Kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku. Saistītie Produkti

Lai to izdarītu, jums jāzina un jāpieder nepieciešamajām funkcijām. Jūs varat trenēties uz skrejceliņa vai atklātā vietā bet ne uz asfalta. Šī treniņa būtība ir sākt tauku dedzināšanu aktīvajā fāzē, kas turpinās atpūtas fāzē. Tā kā tā ir beta adrenerģisko receptoru attiecība un alfa-adrenerģiskie receptori nosaka iedarbības stimulēšanu vai kavēšanu, ir pamatoti pieņemt, ka abi virsnieru darbības veidi kalpo atšķirīgi bioloģiskiem mērķiem. Mēs nepārvietosimies uz eksotiku un nenodrošināsim pāri, kas tiek uzskatīts par klasisku svara zaudēšanas iespēju: ja tos pareizi lieto, tie dod augstu efektu. Galu galā jūs varat iegādāties abonementu sporta klubā un vingrot uz skrejceliņa tur, kvalificēta trenera uzraudzībā.

Auksts sadedzina taukus. Efektīvs veids, kā zaudēt svaru.

Kardio tauku zaudēšanai

Iznīcini tauku iemeslus: praktiski padomi Auksts sadedzina taukus. Iznīcini tauku iemeslus: praktiski padomi Enerģijas patēriņam kas cilvēkiem parasti ir mērāms kalorijās aukstā laikā teorētiski vajadzētu būt lielākam.

Ko zinātne saka par šo tēmu? Un vispār loģiski var pieņemt, ka aukstā laikā ķermenim ir nepieciešams vairāk enerģijas, lai uzturētu temperatūru. Termoregulācijai ķermenim ir jāražo siltums, it īpaši, ja apkārtējā temperatūra ir zema.

Skriešanas veidi svara zaudēšanai

Bet tas nav tik vienkārši. Auksts patērē vairāk enerģijas tikai tad, ja jums patiešām kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku auksti Zinātnieki raksta 1ka sasilšanas nolūkā ķermenis aktivizē "brūnos taukus" - tauku krājumu veidu, kuru viena no galvenajām lomām ir ķermeņa siltuma kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku. Tankkuģis lēnām transportē lielas enerģijas rezerves, lai tās izmantotu vēlāk - tas simbolizē baltos taukus. Sporta automašīnai ir nepieciešama degviela, lai to sadedzinātu uz vietas - un tie ir brūni tauki.

Tomēr termoregulācijas un siltuma izdalīšanās process notiek tikai tad, kad jūs patiešām jūtaties auksts Sākot ziemā nodarboties ar fiziskām aktivitātēm - skriešanu vai slēpošanu - muskuļi sāk siltumu. Un ķermenis no fiziskās slodzes rada tik daudz siltuma, ka ir pietiekami, lai saglabātu siltumu. Profesors Hermans Pontzers no Hantera koledžas skaidro, ka kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku tāpēc, vingrojot aukstumā, jūs varat ģērbties samērā viegli un nebūs auksti, bet, ja muskuļus nepielādējat, ķermenim būs jāsasilst un vai nu nepieciešams daudz siltāks apģērbs.

Tātad, ja vēlaties izmantot aukstumu, lai sadedzinātu vairāk kaloriju - labākais veids - vienkārši nedari to. Šajā gadījumā ķermenis jutīsies auksts un sāks aktivizēt un dedzināt brūnos taukus, jūs varat arī sākt drebēt - tas arī sadedzina papildu kalorijas - saka profesors.

Bet kā jūs varat darīt ziemu un sadedzināt papildu kalorijas no aukstuma? Teorētiski tas varētu notikt, ja jūs ģērbtos tik auksti, ka pat vingrinājumi nav pietiekami, lai jūs sasildītu. Bet pat šādā vidē labākajā gadījumā jūs sadedzināsiet tikai nelielu daudzumu papildu kaloriju.

kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku jauns ķermenis par-k slaids pack augu svara zudums

Pētījumos cilvēki tika novietoti aukstos apstākļos uz visu dienu, un tas deva tikai papildu kcal. Un tas ir par dienām, nevis stundas treniņu- saka zinātnieks Cipess. Treniņu ar kaloriju sadedzināšanu īpatsvars jau ir diezgan mazs Ir arī svarīgi atcerēties, ka fiziskās aktivitātes fizisku aktivitāšu veidā - pat ja jūs regulāri vingrojat - sadedzina tikai nelielu daļu kaloriju salīdzinājumā ar visu jūsu aktivitāti.

Bāzes kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku vai enerģijas patēriņš miera stāvoklī - kaloriju daudzums, kas ķermenim nepieciešams, lai kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku stāvoklī veiktu pamata dzīves funkcijas - piemēram, elpošanu, sirdsdarbību. Enerģijas izdevumi fiziskām aktivitātēm - papildu enerģijas patēriņš JEBKĀDĀM fiziskām aktivitātēm: tas ietver ne tikai nodarbības sporta zālē, bet arī ikdienas satraukumus, pozas uzturēšanu, mušu medīšanu, rakstīšanu uz tastatūras.

Tas ir, sadedzinot kcal diezgan noturīgā stundu treniņā 3 reizes nedēļā, jūs treniņiem tērējat kcal enerģijas nedēļā. Un nodarbības aukstumā kā arī otrādi - karstā atmosfērā šiem izdevumiem praktiski neko nepievieno, tāpēc nevajadzētu cerēt, ka aukstuma dēļ sadedzinās ievērojami vairāk kaloriju. Desmit minūtes drebuļu aukstumā sadedzina vairāk bulletprooff kafija keto svara zudums nekā stunda ar nekustīgu velosipēdu.

Pie šāda secinājuma nonāca Austrālijas Medicīnas pētījumu institūta Garvana Sidneja pētnieki, kuri pētīja tā saukto "brūno" kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku lomu cilvēka ķermenī. Ir zināms, ka mūsu ķermenī ir divu veidu tauki - balti un brūni, vai brūni. Pirmajā tiek uzglabāta "papildu" enerģija, kas var būt noderīga ārkārtas situācijās, piemēram, ja nāk bads vai aukstums.

Savukārt otrais atbrīvo šo enerģiju, lai uzturētu nemainīgu ķermeņa temperatūras līmeni. Ik pēc 50 gramiem balto tauku tiek uzglabāti apmēram kcal, un ik pēc 50 gramiem brūno tauku šie kcal tiek sadedzināti. Lielākā daļa visu brūno tauku jaundzimušo ķermenī - tas nodrošina viņiem temperatūras līdzsvaru, savukārt termoregulācijas sistēmas vēl nav pilnībā izveidotas.

Pieaugušajiem to ir daudz mazāk, bet joprojām ir. Zinātnieki jau sen meklē veidus, kā palielināt brūno tauku daudzumu pieaugušo ķermenī, cerot tādējādi "ieslēgt" dabiskos mehānismus cīņā pret aptaukošanos un ar to saistītajām slimībām - diabētu, neauglību, sirds un asinsvadu slimībām utt.

Lose Weight - Lose Belly Fat - How To Lose Belly Fat

Iepriekšējie pētījumi ir parādījuši, ka vingrinājumi palīdz kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku daļu no baltajiem taukiem par brūniem. Bet tie, kas mēģināja to izdarīt, zina, cik grūti tas ir - jums ir nepieciešamas vairākas stundas ilgas vingrinājumi simulatoros vai skrejceliņā, lai zaudētu vismaz pāris kilogramus svara.

Austrālijas zinātnieki ir pierādījuši, ka uzturēšanās aukstumā 10—15 minūtes enerģijas patēriņā pārsniedz stundu ilgas apmācības ar nekustīgu velosipēdu. Lai to izdarītu, viņi ievietoja viegli ģērbtus brīvprātīgos testētājus telpā ar pakāpeniski pazeminošu temperatūru no 18 līdz 12 grādiem pēc Fārenheita tas ir apmēram mīnus 11 līdz mīnus 8 pēc Celsija. Jau pie 16 grādiem mūsuprāt, apmēram mīnus 9 viņu muskuļi sāka drebēt no aukstuma, cīnoties ar siltuma zudumu.

Īpaši sensori uz viņu ķermeņa reģistrēja kratīšanu un tās intensitāti. Zinātnieki nolēma noskaidrot, kā notiek šis process, pētot hormonus, kas iesaistīti kaloriju sadedzināšanas procesā. Drebošos muskuļos viņi atrada hormonu irizīnu, kas tika atklāts tajā pašā institūtā Bet zinātnieki neapstājās pie tā un nolēma uzzināt, kāpēc muskuļi fiziskās slodzes laikā sadedzina arī enerģiju.

Tie paši brīvprātīgie tika uzlikti uz velotrenažieriem. Izrādījās, ka treniņa laikā hormons irizīns veidojas arī muskuļos, kā arī tad, kad tie dreb no aukstuma.

  • Pievienojieties tūlīt!
  • Novājēšanas risinājumi med spa
  • Elektriskais remonts Viss, kas jums jāzina par tauku dedzinātājiem.
  • Labākie tauku degļi vīriešu veselība

Tiesa, hormons sasniedza tādu pašu līmeni tikai pēc stundas treniņa. Tas ļāva izvirzīt hipotēzi, ka vingrinājumi atdarina procesus, kas organismā notiek aukstās slodzes laikā. Uzglabāto balto tauku pārveidošana par brūniem taukiem arī aizsargā dzīvniekus no aptaukošanās, diabēta un tauku hepatozes, sacīja pētnieki.

Mēs kuģis 2 dienas pēc jūsu maksājuma summa ir noskaidroti pasūtījums tiks nosūtīts pēc Shenzhen, Ķīna. Mēs Kuģis Uz www. Lūdzu, Pārliecinieties, Ka Jūsu Adrese www.

Viņi cer, ka atvērtie modeļi radīs jaunus veidus, kā ārstēt aptaukošanos. Nu, tiem, kas vēlas zaudēt svaru paši, šī informācija ir arī interesanta.

kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku slim leju nozīmē marathu

Tiesa, aukstumā pļāpāt zobus diez vai ir tā vērts - jūs varat saaukstēties. Bet mēs esam diezgan spējīgi apvienot āra aktivitātes ar zemāku temperatūru - ne velti dziesmā teikts, ka "mūsu krievu asinis deg aukstumā".

2. Pievienojiet diētai vairāk elektrolītu.

Mūsu senči neko nezināja par Irozinu, bet nāc - pēc tvaika istabas viņi gulēja sniegā, iegremdējās ledus bedrē un parasti mīlēja ziemu. Nu, ļoti progresējošai svara zaudēšanai tagad ir kriosaunas - tur jūs varat daudz ietaupīt.

Siltasiņu dzīvniekiem ir divi veidi, kā ātri sasildīties pašiem, nevīstot sevi, nedzerot un neēdot. Pirmkārt, viņi sāk drebēt, un zemādas muskuļu darba rezultātā tiek atbrīvots siltums. Bet, ja vairs nav spēka trīcēt, bet joprojām ir auksti, ieslēdzas otrais sildīšanas mehānisms. Šūnas brūni tauki intensīvi sadedzina kalorijas un izstaro siltumu, kas no pirmā acu uzmetiena nav saistīts ar muskuļu kontrakcijām.

Izrādās, ka drebuļi ir nepieciešams solis ķīmiskai sasilšanai. Kā atklāja vairāku nodaļu speciālisti Dr Francesco Celi vadībā, zemādas muskuļi, kas drebējot saraujas, izdalās hormonu irizīns signāls tauku šūnām, ka ir pienācis laiks paātrināt vielmaiņu un radīt siltumu.

Pētnieku darbs publicēts šūnā Metabolisms. Irizīns ir pazīstams kā hormons, ko muskuļi ražo slodzes laikā. Eksperimenti ar grauzējiem ir parādījuši, ka tas stimulē siltuma izdalīšanos normālas šūnās baltie taukikas galvenokārt paredzēts lieko lipīdu uzglabāšanai. Šie dati pamudināja Frančesko Celi un viņa kolēģus uzskatīt, ka kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku var stimulēt vielmaiņas procesus brūnajās tauku šūnās un pastāv saikne starp abām siltuma ražošanas sistēmām.

Lai pārbaudītu savu hipotēzi, pētnieki uzaicināja desmit brīvprātīgos, kuru ķermeņa uzbūve bija 27 ± 5 gadi. Visi eksperimenti tika veikti no rīta tukšā dūšā; intervāls starp eksperimentiem bija vismaz trīs dienas. Indivīdiem tika mērīts irizīna līmenis serumā. Pēc intensīvas fiziskas slodzes stundas tas palielinājās trīs vai vairāk reizes. To konstatējuši, pētnieki dalībniekus, tērpušies minimālā apģērbā, nolika uz gultas, apklāja ar ūdens segām un pamazām atdzesēja no 27 līdz 12 grādiem.

Jauniešu āda kļuva auksta, bet ķermeņa dziļumos temperatūra nemainījās. Ne visi dreb no aukstuma.

kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku maksimālais svara zudums 27 dienām

Pētnieki no brīvprātīgajiem paņēma termogēno tauku paraugus. Pieauguša cilvēka ķermenī gandrīz nav brūnu tauku, un gandrīz vienīgā pieejamā vieta, kur tie ir saglabājušies, ir kakla zona.

Sirdsdarbības zonas

Šūnas tika apstrādātas ar irizīnu, kura ietekmē tika aktivizēts par siltuma ražošanu atbildīgo gēnu darbs novājēšanu izdilis bikses palielinājās enerģijas patēriņš. Turklāt irizīns un balto tauku šūnas padarīja tās līdzīgas brūnām: tās iedarbībā tās aktivizē arī lipīdu sadalīšanos un atbrīvo enerģiju.

kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku usc tauku degļi

Tādējādi, izdalot irizīnu, ķermenim ir papildu siltuma resurss. Pētnieki ieteica, ka irizīna sākotnējā funkcija bija tieši sasilšana. Tas tika ražots zemādas muskuļos, kad tie saruka no aukstuma, un brūnajām tauku šūnām norādīja, ka ir laiks sildīt ķermeni. Acīmredzot laika gaitā irizīns sāka sintezēties visos strādājošajos muskuļos un ietekmēt tiem blakus esošo taukaudu darbību, tāpēc mēs pārkarstam ar paaugstinātu fizisko aktivitāti, kas bieži rada neērtības.

Bet aukstā laikā jūs varat sasildīties ne tikai ar kažoku un maziem drebuļiem, bet arī skrienot, lecot vai sasmalcinot malku. Mūsdienu pasaulē aukstā laika problēma nav tik aktuāla kā aptaukošanās epidēmija.

kā es sadedzināt savu ķermeņa tauku tauku apdegums blisteris

Lielākajai daļai cilvēku ir viegli ģērbties silti un sasildīt māju, taču svara zaudēšana ir problēma. Pētnieki uzskata, ka irizīns laika gaitā var kļūt par terapeitisku līdzekli svara kontrolei un vielmaiņas uzlabošanai. Brīdinājums: Šī raksta materiāli ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, un tos nekādā gadījumā nedrīkst izmantot kā medicīnisku padomu kādas slimības diagnosticēšanai, ārstēšanai vai profilaksei. Jebkura šeit aprakstīta fiziska vai cita darbība dažiem cilvēkiem var būt pārāk grūta vai pat bīstama.

Pamati un mīti par degšanas taukiem

Pirms to lietošanas lasītājam jākonsultējas ar ārstējošo ārstu. Izdevējs un autori nav atbildīgi par jebkādiem zaudējumiem vai ievainojumiem, kas var rasties šajā gadījumā nepareiza piemērošana rakstā izklāstītie ieteikumi.

  • Tāpēc neko nevar darīt, lai samazinātu tauku daudzumu uz augšstilbiem vai kājām kopumā, TBH.
  • Vai hiit skrejceļš sadedzina taukus
  • Labākās tūlītējas palīdzības zāles aizcietējumiem Tā kā ķermeņa tauku saturs ir augsts, tiek noteiktas grūtības, kas rodas, liekot būt aptaukošanās vai citādi aptaukošanās gadījumam, piemēram, attīstīt sirds un asinsvadu slimības, hroniskas slimības, kā arī vairākus vēža veidus.
  • Degšanas gūžas tauki

Svara pieaugums vai samazināšanās balstās uz noteiktiem bioloģiskiem principiem. Visas mūsdienu diētas manipulē ar diviem galvenajiem rīkiem: 1 samazināt kaloriju daudzumu un 2 samazināt ogļhidrātu daudzumu. Tam ir jēga. Kad jums ir kaloriju deficīts, jūsu ķermenis saņem mazāk enerģijas nekā patērē, un tāpēc tas ir jāiegūst, sadedzinot savus taukus. Ogļhidrātu samazināšana dara to pašu. Turklāt ogļhidrātu deficīts samazina insulīna inhibējošo iedarbību uz tauku sadedzināšanu.

Galvenie tauku degļu veidi

Šī raksta pastāvīgā adrese internetā: Brīdinājums: Šī raksta materiāli kalpo informācijas nolūkos, un nekādā gadījumā to nevar izmantot kā medicīnisku padomu diagnostikai, ārstēšanai vai jebkādu slimību profilakse. Jebkāda veida fiziska vai cita veida šeit aprakstītās aktivitātes var būt domātas dažiem cilvēkiem pārāk smags un pat bīstams.

Pirms to izmantošanas lasītājs nepieciešams konsultēties ar ārstu. Izdevējs un autori nav ir atbildīgi par bojājumiem vai traumām, kas var rasties šajā gadījumā nepareiza rakstā izklāstīto ieteikumu piemērošana.