Athlean x tauku zudumu 101. Kategorija

Bet, kas attiecas uz svarcelšanu, es vēlos, lai jūs domājat par gūžas locītājiem kā par gariem, spēcīgiem muskuļiem, kas šķērso gūžas locītavu un paceļ augšstilbu pret krūtīm, tāpat kā lielākā daļa pārējo ķermeņa muskuļu; taisnās vēdera daļas un gūžas locītāji dod priekšroku darbam kopā, taču, visticamāk, vingrojuma nosaukuma dēļ mēs izolējam gūžas locītājus ar ļoti nelielu iejaukšanos vēdera muskuļos, tā vietā, lai izliektu mugurkaulu, mēs vienkārši paaugstinām ceļos līdz apmēram 90 grādiem, un tad mēs apstājamies. Kādu ABS daļu kāju ceļ? Viņi nodrošina ķermeni ar vīriešu dzimuma hormonu testosteronu, kas galvenokārt ir atbildīgs par vīriešu augšanu un attīstību.

Kāju pacelšanair vienkārši unefektīvspārvietoties, lai mērķētu uz savuIedaļaun stipriniet savu galveno spēku. Atšķirībā no krampjiem,kāju pacelšanamērķējiet uz vēdera lejasdaļas muskuļiem, kuru tonizēšana var būt sarežģīta. Es esmu Skots no Muscularstrength. Tā kā tas ir izdarīts pareizi, tas var būt viens no labākajiem vingrinājumiem, lai sasprindzinātu visu taisnās vēdera daļas un nedaudz vairāk uzsvērtu vēdera lejasdaļu.

Pirms Tajā gadā divi zinātnieki atklāja, ka, ievadot suņiem steroīdu injekciju, ievērojami palielinājās viņu muskuļu masa. Kā ziņots, līdz Gadu gaitā anaboliskajiem steroīdiem ir bijis daudz medicīnisku pielietojumu, tostarp hroniskas izšķērdēšanas ārstēšana, ar kuru saskaras karagūstekņi.

athlean x tauku zudumu 101 cik daudz svara zudums 3 nedēļas pēcdzemdību

Pašlaik anaboliskie steroīdi ir kontrolējamas vielas Amerikas Savienotajās Valstīs. Tagad rectus abdominis izcelsme ir kaunuma zonā, precīzāk, kaunuma simfizē, un tā iestājas par xiphoid procesu un jūsu ribu piekrastes skrimšļiem.

Tās funkcija ir saliekt gurnus vai pacelt ceļgalu, un tā ir iesaistīta daudzās citās aktivitātēs, piemēram, staigāšanā, skriešanā un pat stāvēšanā. Bet, kas attiecas uz svarcelšanu, es vēlos, lai jūs domājat par gūžas locītājiem kā par gariem, spēcīgiem muskuļiem, kas šķērso gūžas locītavu un paceļ augšstilbu pret krūtīm, tāpat kā lielākā daļa pārējo ķermeņa muskuļu; taisnās vēdera daļas un gūžas locītāji dod priekšroku darbam kopā, taču, visticamāk, vingrojuma nosaukuma dēļ mēs izolējam gūžas locītājus ar ļoti nelielu iejaukšanos vēdera muskuļos, tā vietā, lai izliektu mugurkaulu, mēs vienkārši paaugstinām ceļos līdz apmēram 90 grādiem, un tad mēs apstājamies.

Ja kas, vingrinājuma nosaukums jāmaina uz iegurņa pacelšanu, jo tas galvenokārt ir saistīts ar jūsu taisnā vēdera muskuļa galveno mērķi - saliekt mugurkaulu. Tātad, ja kustības laikā turējāt mugurkaulu taisni, vienlaikus ceļot ceļus uz krūtīm, viss, kas jums jādara, ir nedaudz pacelt ceļus, lai šī vingrinājuma laikā pareizi aktivizētu taisnās vēdera augstumu, un jums ir labi iet, vienkārši skatoties šos divi raksti.

Kreisajā pusē jūs varat redzēt, kā es nepareizi vingroju, neizliekot mugurkaulu, un labajā pusē jūs varat redzēt, kā mani ceļi pārvietojas daudz augstāk, izraisot mugurkaula locīšanos un vissvarīgāk vēdera muskuļa aktivizēšanos visa vingrinājuma laikā un mēģiniet domāt par savām kājām kā pretestību noved mani pie mana nākamā padoma. Kļūstot stiprākam, jums jāatrod veidi, kā padarīt šo hanteles vingrinājumu izaicinošāku, pat ja sākt ir tikai piecas mārciņas.

Kad esat spējis izstrādāt 15 līdz 20 atkārtojumu komplektus pēc kārtas tikai ar savu ķermeņa svaru, apsveriet iespēju palielināt pretestību, lai vairāk strādātu jūsu abs un turpinātu veidot bloķējošus abs.

Kāja paaugstina ab treniņu - kā to atrisināt

Bet dažiem no jums var rasties jautājums, vai, koncentrējoties uz mugurkaula locīšanu, vēdera taisnās zarnas tiek izolētas no gūžas locītājiem? Nu atbilde ir nē. Gūžas locītāji vienmēr gribēs palīdzēt, un tas ir labi.

Fitness Steroīdi 1. Bieži vien tas nozīmē izpētīt steroīdu lietošanu, jo parasti tiek uzskatīts, ka tas ir ātrākais veids, kā palielināt lieso muskuļu masu. Pirms Tajā gadā divi zinātnieki atklāja, ka, ievadot suņiem steroīdu injekciju, ievērojami palielinājās viņu muskuļu masa.

Tas, ko jūs nevēlaties darīt, ir koncentrēties tikai uz gūžas locītavām un divu labu iemeslu dēļ ignorēt abs sasprindzinājumu. Pirmkārt, tāpēc, ka vēlaties trenēt vēdera izeju tā, lai tie būtu skaidrāk definēti.

athlean x tauku zudumu 101 novājēšanas piedāvājumi

Un, otrkārt, tāpēc, ka gūžas locītāji lielākajai daļai cilvēku jau ir diezgan saspringti, sēžot, saraujoties, nostiprinot un vēl vairāk saīsinot tos visu dienu, tā ir trauma, kas tikai gaida, kad notiks. Tā kā gūžas locītāju izcelsme ir mugurkaula jostas daļā, tad, paceļoties augstāk, tie pat var pievilkt skriemeļus, izraisot muguras lejasdaļas sāpes un dažos gadījumos arī hiperlordotisku stāju. Kā jūs faktiski izmantojat ceļgalu pacelšanu vai kāju pacelšanu, lai strādātu ar abs?

Pirmkārt, nav svarīgi, vai jūs veicat šo kustību karājas vai krēslā, un neatkarīgi no tā, vai jūs veicat ceļgala pacelšanas versiju vai kājas pacelšanu, viss ir atkarīgs no tā, cik spēcīgi ir jūsu vēdera izeja.

Lielākoties jūs joprojām sāksit ar ceļgala pacelšanu un pēc tam izmantosiet kāju pacelšanas versiju, kad kļūsit stiprāks. Atcerieties, ka jūsu kājas pretojas.

athlean x tauku zudumu 101 hp body slim 1 jutaan

Jūsu abs nepieciešams līgums vairāk. Tāpēc, iztaisnojot kājas, jūs vienkārši palielināt pretestību, kas jūsu abs jāpārvar, lai saliektu mugurkaulu. Tad, kad tas kļūs vieglāk, jūs pāriet uz svērto ceļa pacelšanu.

Bet, ja es būtu tu, es sāktu vingrinājumu kapteiņa krēslā, lai pierastu pie mugurkaula kustības daļas, un viss, kas jums jādara, vispirms vispirms veltiet laiku, lai ķermenis nostabilizētos gaisā, jo impulss nav jūsu draugs šī situācija. Tad, kad mugurkauls turpina locīties, ceļgalam vajadzētu ceļot arvien augstāk, līdz tas sasniedz krūtis.

Pēc tam lēnām kontrolējiet nolaišanos, kad zemāk tiek sasniegts pilns muguras pagarinājums, pēc tam pareizi sāciet kustību kājas otrajā atkārtojumā. Kas attiecas uz komplektiem un atkārtojumiem, kad runa ir par abs, tas mainās, lai gan dažos treniņos es parasti veicu četrus līdz sešus darba komplektus.

Man patīk veikt 30 līdz 40 atkārtojumus vienā komplektā tikai ar ķermeņa svaru, citās dienās man patīk trenēties ar smagu hanteli un turēt savus komplektus tuvāk 10 līdz 12 atkārtojumiem. Es vienmēr esmu atklājis, ka liela un maza apjoma treniņu kombinācija man vislabāk derēja, mēģinot veidot abs.

Tāpēc nebaidieties visu nedēļu mainīt lietas. Un, ja jūs esat tāda veida cilvēks, kurš vienmēr nonāk pie vēdera izejas, izmēģiniet to vispirms vai dienā, kas parasti ir atpūtas diena. Cilvēki, ja vēlaties redzēt izmaiņas jūsu vidusdaļā, jums ir jāparod ieradums trenēt vēdera izeju tāpat kā jebkuru citu muskuļu grupu.

Noteikti pieskarieties šai pogai Patīk. Ja vēlaties redzēt vairāk šāda lieliska satura un kā vienmēr, drīzumā būs pieejams vairāk labu lietu. Uz redzēšanos. Hei puiši, ja vēl neesat to izdarījis, noteikti noklikšķiniet uz saites zemāk, lai lejupielādētu manu bezmaksas programmu Garantētā peļņa.

athlean x tauku zudumu 101 kā zaudēt taukus no rokām

Tas ir augšējais apakšējais sadalījums, kurā visu nedēļu tiek izmantotas vairākas izaugsmes fāzes ar viegli sekojamu ikdienas struktūru, lai jūs būtu atjaunināts un motivēts veidot savu sapņu ķermeni.

Vai jūs varat saņemt sešus iepakojumus no kāju paaugstināšanas? Kā to izdarītkarājaskāju pacelšana? Ir tik daudz veidu, kādarītkarājaskāju pacelšananepareizi, bet vajadzētujūs darātpareizi, tā būsdabūju teviuzsešpakaun pat uzlabo saķeres izturību, kā arī pleca un muguras definīciju.

Steroīdi 101

Piekārtskāju pacelšanair vieni no spēcīgākajiem vingrinājumiemjūsjāiekļauj labākajā pamata treniņā. Kādu ABS daļu kāju ceļ?

athlean x tauku zudumu 101 svara zudums 8 kg vienai nedēļai

Pareizi izpildot,kājalifts aktivizēs taisnās zarnasvēdera dobumiun citi vēdera muskuļi, ieskaitot iegurņa pamatnes muskuļus. Veicot šo vingrinājumu, darbojas arī citi muskuļi, piemēram, gūžas locītāji muskuļi gūžas priekšpusē.