Kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot, 9 padomi, kā palielināt vielmaiņu un zaudēt svaru

Izmantojot šādu grafiku, vielmaiņas paātrināšanas process sāksies ļoti ātri, ķermenis kļūs stiprāks, jūs iegūsit pārliecību un pozitīvu attieksmi. Jo vairāk muskuļu jums būs, jo lielāks būs vielmaiņas ātrums miera stāvoklī RMR. Treneri saka, ka jums ir nepieciešams harmoniski apvienoties. Jo vairāk aktivitāšu jūs iesaistīsiet, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet, un jo vieglāk radīt nepieciešamo kaloriju deficītu, lai zaudētu svaru. Mēģiniet padarīt katru ēdienu pilnīgu, pievienojot tam veselīgas pārtikas preces. Gan Stjuarts, gan Parrs atzīmē, ka jūs piedzīvosiet nedaudz sāpju, taču tas ir nepieciešams solis.

kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot

Jautri veidi, kā vingrot, nenogurstot Ātruma apsvērumi Ātrums, kādā staigājat, ietekmē to, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, ejot; jo ātrāk jūs staigāsiet, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet. Piemēram: Cilvēks kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot mārciņām, kas staigā lēnā tempā aptuveni 2,5 jūdzes stundāpusstundas laikā sadedzinās aptuveni kalorijas.

Plusi un mīnusi

Tas pats cilvēks, kurš staigā trīsdesmit minūtes daudz ātrāk apmēram 4 jūdzes stundāsadedzina tuvāk kalorijām. Apvidus apsvērumi Reljefs būtiski ietekmē kalorijas, kas sadedzinātas staigājot.

Palielināts pamata metabolisma ātrums BMR vai miera stāvoklī miera stāvoklī RMR palīdz zaudēt svaru, jo jūsu ķermenis sadedzina vairāk kaloriju.

Tas prasa lielāku fizisko piepūli un līdz ar to arī kalorijaslai pārvietotos pa nelīdzenu reljefu vai reljefu, kas jūs palēnina piemēram, dubļos vai smiltīs. Tas padara skaidru atšķirību, salīdzinot sadedzinātās kalorijas: Persona, kas sver mārciņas, ejot 4 jūdzes stundā pa grants ceļu ar nelielu nogāzi, pusstundas laikā sadedzinās aptuveni kalorijas.

Drink one cup of this magic mixture for 7 days and your belly fat will melt completely

Viena un tā pati persona, staigājot ar tādu pašu ātrumu purvainā apvidū lai gan tas būtu diezgan grūtitajā pašā laikā var sadedzināt līdz aptuveni kalorijām.

Svērtie pārnesumu apsvērumi Pievienojot svērto vesti vai mugursomu pastaigas laikā, palielināsies arī sadedzināto kaloriju skaits. Izmantojot tos pašus piemērus, kas iepriekš minēti, mārciņu indivīds, kurš pusstundu staigā pa slīpu granti, pārvadājot papildu 8 mārciņas, sadedzinās aptuveni kalorijas - vēl aptuveni 20 kalorijas pastaigai, pateicoties pievienotajam svaram. Ķermeņa kompozīcija Jebkurā darbībā sadedzināto kaloriju skaits ir atkarīgs ne tikai no intensitātes, bet arī no ķermeņa sastāva.

Parasti lielāki cilvēki kustībā sadedzina vairāk kaloriju nekā mazāki cilvēki un cilvēki ar ļoti daudz muskuļu sadedzina visvairāk, jo muskuļi patērē vairāk enerģijas nekā tauki.

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu?

Salīdzinājumā: mārciņas kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot lēnā pusstundas gājienā sadedzina kalorijas vai stundas laikā. Persona, kas sver mārciņas, vienā un tajā pašā pastaigā sadedzina aptuveni kalorijas vai stundas laikā.

kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot

Aprēķini jūdzēs Daudzu iesaistīto mainīgo dēļ nav iespējams noteikt galīgo skaitli sadedzināto kaloriju skaitam, ejot jūdzi vai jebkuru citu attālumu. Pastaigas laikā nobrauktais attālums ne vienmēr nosaka sadedzināto kaloriju skaitu dažu iemeslu dēļ: Cilvēki staigā ar dažādu ātrumu.

kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot

Reljefs var izraisīt pastiprinātu piepūli - jūdzes gājiens pa a līdzena taka atšķiras no jūdzes gājiena pa nelīdzenu reljefu. Ķermeņa sastāvs un jebkurš papildu aprīkojums var ietekmēt sadedzinātās kalorijas neatkarīgi no attāluma.

Novērtējiet savas kalorijas Izmantojiet vingrojumu kaloriju skaitītāja kalkulatoru WebMD piedāvā labu, bezmaksas vai izmantojiet AR formulu lai aprēķinātu sadedzināto kaloriju skaitu staigājot.

kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot

Valkājot aktivitāšu izsekotājs var arī palīdzēt atklāt kaloriju sadedzināšanu pastaigās. Neatkarīgi no sadedzinātajām kalorijām, pastaigas ir lielisks veids, kā saglabāt aktivitāti, pārmērīgi nepasliktinot locītavas.

kā sadedzināt ķermeņa tauku staigājot