Mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma. Opcijas vingrinājums ir Kā lietot mājas sporta kompleksu Deluxe

Mēs arī iesakām. Katrā komplektā jūs veicat komplektus pa reizēm. Ceturtdiena - zivis un salāti. Jo vairāk vingrinājumu laikā ķermenī strādā muskuļi, jo labāk. Lecamaukla — kalorijas stundā ja lecat ar izlaidumiem minūtē Bonusa apdegums: Kā izrādās, šī mazā virve patiesībā ir liela laika tauku deglis. Tad ķermenis varēs atpūsties un atjaunoties, un treniņa laikā paātrinātā vielmaiņa ilgst apmēram 48 stundas.

Tomēr, lai iegūtu pamata pulsu, jums nav obligāti jābūt kaut kam iedomātam. Tradicionālā izsekošana Lētākais veids, kā izmērīt sirdsdarbību, ir, izmantojot pirkstus, lai izsekotu pulsu.

mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma ūdens svara zuduma padomos

Vispirms jums jāpārtrauc vingrinājumi un jānovieto pirksts virs pulsa punkta uz kakla, plaukstas locītavas vai krūtīm. Saskaitiet sirdsdarbību 60 sekundes vai 30 sekundes un reiziniet sitienu skaitu ar divām.

Bet laiki mainās, un tagad galvenais ir "sausa" masa, proti, atbrīvoties no tauku masas, lai maksimāli palielinātu muskuļus. Izteikti muskuļi, nevis taukaudi. Šis skaitlis - liesa ķermeņa masa bez liekiem noguldījumiem - pēdējā laikā ir kļuvis par treneru un apmeklētāju galveno mērķi. Bet pat ja jūs netiecaties uz tik izteiktu muskulatūru, ir vērts noskaidrot, cik procentu ķermeņa tauku ir norma un vai tas ir jāmaina, jo šis daudzums ir viens no galvenajiem ķermeņa veselības rādītājiem.

Iegūtais numurs ir jūsu sirdsdarbības ātrums. Plaukstas monitors Aproču joslas sirdsdarbības monitori pēdējos gados ir kļuvuši populāri, jo tie piestiprinās ķermenim tāpat kā parasts pulkstenis.

  1. Vai citrona ievietošana jūsu ūdenī sadedzināt taukus
  2. Mēs uzzināsim, kā samazināt gurnu apjomu.

Piemēram, FitBit Charge 2 reģistrē jūsu pulsu visu dienu un nosaka, vai dažādu aktivitāšu laikā atrodaties tauku dedzināšanas, atpūtas, mērenā vai maksimālā zonā. Priekšrocība salīdzinājumā ar tradicionālo izsekošanu ir tāda, ka jūsu sirdsdarbība tiek nepārtraukti uzraudzīta, un, lai to ierakstītu, nav jāpārtrauc aktivitātes. Bieži vien šāda veida ierīces mēra arī jūsu ikdienas soļus, treniņu attālumu, sadedzinātās kalorijas un uzkāptās grīdas, vienlaikus dodot jums laiku kā parastam pulkstenim.

Krūškurvja monitors Krūškurvja sirdsdarbības ātruma monitori siksnai ap krūtīm un fiziskās slodzes laikā mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma jūsu sirdsdarbības ātrumu.

Opcijas vingrinājums ir

Daži zīmoli, piemēram, Garmin Premium pulsa monitors, bezvadu režīmā sūta sirdsdarbības ātrumu uz saderīgu ierīci, parasti pulksteni, lai iegūtu holistiskāku priekšstatu par treniņu. Šīs siksnas ir izgatavotas no mīksta auduma un ir pielāgojamas, lai tās derētu dažādiem ķermeņa izmēriem. Lielākajā daļā aktivitāšu, ieskaitot peldēšanu, varat valkāt krūšu siksnu monitorus.

  • Viss par to, kā izžūt, nezaudējot muskuļu masu. Pareiza ķermeņa žāvēšana: diēta un slodze
  • Ķermeņa tauku procentuālais daudzums. Kāds ir normālais ķermeņa tauku procents veselībai
  • Ja esat interesējies par sievietes kultūrismu, bet nobijies no sporta no bailēm, jūs kļūsit tikpat apjomīgs kā Arnolds Švarcenegers, atpūtieties - sieviešu ģenētika ierobežo sievietes kultūristes izmērus.
  • Darba Sākšana Kā Sievietes Kultūristei -

Pirms pirkšanas tomēr uzmanīgi izlasiet visas funkcijas. Dažas ierīces ir ūdensnecaurlaidīgas, kas nozīmē, ka mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma var iegremdēt ūdenī.

mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma lēns svara zudums pēc rny

Citi ir ūdensizturīgi, kas nozīmē, ka tos ūdenī var izmantot tikai īsu laiku. Kas darbojas vislabāk? Nesenā pētījumā pētnieki tomēr atklāja, ka plaukstas monitori var būt tikpat precīzi.

Ķermeņa tauku procentuālais daudzums. Kāds ir normālais ķermeņa tauku procents veselībai

Tā rezultātā jūsu izvēlētais monitors var būt atkarīgs no personīgajām vēlmēm, jūsu izvēles vingrinājumiem, budžeta un visām īpašām ierīcēm piemītošajām funkcijām. Tauku sadedzināšanas treniņa izvēle Labākie treniņi, lai jūs nokļūtu tauku sadedzināšanas zonā, katram cilvēkam ir atšķirīgi.

mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma cik ātri notiek tauku zudums

Galvenais ir uzraudzīt savu sirdsdarbības ātrumu dažādu aktivitāšu laikā, lai redzētu, kur nolaižaties un no turienes dotos. Tauku dedzināšanai pieturieties ar mērenu aktivitāti. Izmēģiniet sarunu testu, ja neesat pārliecināts, cik smagi strādājat. Ja jūs nevarat sarunāties vingrinājuma laikā, jūs, iespējams, strādājat enerģiskā līmenī. Ja jums ir nedaudz elpas, bet varat uzturēt sarunu, jūs, iespējams, strādājat mērenā līmenī un, iespējams, atrodaties tauku dedzināšanas zonā.

Vēl viens veids, kā noteikt vingrinājumu intensitāti, ir jūsu individuālās spējas.

TAUKI - SVARU VADĪBA - 2021

Mērenas un tauku dedzināšanas aktivitātes var justies kā 11—14 no jūsu spējas skalā no 1 līdz Ja sākat justies kā jūs vairāk no 17 līdz 19, palēniniet - tā ir mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma darbība.

Šeit ir daži vingrinājumi, kas var palīdzēt sasniegt jūsu tauku sadedzināšanas zonu: ūdens aerobika riteņbraukšana mazāk nekā 10 jūdzes stundā teniss divvietīgs balles dejas Lai arī jūs, iespējams, koncentrējaties uz taukiem, joprojām ir svarīgi laiku pa laikam paaugstināt sirdsdarbību enerģiskajā zonā.

mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma svara zudums grafiks mājās

Cītīgāks darbs stiprina sirds un asinsvadu sistēmu un sadedzina vairāk kaloriju nekā mērena aktivitāte. Intervāla apmācība, tāpat kā mainīgi pastaigas un skriešanas periodi, ir arī efektīvs treniņa veids, kas var palīdzēt zaudēt taukus un svara zudums stall ūdens ātri sirds un asinsvadu stāvokli. Citi veidi, kā zaudēt taukus Papildus vingrinājumiem varat sākt arī citus veselīgus ieradumus, kas var palīdzēt zaudēt taukus un samazināt kopējo svaru.

mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma tauku zudumu ap vidu

Ēdiet diētu, kas koncentrējas uz veseliem pārtikas produktiem Augļiem un veggies vajadzētu veidot lielu daļu no jūsu šķīvja. Veseli graudi, liesa olbaltumviela un piena produkti ar zemu tauku saturu ir citas labas izvēles iespējas. Mēģiniet iepirkties pārtikas veikala perimetrā un izvairieties no pievienota cukura un piesātinātiem taukiem, kas atrodami iesaiņotajos pārtikas produktos.

Dzert daudz ūdens Sulai un soda ir pievienots cukurs un kalorijas. Ja jums nepatīk vienkāršs ūdens, apsveriet iespēju to aromatizēt ar mākslīgo saldinātāju vai citrona izspiedumu. Apskatiet porciju lielumus Restorāni mēdz dot pārāk dāsnas porcijas, tāpēc apsveriet iespēju lūgt, lai puse ēdienreizes būtu iesaiņota pirms ierašanās.

Rudens apģērbi galvenais » Cepures » Kā uzzināt, cik daudz tauku sver organismā.

Mājās izvēlieties ēdienreizēm vienu šķīvi. Piemēram, pasniedziet savu ēdienu uz salātu lieluma šķīvja, nevis vakariņu izmēra šķīvja. Mērķis lēnam un vienmērīgam svara zaudēšanai Zaudēt vairāk nekā divas mārciņas nedēļā var nebūt veselīgi vai ilgtspējīgi. Ārsts var palīdzēt jums noteikt savu svara zaudēšanas mērķi un novirzīt jūs uz dietologa palīdzību. Līdzņemšana Ja jūs esat jauns darbinieks, rīkojieties lēni.

mērķa tauku sadedzināšana sirdsdarbības diagramma fda svara zudums

Amerikas Sirds asociācija iesaka strādāt ar mērenu intensitāti pie 50 procentiem no jūsu maksimālā sirdsdarbības ātrumalai palīdzētu izvairīties no ievainojumiem un izdegšanas pirms intensitātes palielināšanas.

Jūs varēsit savlaicīgi palielināt vingrinājumu intensitāti un redzēt vēl vairāk kardiovaskulāru un tauku sadedzināšanas ieguvumu. Konsekvence un smags darbs atmaksājas.

Ēdināšana uz žāvēšanas Pirmkārt, aprēķiniet individuālo ikdienas kaloriju.