Kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni. Kā gavēt uz ūdens. Ūdens bada būtība

Similar articles. Tātad, lai pagatavotu piena tēju, vajag pusotru litru piena un pāris ēdamkarotes labas zaļās tējas. Vissvarīgākais šādā izkraušanā ir rūpīga ieejas un izejas organizēšana. Kristīna Es izmēģināju apmēram vairākus desmitus dažādu badošanās iespēju. Reklāma Šāda insulīna līmeņa hroniska paaugstināšana var izraisīt arī 2. Bada streika beigās jums jādzer sulas, kas atšķaidītas ar ūdeni, pēc tam nomainiet tās ar svaigu svaigu.

Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās?

Kas ir gastroezofageālā refluksa slimība

Kā jūs, iespējams, esat sapratuši no tā nosaukuma, periodisks badošanās svara zudums ir diētas plāns, kurā dienas laikā jūs iestatāt badošanās periodus. Tas parasti ir kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni 16 līdz 20 stundām pēc kārtas, bet tas var būt tikai 12 stundas vai pat 24 stundas vai pat 36 stundas.

Gavēšanas laikā jūs varat ēst un dzert ēdienus ar zemu kaloriju saturu vai bez kalorijām. Domā kafiju, tējaūdens un dārzeņi. Jo vairāk laika katru dienu pavadīsit gavēni, jo labāki būs jūsu rezultāti. Jūs varat veikt šos gavēņus tik bieži, cik vēlaties. Atkal, jo biežāk jūs to darāt, jo labāk[1]. Darba sākšana ar neregulāru badošanos Ievērot šo diētas plānu ir ļoti vienkārši.

Viss, kas jums jādara, ir dienas laikā izvēlēties laika periodu, kuru jūs gavējat. Tam vajadzētu būt no 16 līdz 20 stundām.

Grēmas un reflukss grūtniecības laikā

Jo ilgāk jūs katru dienu gavējat, jo labāk. Neuztraucieties par kaloriju ierobežošanu vai ogļhidrātu mērīšanu. Vienkārši koncentrējieties uz dienas turpināšanu, līdz ir pienācis laiks ēst. Vislabāk ir izvēlēties noteiktu laika periodu, lai ātri rīkotos.

Man patīk gavēt no pulksten līdz nākamajā pēcpusdienā. Tad man būs mana pirmā maltīte dienā un dažas stundas vēlāk uzkodas vai divas. Kad pulkstenis apritē, atkal ir gavēnis. Mana pieredze ar neregulāru badošanos ir tā, ka labāk ir sākt ar 16 stundu badošanos t.

Ķermeņa Tauku Līmenis un Svars

Kad esat apmierināts ar šo grafiku, varat palielināt laiku, ko pavadāt gavēni. Dariet to, pievienojot 30 minūtes katram gavēnim, līdz nonākat vietā, kur jūs gavējat 20 stundas vienlaikus.

Arī sākumā jums katru dienu nav jāgavē. Jums var būt ērtāk ielauzties lēnām ar 2 vai 3 dienām nedēļā vai izmēģināt alternatīvu dienu badošanos. Pievienojiet papildu periodiskas badošanās dienas, kad jums kļūst ērtāk ar šo ēšanas stilu.

Tiek uzskatīts, ka kefīrs ir ļoti barojošs un ļoti barojošs. Bet neglaimojiet sevi: noskaņojiet sevi faktam, ka nevarat paslēpties no bada - jums būs jāiztur. Jums tas jāzina!

Pārtraukta badošanās grafiki Sākot intermitējošu badošanās diētu, ir vairāki dažādi badošanās grafiki. Šeit ir daži no populārākajiem. Daudzi cilvēki, kuri sāk darbu ar kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni badošanos, to atradīs visvieglāk.

Jūs varat ēst savu pēdējo maltīti ap pulksten un vairs neēst, piemēram, līdz nākamās dienas pusdienlaikam.

kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni zoom svara zuduma lietotne

Tas izklausās svara zudums bads, jo jūs tiešām izlaižat tikai brokastis, bet šajā gadījumā jūs faktiski gavējat 16 stundas! Gavēņa dienās sievietēm jāēd ap kalorijām, bet vīriešiem - ap kalorijām. Alternatīvās dienas badošanās Kā norāda nosaukums, šāda veida periodiska badošanās ietver badošanos katru otro dienu.

Tāpat kā ar metodi 5: 2, dažiem cilvēkiem ir vieglāk ēst kalorijas, nevis katru badošanās dienu veikt pilnu badošanos. Dienas lielākajā daļā ēdiena uzņemšana ir ierobežota ar nelielu daudzumu augļi un dārzeņi mazkaloriju pārtikas produkti.

Kefīra badošanās dienas priekšrocības. Gavēņa diena uz kefīra: pareizi un ātri zaudēt svaru

Katru dienu četras stundas jūs ēdat maltītes lielās porcijās, lai uzņemtu dienas kalorijas. Šīs metodes intensīvā rakstura dēļ tā ir ieteicama tikai tiem, kas kādu laiku uzturējušies ar pārtraukumiem tukšā dūšā un jūtas ērti. Padomi, kā padarīt periodisku badošanos vieglāku 1. Izdzeriet daudz ūdens Izspiest nedaudz citrona vai laima sulas ūdenī, lai palīdzētu atbrīvoties no visām vēlmēm.

Jūs varat arī dzert kafiju, tēju vai citus dzērienus bez kalorijām.

  • Kā uzreiz noņemt sejas taukus
  • Apmācība Gavēņa dienas piens un zaļā tēja.
  • Labākais veids kā sadedzināt taukus no apakšējā kuņģa
  • Tauku Dedzinātāji: Kā Zaudēt Svaru
  • Elektriskais remonts Viss, kas jums jāzina par tauku dedzinātājiem.
  • Cik badošanās ietekmē jūsu fizioloģiju un hormonus

Pēc dažām nedēļām jūs atradīsit, ka periodiska badošanās neļauj jums pilnībā alkt cukura. Uzņemiet kofeīnu no rīta un agri pēcpusdienā The kofeīns kafijas un tējas pagatavošana var nedaudz atvieglot periodisku svara zaudēšanu tukšā dūšā, jo tas labi palīdz apetītei.

Badošanās pozitīvie aspekti

Esiet piesardzīgs, lai nepieļautu pārmērīgu izturēšanos, jo tas var novest pie tā, ka jūs jūtaties mazliet pārāk vads. Es iesaku arī šos dabiskās enerģijas palielināšanas padomus, lai jūs varētu turpināt darboties dienas laikā.

kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni t svara zudums glābšanas mednieki

Pētījumi rāda, ka tas faktiski var stimulēt jūsu apetīti[3]kā dzēriens, kas satur cukuru un liek pārēsties. Nelietojiet aiziet pie pirmās ēdienreizes Pirmajai ēdienreizei pēc gavēņa jābūt ēdiena daudzumam, ko parasti ēdat. Binging tikai liks jums justies briesmīgi un mazināt ieguvumus, ko jūs saņemat no gavēņa.

Lai no tā izvairītos, mēģiniet izveidot maltīšu plānus, vismaz pirmajās nedēļās. Tas palīdzēs ieiet ritmā, kad ēšanas laikā regulāri ēdat kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni. Reklāma 5. Samaziniet apstrādātos ogļhidrātus un cukurus Kaut arī neregulāra badošanās patiešām ļauj ēst nedaudz brīvāk nekā parasti, jums tomēr vajadzētu ēst pēc iespējas mazāk maizes, makaronu, rīsu utt.

Ievērot šādus noteikumus nepavisam nav grūti, tāpēc jūs varat sasniegt augstāko iespējamo rezultātu. Rezultāti septiņu dienu atturībai no pārtikas Pārtikas atteikuma rezultātā, kas tiek veikta saskaņā ar visiem speciālistu noteikumiem un ieteikumiem, cilvēks atzīmē daudzas pozitīvas izmaiņas: cilvēks zaudē svaru no pieciem kilogramiem vai vairāk, atkarībā no sākotnējā liekā svara; atbrīvojas no daudzām hroniskām slimībām, orgāni un sistēmas darbojas labāk; tiek atjaunota matu un naglu struktūra, sejas krāsa iegūst veselīgu nokrāsu, sausums, lobīšanās, ādas plankumi izzūd; notiek ķermeņa atjaunošanās; attīrīšana no toksisku un izdedžu uzkrāšanās; nepatīkami simptomi no gremošanas sistēmas pāriet: gāzu veidošanās, sāpes epigastrijā pēc ēšanas; "lido", pirms acis pazūd; cilvēks atbrīvojas no krākšanas. Pat ņemot vērā faktu, ka septiņas dienas ir rakstīti daudzi raksti par atturēšanos no pārtikas un ir sniegti daudzi ieteikumi, jums vajadzētu apmeklēt ārstu un saņemt padomu par pareizu procedūru un saprātīgu izeju no badošanās. Mūsdienu badošanās uz ūdens 7 dienas ir pievilcīga, jo jūs neierobežojat sevi ar visu, jums ir atļauts lietot šķidrumus zāļu un ogu novārījumu veidā.

Tā vietā koncentrējieties uz olbaltumvielu lietošanu no liellopa gaļas, zivīm vai cūkgaļas, ogļhidrātus no dārzeņiem, augļiem un saldajiem kartupeļiem un veselīgus taukus no tādiem pārtikas produktiem kā mandeles, avokado, zivis un olīveļļa.

Šeit varat atrast dažus ogļhidrātu avotus, kas palīdzēs jūsu svara zaudēšanas ceļojumam. Kā periodiska badošanās palīdz zaudēt svaru Ēdot šādā veidā ir daudz priekšrocību attiecībā uz svara zudumu. Pirmais ir tas, ka tad, kad jūs gavējat, jūsu ķermenis būs spiests enerģijai izmantot savus uzkrātos ķermeņa taukus.

Potenciāls kaitējums

Pēc vairāku stundu ilgas neēšanas jūsu ķermenis iztērēs cukura krājumus, kā rezultātā tas sāks dedzināt taukus enerģijas iegūšanai - šo procesu sauc par vielmaiņas maiņu. Džons Hopkinss, neirozinātnieks, doktors Marks Mattsons skaidro šo efektu vienkārši: Pārtraukta badošanās kontrastē ar parasto ēšanas paradumu lielākajai daļai amerikāņu, kuri ēd visu nomoda laiku Ja kāds ēd trīs ēdienreizes dienā, kā arī uzkodas un nesporto, tad katru reizi, kad viņš ēd, viņš skrien uz tiem kalorijas un nededzinot to tauku krājumus.

Tas nozīmē, ka jūs ne tikai būsiet plānāks, bet arī izskatīsities labāk un daudz veselīgāk, nekā zaudējot svaru vecmodīgi[5]. Pārtraukta badošanās var palīdzēt optimizēt galveno tauku sadedzināšanas hormonu izdalīšanos organismā. Tas jo īpaši attiecas uz diviem vissvarīgākajiem hormoniem: cilvēka augšanas hormonu HGH un insulīns.

Кефирная диета на 7 дней. Минус 10 кг. Меню кефирной диеты

Cilvēka augšanas hormons spēlē galveno lomu, ieslēdzot ķermeņa tauku dedzināšanas krāsni, lai darbam un rotaļām nepieciešamās kalorijas iegūtu no uzkrātajiem ķermeņa taukiem.

Pētījumi rāda, ka badošanās var ievērojami palielināt HGH ražošanu[6]. Pārtraukta badošanās ietekme uz insulīnu ir tikpat iespaidīga un, iespējams, vēl svarīgāka. Zema un vienmērīga insulīna līmeņa uzturēšana ir atslēga, lai zaudētu lieko tauku daudzumu un noturētu to. Diētām, kurās ir daudz pārstrādātu ogļhidrātu maize, makaroni, rīsi un vienkāršu cukuru konfektes, cepumi un sodair pretējs efekts.

Tie izraisa insulīna līmeņa strauju pieaugumu un pēc tam avāriju katru reizi, kad ēdat kādu no šiem pārtikas produktiem. Šīs parādības tīrais rezultāts ir tāds, ka jūsu ķermenis vairāk no tā, ko ēdat, uzglabās kā lieko ķermeņa tauku daudzumu, nevis sadedzinās to kā enerģiju. Reklāma Šāda insulīna līmeņa hroniska paaugstināšana var izraisīt arī 2. Pārtraukta badošanās viegli atrisina šo problēmu. Vienā pētījumā tika atklāts, ka vīriešiem, kuri piedalījās intermitējošā tukšā dūšā, bija dramatiski zemāks insulīna līmenis un ievērojami uzlabojās jutība pret insulīnu[7].

Galvenie tauku degļu veidi

Tas notiek de novājēšana, ka jūs nedodat ķermenim pārtiku, tāpēc tas neradīs insulīnu, ļaujot līdzsvarot insulīna līmeni, līdz atkal ēdat. Tas palīdz jūsu ķermenim palikt kaloriju un tauku sadedzināšanas stāvoklī. Jūs atradīsit arī to, ka tas dod jums vairāk enerģijas visas dienas garumā. Vēl viens lielisks svara zaudēšanas ieguvums no periodiskas badošanās ir tas, ka bada lēkmes un alkas, kas parasti jūs var nomocīt visas dienas garumā, samazināsies, ja netiks pilnībā novērstas.

kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni kā zaudēt taukus 7 dienās

Tas, iespējams, ir saistīts ar tā spēju līdzsvarot insulīna un cukura līmeni asinīs un, savukārt, palīdzēt izlabot citu hormonālo nelīdzsvarotību. Bieži uzdotie jautājumi par svara zaudēšanu badošanās laikā Tagad, kad jūs zināt, kas ir neregulāra badošanās un kā sākt, ir pienācis laiks atbildēt uz citiem jūsu jautājumiem.

Zemāk ir sniegtas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par periodisku badošanos. Šīm atbildēm vajadzētu jums palīdzēt un daudz vieglāk sākt darbu. Cik daudz es zaudēšu svaru? Svara daudzumu, ko jūs zaudējat ar gavēni, nosaka tas, cik bieži un ilgi jūs esat gavēni, ko jūs ēdat pēc tam, un citi faktori. Viens pētījums, ko publicēja American Journal of Clinical Nutrition atklāja, ka vidējais svara zudums, lietojot pārtraucošu badošanās diētu, pēc 12 mēnešiem bija aptuveni 9 mārciņas, un svara zudums visveiksmīgākais bija tiem, kuri stingri ievēroja izvēlēto diētu[8].

Vai es varu trenēties badošanās laikā?

Pasūtīt AcaiBerry 2 PhenQ: 84 punkti no

Jā tu vari. Patiesībā, veicot pareizo treniņa veidu, kamēr gavēnis palīdzēs ātrāk zaudēt svaru un pat veidot muskuļus. Ja esat nopietns sportists un katru dienu bieži vingrojat stundu vai vairāk, periodiska badošanās var nebūt jums labākā izvēle, jo šādam vingrinājumu apjomam ir nepieciešama degviela, lai jūs kustētos un veidotu muskuļus.

Tomēr viegliem līdz vidēji intensīviem treniņiem 2 līdz 4 reizes nedēļā vajadzētu darboties ar periodisku badošanos.

Labākie treniņi, kas jādara, kamēr badošanās ir svara zaudēšana, ir spēka treniņš treniņi. Tas nozīmē jebko, sākot no standarta spēka treniņiem līdz kettlebell vai ķermeņa svara treniņiem. Apvienojiet tos ar vieglākiem vingrinājumu veidiem, piemēram, staigāšanu, skriešanu vai jogu. Jūs to varētu arī izmēģināt 30 dienu pretestības grupas treniņu izaicinājums kopā ar periodisko badošanās diētu.

Tas palīdzēs jums iekļūt vingrinājumu rutīnā, vienlaikus atvieglojot jauno ēšanas režīmu. Reklāma Koncentrējieties uz kopējo ķermeņa vingrinājumu veikšanu vienā treniņā ar pēc iespējas mazāku atpūtu starp komplektiem.

Šāda rīcība palīdzēs kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni vairāk kaloriju treniņa laikā un pēc tā.

Tauku Dedzināšana – Kā Zaudēt Svaru

Jūs arī izveidosiet muskuļus, kas palīdzēs jums izskatīties un justies labāk, kad svars nokrīt. Atcerieties, ka vingrošana var palielināt izsalkumu, tāpēc mēģiniet trenēties stundas vai divu laikā tieši pirms tiek plānots pārtraukt badošanos[9].

kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni papildu āda pēc svara zuduma

Jūsu ķermenis tiks sagatavots maltītei, un izsalkums nedos jums vislabāko. Vai tad, kad es gavēju, es nezaudēšu muskuļus?

kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni kā nedēļu sadedzināt augšstilbu taukus

Pirmkārt, jūs neesat pietiekami ilgi gavējis, lai jūsu ķermenis sāktu sadalīt muskuļus enerģijas iegūšanai. Jums, iespējams, ir simtiem tūkstošu kaloriju no jūsu uzkrātajiem ķermeņa taukiem, kas jāizlieto, pirms tas sāk notikt.

kad tauku dedzināšana sākas kad gavēni body slim art

Ja tukšā dūšā mēģināt veidot muskuļus, jums jānodrošina, ka katrā ēdienreizē starp gavēni jūs saņemat pietiekami daudz kaloriju, īpaši ar olbaltumvielām.