Cik daudz tauku jūsu ķermenis sadedzina kad gavēni

Viens no labākajiem tauku dedzinātājiem. Turklāt tie uzlabo gremošanu un zarnu kustīgumu.

Ketoze pret ketoacidozi: salīdziniet cēloņus, simptomus, ārstēšanu un daudz ko citu

Intermitējoša badošanās ir uztura modelis, kas mainās starp ēšanas un badošanās periodiem. Cik daudz tauku jūsu ķermenis sadedzina kad gavēni uzskatīts, ka tas palīdz uzlabot jūsu vispārējo veselību un veicina svara zaudēšanas centienus.

novājēšanas seja sapphire eļļas svara zudums

Uzziniet vairāk par periodisku badošanos, tās priekšrocībām un to, kā to ievērot. Kas ir periodiska badošanās? Intermitējoša badošanās ir nesen populāra tendence, kurā cilvēki mainās badošanās un ēšanas periodos. Daudzi veselības un svara zaudēšanas guru uzskata, ka tas ir dabiskāks ēšanas veids, kas ļoti līdzinās tam, kā cilvēki ēda tūkstošiem gadu.

  • Ātra svara zudums pazemīgs
  • Kardio tukšā dūšā - rīta kardio plusi un mīnusi tukšā dūšā

Aizvēsturē, iespējams, mednieku-savācēju dzīves ilgums bez ēdiena bija ilgāks, jo viņiem trūka mūsdienu ledusskapju un lielveikalu ērtības. Tiek uzskatīts, ka šī senā ēšanas modeļa atdarināšana palīdz ķermenim darboties efektīvāk un vairāk sadedzina taukus, nekā to atļautu tradicionālā 3 ēdienreizes dienā.

Atkarībā no jūsu veselības mērķiem un citiem medicīniskiem apsvērumiem ir dažādi veidi, kā savā dzīvē ieviest periodisku badošanos. Vienmēr ieteicams runāt ar savu ārstu, pirms būtiski mainīt uztura paradumus. Pārtrauktas badošanās diētas Svarīgākais intermitējošā badošanās aspekts ir diētas plāns vai grafiks, kuru ievērojat.

Tas vairāk attiecas uz to, kad ēdat, nevis uz to, ko ēdat. Ja izvēlaties ieturēt diētu, tad ir daži dažādi plāni, no kuriem izvēlēties, tostarp 8 diēta, 5: 2 diēta, 24 stundu gavēnis un mainīgo dienu pieeja.

Iesācēja rokasgrāmata ar periodisku badošanos

Šī ir populāra pieeja, jo to var sinhronizēt ar mūsu dabisko miega ciklu. Lielākā daļa cilvēku guļ 8 stundas un tāpēc gavē.

kā pievelciet augšējo roku ādu pēc svara zuduma svara zudums tikai ēd gaļu

Tātad, pagarinot gavēņa logu pirms un pēc miega, ir vieglāk rīkoties. Pieejā 8 cilvēki var gavēt no pulksten līdz pusdienlaikam, ēdot agras vakariņas un izlaižot brokastis, ļaujot ķermenim sākt dedzināt taukus, tiklīdz aknu enerģijas krājumi ir iztērēti.

kā ātri sadedzināt gūžas taukus svara zudums makaronu ēdieni

Tomēr jebkurā divās nedēļas dienās jūs varat patērēt tikai mērenu maltīti ar aptuveni kalorijām. Bieži vien tas var būt mazāk uzmācīgs periodiskas badošanās veids, jo tas maina jūsu uzvedību tikai divas nedēļas dienas.

Ātri 24 stundas Vēl viens efektīvs intermitējoša badošanās veids ir vienkārši izvairīšanās no pārtikas 24 stundas.

  • Rullīšu slidošana sadedzina taukus
  • Kā zaudēt svaru nedēļā / Kapsulas ar pulveri Detonic

Šī ir intensīvāka 5: 2 diētas versija. Tas var būt arī elastīgs attiecībā uz to, cik bieži cilvēks gavē 24 stundas. Mainīgas dienas Vēl intensīvāka 5: 2 pieejas versija, mainot dienas, nozīmē, ka vienā dienā jāēd normāls, kaloriju pilns uzturs, bet nākamajā dienā-samazināts uzturs 0— kalorijas.

Kā efektīvi sadedzināt kalorijas mājās. Kā ātri sadedzināt kalorijas pēc ēšanas

Atkal badošanās pareizās intensitātes izvēle būs atkarīga cik daudz tauku jūsu ķermenis sadedzina kad gavēni jūsu veselības un svara zaudēšanas mērķiem. Ieguvumi Šāda veida badošanās var dot daudz priekšrocību, no kurām dažas ir pamatotas ar intensīvu izpēti. Tas ietver pastiprinātu šūnu remontu, paaugstinātu jutību pret insulīnu un paaugstinātu HGH līmeni. Diabēts - Pārtraukta badošanās var izraisīt paaugstinātu jutību pret insulīnu un vispārēju insulīna samazināšanos organismā.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Tas atvieglo ķermeņa tauku sadedzināšanu, kā arī samazina II tipa diabēta riska faktorus, kā aprakstīts šajā rakstā no Tulkošanas pētījumi. Sirds veselība - Lai gan pētījumi ir nedaudz ierobežoti, pētījumi ir atklājuši, ka intermitējoša badošanās var palīdzēt pazemināt asinsspiedienu salīdzinājumā ar kontroles grupu, kas uztur tradicionālu 3 ēdienreizes ikdienas uzturu, kā parādīts šajā Hroniska slimība - Daļēja badošanās ir saistīta ar pretiekaisuma uzvedību organismā, kas ir viens no galvenajiem hronisku slimību cēloņiem.

Šis pretiekaisuma efekts var samazināt atmiņas zuduma un citu neiroloģisku traucējumu, piemēram, depresijas un trauksmes, iespējamību. Izturība pret oksidatīvo stresu ir novērota arī tiem, kas praktizē šāda veida badošanos, kas vēl vairāk palielina imūnsistēmas spēku. HGH līmeņi - Muskuļu pieaugumu un tauku zudumu pozitīvi ietekmē HGH cilvēka augšanas hormona plūdi, kas izdalās, regulāri praktizējot šo intermitējošo ēšanas modeli.

Mobilo sakaru remonts - Īss pārtraukums jūsu gremošanas un vielmaiņas sistēmām ļaus jūsu šūnām veikt remonta procesus, līdzīgi kā tas notiek, kad mēs guļam. Tas var dot labumu vispārējai šūnu veselībai un piešķirt jūsu sistēmai sava veida tīrīšanas rutīnu. Pārtraukta badošanās svara zaudēšanai Izņemot reliģiju, biežākais badošanās iemesls ir svara zudums.

Tāpēc paņem labu rullīti

Tādējādi lielākā daļa apgalvojumu par šāda veida badošanos ir saistīti ar svara zaudēšanu. Svara zaudēšana dažos veidos ir vienkāršs vienādojums. Ja jūs sadedzināt vairāk kaloriju nekā patērējat, tad jūs zaudēsiet svaru. Samazinot kalorijas, izmantojot periodisku badošanos, varat iegūt priekšrocības, pamatojoties tikai uz skaitļiem.

Kas ir periodiska badošanās?

Tomēr šī badošanās struktūra uzlabos arī jūsu ķermeņa spēju sadedzināt taukus. Būtībā jūsu ķermenis sadedzinās aknu enerģijas krājumus stundu laikā, un tad ķermenim jāgriežas, lai sadedzinātu taukus degvielai.

svara zudums pēc amputācijas svara zudums pēc jaunā darba uzsākšanas

Tā vietā, lai sadedzinātu muskuļu masu, ko bieži vien var izraisīt diētas, stingri ievērojot periodiskus ēšanas paradumus, var palīdzēt samazināt uzņemto kaloriju daudzumu un palielināt kaloriju dedzināšanu. Šī uztura pieeja var palīdzēt jūsu svara zaudēšanas mērķiem vairākos veidos.

  1. Novājēšanu znaczenie
  2. Locītavu sāpes vājums svara zudums
  3. Loading Please wait
  4. Intermitējoša badošanās ir uztura modelis, kas mainās starp ēšanas un badošanās periodiem.
  5. Visefektīvāko tauku sadedzināšanas zāļu saraksts. Vēdera tauku degļi Efektīvi vēdera tauku degļi

Tas var palīdzēt paātrināt vielmaiņu, palielināt tauku dedzināšanu un samazināt kaloriju patēriņu.