Burning tauku kāpšanas kāpnes

Pareiza pieeja enerģijas patēriņam ar velotrenažieri Lai riteņbraukšana vai vingrošana ar nekustīgu velosipēdu būtu pēc iespējas efektīvāka un efektīvāka, jums jāievēro ieteikumi speciālisti par nodarbību laiku, ilgumu un kvalitāti: Iesācējam jāsāk slidot ar īsām sesijām, ne ilgāk kā 20 minūtēm ar vieglu un vidēju tempu. Papildus paša velosipēdista svaram ir jāņem vērā arī kustības ātrums un ilgums, reljefa raksturs un pat izmantotā transportlīdzekļa tips vai tas būtu ātrgaitas, sporta vai parasts velosipēds. Jāatzīmē, ka riteņbraukšana ir piemērota pilnīgi visiem, atšķirībā no, piemēram, skriešanas vai lecamās virves. Tad jūs varat pakāpeniski sākt veidot treniņu ilgumu un intensitāti. Tie cilvēki, kuri pastāvīgi nodarbojas ar sportu un kuriem ir labi attīstīti muskuļi , vielmaiņas ātrums ir lielāks, bet tauku uzkrāšanās process ir palēnināts.

Lai sadedzinātu taukus sporta zālē, sievietēm nepieciešami intensīvi vingrinājumi, kas paaugstina sirdsdarbību un veido muskuļus.

burning tauku kāpšanas kāpnes

Muskuļu veidošana var šķist nevietā tauku dedzināšanas treniņā, bet tas ir svarīgi divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, kombinētie kardio un pretestības vingrinājumi sadedzina vairāk tauku nekā tikai kardio. Otrkārt, pretestības vingrinājumi veido muskuļus, kas sadedzina taukus pat pēc tam, kad esat atstājis sporta zāli.

burning tauku kāpšanas kāpnes

Ekspluatācijas Nelielā vai mērenā piecu jūdžu stundā skriešana sadedzina cienījamas kalorijas stundā sievietei, kurai ir mārciņa. Dariet to katru dienu nedēļu, un jūs varat sadedzināt kalorijas, kas ir līdzvērtīgas ķermeņa tauku 3, mārciņai.

Ja ir nodrošināti šie divi veiksmīgas svara zaudēšanas komponenti, tad talkā nāk arī trešais — speciāli produkti ķermeņa masas samazināšanai.

Karstā joga Karstā joga, ko sauc arī par Bikram jogu, vienas stundas laikā var sadedzināt līdz kalorijām. Sievietēm, kas ir stāvoklī vai kurām ir jebkāda veida medicīnisks stāvoklis, jākonsultējas ar ārsts pirms dalības šāda veida jogas nodarbībās. Intervāla apmācība Ja vēlaties patiešām uzspridzināt taukus, izmēģiniet augstas intensitātes treniņu. Katrā sesijā bija iekļauts 10, četru minūšu intensīvas riteņbraukšanas sērijas, kam sekoja divu minūšu atpūta, ko atkārtoja kopumā 60 minūtes.

burning tauku kāpšanas kāpnes

Paceliet smagos svarus Pacelšana ar smagiem svariem sadedzina vairāk kaloriju nekā vieglāku svaru celšana burning tauku kāpšanas kāpnes veicina palielinātu hipertrofiju jeb muskuļu izmēru, kas sadedzina kalorijas pat miega laikā.

Apvienojot smagā svara apmācību ar intensīvu sirds un asinsvadu vingrinājumu - kā redzams ķēdes treniņu treniņos - tas vēl efektīvāk sniegs tauku sadedzināšanas rezultātus.

burning tauku kāpšanas kāpnes

Pilna ķermeņa vingrinājumi Pretoties kārdinājumam šķirties no muskuļu veidošanas no tauku sadedzināšanas - tā ir izplatīta problēma sievietēm, kuras cenšas zaudēt taukus. Saliktie vingrinājumi, piemēram, squats ar bicepsa cirtas, veido liesu muskulatūru, vienlaikus dedzinot taukus.

4 Exercise Machines, kas palīdz taupīt un veidot muskuļus

Svara zudums pēc ceļa traumas liesais muskulis turpina sadedzināt taukus pat tad, kad sēžat birojā vai guļat pludmalē. Kāpņu kāpšana Uzkāpiet uz kāpņu kāpēja, lai stundā sadedzinātu kalorijas un dramatiski pārveidotu ķermeņa apakšdaļas muskuļus.

Burning tauku kāpšanas kāpnes kāpējs izmanto jūsu ķermeņa svaru izturībai, nodrošinot gan izturību, gan kardiovaskulāru treniņu.

  • Kā slim leju jūsu ceļgaliem
  • Paātriniet tauku zuduma procesu
  • Kāju teļu un slīpi muskuļi; Augšstilbu aizmugure.

Pēc metra iesildīšanās izmantojiet pulksteni, lai noteiktu apļus. Iesācējam peldētājam veiciet astoņu, 50 metru apļu treniņu 60 brīvā stila sekundēs, pēc tam seko četri, metru apļi mainīga krūšu gājiena un muguras sitiena paša izvēlētā tempā. Pabeidziet treniņu ar astoņiem, 25 metru sprintiem visādā tempā, ar 30 sekundēm atjaunošanās laiku starp apļiem.

burning tauku kāpšanas kāpnes

Atdzesē ar skaitītājiem, izmantojot izvēlēto gājienu. Izmantojiet savu sporta zāles ātruma somu un smago somu, lai stundā sadedzinātu vairāk nekā kalorijas.

Burn Fat - jūsu ķermeņa pagriešana tauku sadedzināšanas mašīnā

Bokss izmanto izturību pret ķermeņa svaru un cimdiem, kā arī ātri izmanto kustības treniņam, kas veido muskuļus un sadedzina taukus, kas ir uzvaroša kombinācija. Dažas boksa vietnes nodrošina smagas somas treniņus, kurus varat ievērot, lai sadedzinātu taukus un uzlabotu boksa sniegumu. Rakešu bumba Tā kā konkurējošā rakešu bumba burning tauku kāpšanas kāpnes spēlētājiem darboties, tas stundā var sadedzināt vairāk nekā kalorijas.

Ja jūs neesat gatavs nospiest pretinieku tādā intensitātes līmenī, gadījuma spēle joprojām stundā sadedzina vairāk nekā kalorijas. Sirds svara klase Jebkurā klasē, kurā ir apvienota svara apmācība un kardio vingrinājumi ar vidēju vai augstu intensitāti, tauki tiks sadedzināti. Neļaujiet militārpersonu iedvesmotām nometnes nodarbībām jūs aizbiedēt; tie sadedzina taukus sievietēm, kā arī vīriešiem.

Viens mārciņas tauku ir kalorijas; vienīgais veids, kā to sadedzināt, ir radīt kaloriju deficītu. Par laimi kalorijas lāpīšana var būt pārsteidzoši vienkārša un ātra, it īpaši puišiem, kuri nav pieraduši pie sirdsdarbības.

Kondicionēšanas nodarbības ir īpaši noderīgas, ja jums ir nepieciešams iziet cauri plato, jo tajās ir vingrinājumi un akūti mainīgie lielumi, kas, iespējams, neietilpst jūsu ikdienas vingrošanas vingrinājumos. Saudzīgi pazemīgs bekona zinātnieks.

  1. Pastaiga Vs. Skriešana: kas ir labāk veselībai, svara zudums? - Svara Zudums
  2. Vai olīveļļa sadedzina taukus