīts, šie treniņi ir īsi, bet intensīvi, sniedzot neskaitāmus ieguvumus jūsu centieniem!

Neaizmirstiet panākt pretestību progresa laikā. Airēšanas mašīna — kalorijas stundā pie vatiem, ko varat pārbaudīt mašīnā Reklāma Bonusa apdegums: Lai iegūtu maksimālu kaloriju sadedzināšanu, airējiet kā es varu sadedzināt taukus ar vienas minūtes intervālu vati un veiciet 30—60 sekunžu aktīvās atpūtas periodus, mainot tupus, atspiešanās un dēļus.

Lai palielinātu ante, turiet hanteli katrā rokā, lai arī jūsu ķermeņa augšdaļa tiktu iedarbināta.

Riteņbraukšanas apmācība - kā to atrisināt

Un koncentrējieties uz saliktajām kustībām, kas nodarbina vairāk muskuļu grupu vairāk locītavās, piemēram, strupceļš un augšējā spiede. Pārsteigums pārsteigums, svara treniņš ierindojas diagrammas apakšdaļā, un jūs varētu domāt, vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai.

Ļaujiet man uz to atbildēt. Vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai?

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Un atbilde ir Reklāma Jā, ja jūs vēlaties redzēt šo skaitli skalas kritumā, sirdsdarbība padarīs labāku darbu nekā svara treniņš. Piemēram, Kopenhāgenas universitātes pētījumā tika aplūkota riteņbraukšanas ietekme uz darbu, salīdzinot ar sitienu ar trenažieru zāli svara zaudēšanai cilvēkiem ar lieko svaru. Pārsteidzoši, ka grupa, kas brauca ar velosipēdu, piedzīvoja vislielāko svara zudumu.

Vai tas nozīmē, ka, veicot sirdsdarbību piecas reizes nedēļā, sadedzinās visvairāk tauku? Nav nepieciešams.

multi slim ile kosztuje jaundzimušo svara zudums

Galvenais jautājums, koncentrējoties tikai uz sirdsdarbību, mēģinot zaudēt svaru, ir tas, ka, apvienojot garas sesijas ar ikdienas kaloriju deficītu ēdot mazāk kaloriju nekā patērējam katru dienuneizbēgami rodas muskuļu zudums. Lielāks muskuļu audu daudzums ir saistīts ar daudziem ieguvumiem, piemēram, palielinātu vairogdziedzera darbību kas arī veicina vielmaiņuuzlabotu cukura līmeni asinīs kas savukārt palīdz zaudēt taukussamazinātu stresa līmeni kas veicina ne tikai veselību, bet arī arī tauku zudums un uzlabota enerģija kas ļauj biežāk neizlaist treniņus vai uzkodas ar mierīgu ēdienu.

Atrisinājums: apvienojot svara treniņu ar HIIT kardio.

Tauku degļi svara zaudēšanai sievietēm mājās - efektīvu zāļu un produktu saraksts.

Jauns Veikas meža universitātes pētnieku pētījums liecina, ka svara treniņu apvienošana ar zemu kaloriju diētu saglabā tik nepieciešamo liesās muskuļu masu, kuru var zaudēt, veicot aerobos treniņus. Cik man vajadzētu vingrot, lai zaudētu svaru?

Video: Vēdera preses treniņš bērniem un jauniešiem.

Atbilde uz šo jautājumu ir ārkārtīgi personiska, un tajā jāņem vērā apsvērumi: Jūsu pašreizējais vingrinājumu līmenis Jūsu spēja atpūsties un atgūties diktē miegs un stress Jūsu diēta Tas nozīmē, ka laba ideja, lai sāktu tauku zaudēšanas braucienu, būtu izvēlēties vienu no top 3 kaloriju sadedzināšanas aktivitātēm, kuras esmu uzskaitījis iepriekš, un apvienot to ar dažām svara treniņu sesijām katru nedēļu. Ja esat iesācējs, sāciet ar vienu stundu katru nedēļu un veidojieties atbilstoši savai pašsajūtai.

Viegli vingrinājumi svara zaudēšanai uz vēdera un sāniem - kā to darīt mājās vīriešiem un sievietēm

Ja esat pieredzējis sportists, jūs, iespējams, katru nedēļu varat izturēt jauktu kardio un svaru no piecām līdz divpadsmit stundām. Atkal nav vienotas pieejas, kas derētu visiem. Eksperimentējiet un uzziniet, kas jums vislabāk der. Reklāma Vairāk par svara zaudēšanu.