Iifym tauku zudumu makro, Viss, kas jums jāzina par IIFYM

Tad izkāš un tēja gatava! Parfē pamatstruktūrā ietilpst atkārtoti jogurta, augļu un granola slāņi, taču ir iespējas radoši darboties ar pievienojumprogrammām visiem topošajiem šefpavāriem. Bet, galvenais, kas daudziem maniem liekā svara pacientiem jau ir kļuvis skaidrs, ir tas, ka nav grūti zaudēt svaru ar konkrētu mērķi, izteiktu motivāciju! Bet tehnoloģiju attīstība ir ļāvusi alternatīvajai gaļas nozarei nodrošināt vegāniem piekļuvi plašākam produktu klāstam. Nepalaidiet garām iespēju atgūt jaunību un veselību! Kad esat pabeidzis, jums būs apmierinošas, sabalansētas brokastis, kas piegādā olbaltumvielas, šķiedrvielas, veselīgos taukus un antioksidantus.

Bet diemžēl daudzi parfīt Saturs: Vieglas smalkmaizītes receptes Brokastu parfīti ir pārnēsājami, garšīgi un bieži piepildīti ar barojošām sastāvdaļām, kas pat garākajā rīta sanāksmē ļaus jums justies pilnvērtīgai bijušas tur, kuņģis tajā rūcis.

10 vienkāršas parfē receptes brokastīm ceļā

Bet diemžēl daudzi parfīti ir deserti maskēšanās kā veselīgs ēdiens, mēs zinām, pilnīgs bummer. Redziet, daudzas veikalā nopērkamas iespējas tiek gatavotas ar saldinātu jogurtu un granolu, visu šo jogurta labumu pārvēršot par taisnu cukura bumbu.

  • Zaudēt svaru ir ļoti. Piesātiniet savu uzturu ar šķiedrvielām
  • Galvenais Svara zudums Šī sieviete pārtrauca nodarboties ar kardio un zaudēja 37 mārciņas - Svara zudums - Šī sieviete pārtrauca nodarboties ar kardio un zaudēja 37 mārciņas - Svara zudums - Tāpat kā daudzi no mums, arī Alise Fīldsa cīnījās ar numuru savā skalā, neskatoties uz to, ka savu sporta zāles laiku veltīja skrejceļam.

Piemērs: Starbucks citrona kraukšķīgā jogurta parfītā ir 29 grami cukura; tas ir, cik daudz cukura pie maksimālā jums vajadzētu būt visas dienas laikā, un tajā nav pat šokolādes! Parfē pamatstruktūrā ietilpst atkārtoti jogurta, augļu un granola slāņi, taču ir iespējas radoši darboties ar pievienojumprogrammām visiem topošajiem šefpavāriem.

  1. Ja tas atbilst jūsu makro diētai - AKA “IIFYM” - plusi un mīnusi - Ēdiens -
  2. Kā noņemt augšstilbus
  3. Vai ēd veselīgus sadedzināt taukus

Lai sāktu, izvēlieties vienkāršu grieķu jogurtu, kurā ir maz cukura un kas ir pildīts ar olbaltumvielām. Seko ar svaigiem augļiem, nevis ievārījumiem, un izvēlies granolu, kas izgatavota no vienkāršām sastāvdaļām un bez pievienota cukura.

Piesātiniet savu uzturu ar šķiedrvielām Tas nav tik vienkārši, kā šķiet, jo vingrot trenažieru zālē trenera uzraudzībā ir daudz efektīvāk nekā patstāvīgi trenēties savā teritorijā. Bet, ja ir liela vēlme, tad ir pilnīgi iespējams sasniegt rezultātu.

Kad esat pabeidzis, jums būs apmierinošas, sabalansētas brokastis, kas piegādā olbaltumvielas, šķiedrvielas, veselīgos taukus un antioksidantus. Turklāt ir grūti uzvarēt krēmveida jogurta, saldo augļu un kraukšķīgās granolas kombināciju.

Kā aprēķināt kalorijas par dienu

Ja jums joprojām ir nepieciešams kāds inspo parfē nodaļā, apskatiet 10 gardās parfē receptes šeit. Pārtraukta badošanās Ja vien jūs pirmo reizi neatrodaties fitnesa vietnē, jūs, iespējams, jau esat iepazinies ar periodisku badošanos dažreiz to sauc arī par IF. Nezinātājiem šī ir ne tik daudz diēta, cik ēšanas stratēģija, kurā jūs patērējat visas kalorijas noteiktā laika periodā un pēc tam atlikušo dienas daļu gavējat.

tauku zudums pēc 45

Ir dažādas pieejas periodiskai gavēšanai, un vispopulārākais ir sadalījums - tas nozīmē, ka jūs patērējat kalorijas astoņu stundu ēšanas logā un pārējās 16 stundas dienā ātri. Jūs varat arī ēstvai pat sadalīt gavēni. Daži ekstrēmisti ir tik tālu, ka vienas stundas laikā tiek saspiesti visas dienas kalorijas.

Koncepcija ir tāda, ka jūs patērēsiet mazāk kaloriju, jo jūs tos saspiežat šaurākā laika posmā, nevis patērējat visu dienu. Gavēšanas laikā jums ir atļauts bezkaloriju dzērieni, piemēram, melnā kafija, zāļu tējas, dzirkstošais un plakanais ūdens.

Video: CS50 Lecture by Steve Ballmer 2021, Septembris

Vairāki pētījumi ir atklājuši, ka IF ne tikai zaudē svaru, bet arī var uzlabot insulīna rezistenci, samazināt oksidatīvo stresu jūsu šūnās, stabilizēt cukura līmeni asinīs un samazināt insultu risku. Šīm valstīm ir vieni no visilgākajiem dzīves ilgumiem pasaulē. Saskaņā ar pētījumu, kas veikts Lancet Medical JournalParedzams, ka Spānijas pilsoņu vidējais vecums ir 85,8 gadi. Uzturs ir bagāts ar sirdij veselīgu pārtiku, piemēram, dārzeņiem, zivīm, augļiem, graudiem, olīveļļu un riekstiem.

How To Calculate Your Macros for Optimal Results \

Sarkanās gaļas patēriņš ir samazināts līdz minimumam, un piena patēriņš ir mērens un sastāv no augstas kvalitātes avotiem, piemēram, jogurta un sieriem. Eksperti tomēr arī norāda, ka Vidusjūras reģiona iedzīvotājiem ir labāki dzīvesveida paradumi nekā amerikāņiem.

Diēta Sirtfood Vārds par diētām Pirms mēs ienirstam dažāda veida diētās, ir svarīgi atzīmēt, ka neviena no šīm iespējām nav viss, kas galu galā ir jūsu veselības vajadzībām.

Parasti šie cilvēki ir mazāk mazkustīgi, mazāk dzer un smēķē, un viņiem ir labāki gulēšanas paradumi. Pētījums, kas publicēts American Journal of Clinical Nutrition atklāja, ka Vidusjūras diēta ne tikai izraisīja svara zudumu, bet arī cilvēkiem bija visvieglāk ievērot, salīdzinot ar periodisku badošanos un paleo diētu.

Pat ja jūs neesat sekotājs, jūs, bez šaubām, veikalu plauktos esat redzējuši īpaši izstrādātus keto našķus tā bhaktām.

Kas ir makro diēta?

Bet kas tas ir? Keto, kā to sauc īsi, ir diēta, kurā prioritāte ir tauki procenti no jūsu ikdienas kalorijāmar mērenu olbaltumvielu patēriņu procenti un ļoti maz ogļhidrātu tikai aptuveni pieci procenti, lai gan dažās versijās ir aizliegti ogļhidrāti vispār.

iet plānāks plāksteris kaina

Tas nozīmē, ka jūs ēdīsit daudz avokado, olas un bezcukura siera burgerus. Keto diēta tika izstrādāta, lai uzturētu ķermeni gandrīz nemainīgā ketozes stāvoklī, kas ir vielmaiņas stāvoklis, kad organisms no taukiem rada ketonus, lai tos izmantotu kā enerģiju, nevis cukuru no ogļhidrātiem ķermeņa galvenais un vēlamais enerģijas avots.

Tam vajadzētu būt bez šaubām, bet, ņemot vērā lielas sociālās sekas, kāds nav eksperts.

Pārtikas uzņemšanas kontrole

Tāpat ietekmētājam pašam var būt liels veselības un uztura ieradums, bet tas nenozīmē, ka viņi ir kvalificēti, lai sniegtu citiem padomus par šiem jautājumiem. Pirms jebkuras būtiskas dzīvesveida maiņas jums jākonsultējas ar savu ārstu vai reģistrētu dietologu, pirms drastiski maināt diētu vai sākat svara zaudēšanas programmu.

vai riteņbraukšana sadedzina daudz tauku

Ja jūs nevēlaties veikt personisku iecelšanu, daudzi R. Arī ekspertu ieteikumi ir tik daudz vērtīgāki nekā ieteikumi no tautas ietekmētāja, kam nav reālu pilnvaru. Galvenais IIFYM posms ir tas, ka tas uzsver ideju, ka visi trīs makroelementi - tauki, ogļhidrāti un olbaltumvielas - ir svarīgi un nepadara nekādas pārtikas robežas.

Zināt atšķirību

Viena lieliska lieta, koncentrējoties uz visiem makroelementiem, Uptonā ir tā, ka tā pasargā cilvēkus no vienas grupas. Lai gan zema tauku satura vai zema ogļhidrātu diēta varētu izraisīt svara zudumu kaloriju deficīta dēļ, kas rodas, likvidējot tik daudz pārtikas, USDA uztura vadlīnijās ir uzsvērts, ka citādi veseliem cilvēkiem sabalansēts uzturs kas satur visus trīs makroelementus ir labākais vispārējai veselībai.

IIFYM pieeja var palīdzēt cilvēkiem pārtraukt baidīties no ogļhidrātiem un taukiem. Plus, IIFYM ir mazāk ierobežojoša nekā daudzas citas diētas, jo neviens pārtikas produkts nav ierobežots.

  • 10 VIENKĀRŠAS PARFĒ RECEPTES BROKASTĪM CEĻĀ - VESELĪBAS APRŪPE -
  • Bet tikai tāpēc, ka daudzi cilvēki runā par makro - tos skaitot, tos pieskaroties uc - vai mums visiem ir nepieciešams?

Alisa Rumseja, R. S, skaidro, ka IIFYM ieguvums ir tas, ka tas ļauj jums elastīgi ēst jūsu iecienītākos ēdienus, vienlaikus redzot rezultātus.

Viens no iespējamiem trūkumiem ir tas, ka, ja jūs neēdat galvenokārt barojoši pārtikas produkti, jūs varētu izlaist svarīgus vitamīnus un minerālvielas.

PLACEBO EFEKTS

Angelone norāda, ka, neraugoties uz to, ka neviens pārtikas produkts nav ierobežots, jūsu izvēlētā pārtika ietekmē jūsu vispārējo veselību. Galu galā tas bija tā vērts, un Aussie balstītais pacēlājs beidzot redzēja rezultātus, kurus viņa vēlējās un ko nevarēja sasniegt tikai ar sirdsdarbību.

tauku zudumu ekspertu izmaksas

Es ātri sapratu, jo vairāk man ir muskuļu, jo ātrāk mans ķermenis dedzināja taukus. Ne tikai tas, bet, ja jums ir vairāk muskuļu, tas dod jums to "tonizēto izskatu", ko vēlas daudzas sievietes, "viņa teica People.

Viens padoms, ar kuru viņa zvēr: "Vienkārši turieties pie tā un izmēģiniet dažādas lietas.