Pusnakts uzkodas tauku zudums, Pareiza uzturs svara zaudēšanai par 10 kg. Kā ātri un efektīvi zaudēt svaru mēnesī

Ja atsakāties no vakariņām pēc pulksten , no rīta jutīsities pavisam citādi. Pētījumi liecina, ka augļi ir veselīgi un nodrošina minimālu fruktozi amerikāņu diētā. Tomēr pētījumā, kas publicēts Ir redzams, ka olu dzeltenumi ir būtiski taukskābju savienojumi, kas ir izdevīgi mūsu šūnām. Tas neprasa krasas izmaiņas ēšanas paradumos un sniedz spēcīgu psiholoģisko atbalstu.

Jūs varat sajust vēdera kurnēšanu. Jūs ķeraties pie sava tālruņa, cenšoties novērst jūsu uzmanību, bet šķiet, ka vienkārši nevarat ignorēt milzīgo vēlmi pēc kaut kā ēst!

12 bieži sastopamas kļūdas, kad diēta zaudē svaru

Visbeidzot, sarūgtināts, jūs paķerat savu čību un nometat pie ledusskapja. Jūs mēģināt atcerēties diētu, bet ir par vēlu.

dabiskā svara zudums meds

Ja jūs neko neķerat, jūs visu nakti būsiet augšā Vai šī situācija pusnakts uzkodas tauku zudums pazīstama? Ja tā, sagatavojieties gatavībai!

10 vienkārši veidi, kā jūs varat izvairīties no sporta zāles un joprojām zaudēt svaru

Vēlas nakts vēlēšanās nenozīmē katras diētas, kuru esat kādreiz izmēģinājis, slazdu. Tā vietā ar nelielām zināšanām un plānošanu jūs varat izvairīties no šiem šausmīgajiem pusnakts munčiem! Vai tu esi gatavs?

Šeit ir 17 labākās vēlu nakts uzkodas, kad jūsu vēlmes skar. Asins cukuru līdzsvarojošā limonāde vai soda Kad rodas vēlēšanās, pastāv lielas izredzes, ka mūsu cukura līmenis asinīs var būt vienkārši nesabalansēts.

Jūs varētu uzskatīt, pusnakts uzkodas tauku zudums jums pat nekas cits nav vajadzīgs! Spēks ir citrona detoksikācijaskanēļa alkas pēc un hroma minerāls, kas nepieciešams, lai līdzsvarotu cukura līmeni asinīs maisījumā.

Protams, ūdens pats par sevi palīdzēs piepildīt jūs un iznīcināt alkas. Tātad, pirms ķerties pie sīkdatnēm, uzpildiet daļu no šīs limonādes un pārbaudiet, vai problēma pati par sevi rūpējas.

drukājama 12 nedēļu svara zuduma diagramma

Edamame Ja jūs meklējat kaut ko, kas aizņemtu jūsu degustācijas, edamame varētu būt tikai veids, kā iet! Šī garšīgā uzkoda ir ārkārtīgi tīra un satur daudz olbaltumvielu.

  • Kā novērst matu izkrišanu pēc svara zuduma
  • Maizes izstrādājumi; Saldie jogurti.

Vēlā naktī ķermeņa vielmaiņa palēninās, lai sagatavotu tevi miegam. Tātad, protams, ja jūs ēdat uzkodas ar augstu kaloriju daudzumu, ir lielas izredzes, ka tās var pārvērsties taukos vairāk nekā tad, ja jūs to pašu ēdienu ēstu aktīvās dienas rītā. Zema kaloriju un daudz olbaltumvielu kombinācija var palīdzēt jums būt pilnvērtīgam un piesātinātam, vienlaikus pietiekami atjaunojot vielmaiņu, lai palīdzētu sadedzināt šīs kalorijas.

Pistācijas čaulā Lai arī pārāk daudz varētu būt ar augstu kaloriju daudzumu, mērens pistāciju daudzums patiešām var palīdzēt gulēt. Lai gan visos pārtikas produktos ir nedaudz melatonīna, uzturviela, kas ir būtiska dziļam miegam, pistācijas ir uzturvielu blīvākās.

Tikai neliela sauja šo uzkodu uzspiedīs tik daudz melatonīna kā papildinājums! Turcija Atcerieties, kā katra Pateicības diena, jūsu tētis ietriecas dīvānā dziļā tītara komā?

Pēc pateicības dienas miega ir likumīga lieta! Es jums pateikšu, kāpēc. Turcijā ir liels daudzums triptofāna, kas veicina cilvēku nogurumu. Ja jūs patiešām vēlaties labu atpūtu un jauku nakts uzkodu, mēģiniet pusnakts uzkodas tauku zudums tītaru romiešu salātos, nedaudz apslacīt mērci un baudīt gardu iesaiņojumu. Reklāma 5. Pīrāgu ķirši Pīrāgu ķirši faktiski var palīdzēt palielināt melatonīna ražošanu, padarot tos ideāli piemērotus labas nakts atpūtai.

Ķirši prasa arī piesardzīgu ēšanu, pateicoties kātiem un bedrēm, padarot tos par lielisku izvēli cilvēkiem, kuri vēlas izvairīties no vēlu nakts uzkodām.

Kādi augļi naktī. Kādus vietējos un eksotiskos augļus var ēst (ieskaitot vakarā), kad svara zudums

Ja jūs patiešām vēlaties kaut ko saldu, bet jums ir nepieciešama palīdzība, lai tas būtu mērens, mēģiniet sasaldēt ķiršus. Papildu saaukstēšanās ne tikai prasīs ilgāku laiku, bet tas faktiski palīdzēs jums samazināt dažas alkas šajā procesā. Ogas Ogas ir ārkārtīgi veselīgas uzkodas jebkurā diennakts laikā, taču naktī tās ir īpaši ideālas.

Liels ogļhidrātu daudzums var apgrūtināt miegu. Tomēr ogām ir ārkārtīgi zems glikēmijas līmenis tas nozīmē, ka tām nav lielas ietekmes uz cukura līmeni asinīspadarot tās pilnīgi ideālas, lai ierobežotu saldo zobu un joprojām labi atpūstos naktīs. Turklāt tajos ir tik daudz antioksidantu, ka jūs arī darāt savu ķermeni par labu! Berry Slushie Kā minēts, ogām ir ļoti zems glikēmijas līmenis, kas nozīmē, ka tās nesamazina cukura līmeni asinīs tā, kā to darītu normāli augļi.

Lai iegūtu īpaši perfektu pusnakts uzkodas tauku zudums, sajauciet ledu, citronu, ogas un stēviju. Citrona un stevijas pievienošana palīdzēs jums iegūt šo saldo sitienu, nepievienojot maisījumam pārāk daudz augļu. Jūs jutīsieties apmierināti, pat nepārmetot jostasvietu. Veggies Tiem no jums, kas jūtas īpaši ambiciozi, mēģiniet piepildīt dārzeņus.

kā sadedzināt taukus ātrāk uz skrejceļa

Viņi ir tik mazkaloriju, ka patiesībā jums nav jāuztraucas par to pārēšanās. Ja jūs patiešām vēlaties pievienot kādu papildu garšu, mēģiniet tos sautēt ūdenī vai iemērkt ēdamkaroti mērces. Jūs jutīsieties sāta sajūta un gandarījums, bet jums nebūs jāuztraucas par kaloriju pārdozēšanu. Ķirbju sēklas Līdzīgi kā pistācijas, ķirbju sēklas var palīdzēt piepildīt tevi, netraucējot miegu. Ķirbju sēklas ir pildītas ar triptofānu, kas varētu palīdzēt tevi izsist.

Ja jums liekas, ka jūs vienkārši nevarat gulēt un vēlaties izvairīties no pēkšņas iedzeršanas, turiet arī pie rokas čaumalas ķirbju sēklas. Jūs paliksit aizņemts, un jūsu tieksme tiks galā bez evana novājēšanu vēders tucker sagrābt kumosus vienlaikus.

  1. Zaudējumu svars sprintings
  2. Noņemt bumbu tauku
  3. Kā to tonizē pēc lielas svara zuduma
  4. Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.
  5. Izveidojiet svara zudumu izaicinājumu draugiem

Parastais jogurts un kanēlis Kanēlis patiešām ir meistars, kas palīdz ierobežot tieksmi. Tas padara jaudīgu kombināciju, kad jūs vienlaicīgi piesitat ķermenim gan olbaltumvielu blīvu grieķu jogurtu, gan līdzsvarojošo kanēli. Reklāma Ja jūs patiešām vēlaties justies kā ārstējams, vienkārši pievienojiet apmēram ēdamkaroti stevijas un iemērciet pusi ābolu. Jūs gandrīz domājat, ka jums bija deserts. Olbaltumvielu saldējums Kurš nemīl zemu kaloriju uzkodu? Šajā receptē želatīns tiek izmantots, lai sabiezinātu pārējās sastāvdaļas krēmīgākā aromātā, nepievienojot krējuma kalorijas.

Vēlā un naktī mūsu vielmaiņa palēninās, lai sagatavotos miegam. Tas nozīmē, ka zemas kaloritātes uzkodas ir ideālas. Tie piepildīs tevi uzreiz, netraucējot miegu vai uzturu. Pārbaudiet šī saldējuma recepti šeit! Ēdamkarote mandeļu sviesta Dažreiz viss, kas jums nepieciešams, ir tikai viens mazs kaut ko laizīt, lai jūs būtu piesātināts. Tas ir tas, ko šis triks jums palīdzēs. Kaut arī viena ēdamkarote iesaiņo apmēram pusnakts uzkodas tauku zudums, veselīgie tauki varētu būt viss, kas nepieciešams, lai jūs būtu apmierināts un laimīgs.

Vienkārši ņemiet vērā, cik daudz jūs mēģināt zaudēt vai saglabāt svaru. Shiritake nūdeles Ir liela atšķirība starp vēlēšanos ēst tāpēc, ka esat izsalcis, vai ēšanu, jo. Jebkurā gadījumā, ja jūtaties patiesi izsalcis, tad tiecieties pēc kaut kā mazliet sātīgāka. Tomēr lielākā daļa no mums sāk pieliekties pēc tīra ieraduma. Bet, pirms ļauties Top Ramen tasītei, izmēģiniet šo triku!

Kas notiek, ja naktī neēdam ogļhidrātus

Iesildiet Shiritake nūdeles un garšojiet ar visu, ko jūtaties visvairāk. Šīs nūdeles lieliski garšo, sajauktas ar kokosriekstu aminoskābēm Taizemes bļodiņai ar dārzeņiem. Vai arī mēģiniet sajaukt to ar mandeļu pienu, sāli, pipariem un uztura raugu, lai iegūtu kaut ko pikantu.

burbuļvanna tauku dedzināšana

Šīs 0 kaloriju nūdeles ar palīdzību atrisina munčus un liek atkal justies apmierinātam! Pašdarināts Džello Līdzīgi kā olbaltumvielu saldējums, arī mājās gatavots jello ir patiešām piepildīts veids, kā panākt saldumu, kad jums nav vajadzīgas papildu kalorijas. Lai gan lielākā daļa veikalu želatīna jums vispār nav laba, mērens dabīgā želatīna daudzums, piemēram, Lielo ezeru želatīns, faktiski var būt diezgan labs gan jums, gan jūsu zarnām.

Kaut arī veselīgi ogļhidrāti nekādā ziņā nav slikti, es šai receptei labprātāk izmantoju arī naktī, jo pārāk augsts ogļhidrātu daudzums var patiešām traucēt miegu. Reklāma Apskatiet recepti šeit lai pagatavotu pats savu veselīgo jello. Kale čipsi Kad jūs alkat pēc kaut kā kraukšķīga un sāļa, kāpostu čipsi ir pareizais novājējis manu seju. Daudzi zīmoli iekļauj zināmu Indijas riekstu daudzumu, kas tos padara arī ļoti sātīgus.

17 veselīgas vēlu vakara uzkodas, kad sākas pusnakts alkas

Padomājiet par tām dienām, kad kartupeļu čipsi izklausās vilinoši, un turiet pie rokas kāpostu čipsu maisiņus. Tu to nenožēlosi! Kā neliels bonuss papildu minerālvielas palīdzēs arī jums justies piepildītākam. Bento kaste Bento kastīte ir pārsteidzošs veids, kā piepildīt ķermeni ar ļoti sātīgiem un piepildītiem ēdieniem ļoti līdzsvarotā veidā. Ja jūs esat patiesi izsalcis, tad līdzsvarota un porcionēta šāda veida uzkoda ir rokas. Parasti jūs vēlaties aizpildīt lodziņu ar vienu daļu; katrs no proteīniem, riekstiem, veggies un augļiem ar zemu ogļhidrātu saturu.

Visbiežāk sastopamās kļūdas diētas laikā

Tā ir ātra uzkodu plate, kas ļaus jums justies lieliski! Šī ir viena no manām visu laiku iecienītākajām uzkodām, taču tā nodrošina patiesi sātīgu maltīti, kad jums ir nepieciešams kaut kas sātīgs, lai jūs aizturētu visu nakti. Džikama vai burkāni un riekstu sviests nodrošina apbrīnojamāko sāļā sāļuma sajaukumu ar saldu miziņu. Lai jūs piepildītu, nav nepieciešams daudz šīs maltītes.

Pēc brīža jūs jutīsities lieliski! Bonusa padomi 1. Mēģiniet ēst 2 stundas pirms gulētiešanas Tā kā vielmaiņa naktī tik ļoti palēninās, pusnakts uzkodas tauku zudums daļa diētas pusnakts uzkodas tauku zudums iesaka ēst vismaz 2 stundas pirms gulētiešanas. Ēšana vēlāk naktī var traucēt miegu un palielināt nevēlamu svara pieaugumu.

Lai patiešām novērstu šo kritumu, mēģiniet regulāri ēst visu dienu. Jūs esat ķermenis, kas mīl konsistenci, un dienas laikā, ja nenobada pusnakts uzkodas tauku zudums, jūs novērsīsit šīs vēlās nakts binges. Izvēlieties Low-Carb Liels ogļhidrātu daudzums naktīs ir drošs veids, kā iesaiņot nevēlamās mārciņas. Lai no tā izvairītos, izvēlieties vieglākas un zemākas ogļhidrātu maltītes naktī, lai novērstu tauku palielināšanos.

maksimālais svara zudums 8 mēnešos

Dažiem lieliem maizes gabaliem nav nekā nepareiza, bet ēst vēlu vakarā jums nederēs! Apmierini sevi Mēģiniet vakariņām pievienot dažus veselīgus taukus. Es visu uzturu ar liesu un tīru ēšanu, bet, ja pēc vakariņām jūs jūtaties badā, tad pastāv iespēja, ka jūs vakariņās neēdat pareizos pārtikas produktus.