Kā sadedzināt manu krūtīs tauku,

Alkoholā ir cukurs, kas tiešā ceļā dodas uz vidukli. Atkārtojiet šo vingrinājumu, līdz muskuļi nogurst, tad dariet to ar otru kāju.

Ja jums ir kādi jautājumi par izmēru, lūdzu, atstāt man ziņu par jūsu viduklis cm un svars kg.

Kad jūtaties nosusināti, bet tomēr vēlaties vingrot, mēģiniet samērcēt pietiekami daudz enerģijas horizontālam treniņam. Tas, ka jūs gulējat, nenozīmē, ka jūs nevarat sadedzināt papildu kalorijas, tonizēt un saraut seglu somas vai mīlas rokturus.

Aparātveida metodika — tā ir vibrācija, masāža ar ūdens palīdzību un pneimomasāža.

Pievelciet un tonizējiet rokas un krūtis, aizpildot kaloriju dedzinošas krūšu preses, izmantojot hanteles svaru. Guliet uz muguras un lēnām, izmantojot rokas un krūšu muskuļus, paceliet hanteles svaru griestu virzienā, līdz rokas ir pilnībā izstieptas. Nolaidiet svaru līdz krūtīm un atkārtojiet šo vingrinājumu, līdz muskuļi ir noguruši. Mērķis ir veikt astoņus līdz 20 atkārtojumus katram jūsu izpildītajam komplektam, iesaka Amerikas Sporta medicīnas koledža.

Sargājiet ierīci prom no ūdens vai mitruma vieta; 3. Ja jūs dont izmantot ierīci, lūdzu, Izslēdziet Strāvas; 4. Pacientiem, Grūtnieces un sirds pacientu Nav iespējams izmantot šīs ierīces.

Noslīpējiet topošo sešu paciņu, pabeidzot virkni kaloriju tērējošu vēdera vingrinājumu, guļot uz muguras. Alternatīva - neapstājoties, lai atpūstos starp komplektiem - hanteles gurkstēšana, kāju celšana, turot kājas taisni, velosipēds, slīpi gurkstēšana, guļot uz sāniem, un domkrata kranči.

kā sadedzināt manu krūtīs tauku ko tas veic lai sadedzinātu taukus

Pilnīga domkrata gurkstēšana, guļot uz muguras, paceļot ceļus uz krūtīm un ar taisnām rokām pieskaroties potītēm. Lēnām nolaidiet kājas, rokas un galvu atpakaļ uz zemes, līdz atkal esat guļus stāvoklī.

kā sadedzināt manu krūtīs tauku mēs sadedzināt taukus pie mūsu dvēselēm

Atkārtojiet vingrinājumu, līdz nogurums iestājas. Apgulieties uz sāniem un pilnībā paceliet kājas, lai pievilktu un tonizētu seglu somas laukumu - un sadedzinātu papildu kalorijas. Lai palielinātu pretestību, izmantojiet potīšu svarus.

The BEST Dumbbell Exercises - SHOULDERS EDITION!

Lēnām paceliet vienu kāju, turot to taisni, augšup pret griestiem un nolaidiet atpakaļ uz leju, līdz tā pieskaras jūsu otrai kājai, kas pieskaras grīdai. Atkārtojiet šo vingrinājumu, līdz muskuļi nogurst, tad dariet to ar otru kāju. Nostipriniet muguras lejasdaļu, veicot guļus gultas pagarinājumus uz grīdas.

kā sadedzināt manu krūtīs tauku boksa novājēšana

Apgulieties uz vēdera un novietojiet rokas aiz galvas. Izmantojot muguras lejasdaļas muskuļus, lēnām paceliet ķermeņa augšdaļu no grīdas pēc iespējas augstāk.

Turiet šo pozīciju apmēram piecas sekundes un atkārtojiet vingrinājumu, līdz jūtat nelielu apdegumu kā sadedzināt manu krūtīs tauku lejasdaļā.

Jums vajadzīgās preces.

kā sadedzināt manu krūtīs tauku tauku zuduma veids