30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums. 6 LABĀKIE TAUKU DEDZINĀŠANAS VINGRINĀJUMI MĀJĀS, LAI SAMAZINĀTU ROBEŽAS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Šeit ir daži veidi, kā tikt galā ar ikdienas stresu: Mērķis ir iet 10 soļu dienā. Gribētu saprast, vai žultspūšļa izgriešana var ietekmēt vēdera izeju.

Galvenais Ēdiens-Dzēriens Kā ēst, lai iegūtu liesu Gūt liesu nozīmē novērtēt ķermeņa taukus, lai atklātu šo cirsts ķermeni.

11 veidi, kā atbrīvoties no perioda uzpūšanās, norāda Gynos

Bet pirmais jautājums par ēšanu, lai iegūtu liesu: vai vēlaties zaudēt taukus vai veidot muskuļus? Tā kā jūs nevarat izdarīt abus novājēšanu logotipi vai vismaz nedarīt katru no tiem ļoti labi, saka Marks Perijs, C. Pilnīgi iespējams, ka zaudējot taukus, jūs varat izveidot dažus muskuļus, taču jūs neapšaubāmi iegūsiet labākus rezultātus, vienlaikus koncentrējoties tikai uz vienu rezultātu, viņš skaidro.

Jums, iespējams, jau ir labs muskuļa gabals. Galu galā jūs regulāri apmeklējat sporta zāli. Tas ir tikai tas nepatīkamais tauku slānis, kas neļauj jums to visu atklāt, vai ne? Labi, tāpēc jūs esat uz tauku zaudēšanas vilciena.

Veselīga diēta

Šis ir jūsu ātrākais ceļš, lai nokļūtu tievībā. Samaziniet kalorijas Šis padoms ir gandrīz tikpat grūti uz vēderu, kā teikts, lai grāvis dzertu jūs zināt, ka tāds nāk. Galvenais izaicinājums, ar kuru vīrieši saskaras, lai iegūtu liesu, ir konsekventi ēst mazāk kaloriju nekā tie sadedzina, saka Perijs.

Diemžēl, ēdot mēreni labi vai pat veselīgi, tas netiks samazināts, ja vēlaties zaudēt svaru.

30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums neapstrādātu pārtikas svara zudumu atsauksmes

Cik daudz kaloriju mēs runājam par samazināšanu? Reiziniet savu pašreizējo ķermeņa svaru mārciņās ar 10 - tas ir veselīga kaloriju deficīts lielākajai daļai vidēji aktīvo puišu, saka Perijs. Kādam vajadzētu būt jūsu kaloriju sadalījumam?

Sentpjērs ir mazāks makro aprēķināšanas un vairāk porciju skaitīšanas cienītājs. Visvairāk aktīvo vīriešu, kuri vēlas zaudēt taukus, bet uztur muskuļu masu, viņu ikdienas ēdienreizes izskatīsies apmēram šādi: - 6 līdz 8 palmu lieluma liesās olbaltumvielas porcijas - 6 līdz 8 dūriena lieluma dārzeņu porcijas - 4 līdz 6 glāzes saujas ogļhidrātu - 4 līdz 6 veselīgu tauku īkšķa lieluma porcijas Tomēr pārliecinieties, ka jūs noraizējaties par visām trim barības vielām - olbaltumvielas uztur jūs pilnā apjomā un palīdz veidot muskuļus, ogļhidrāti palīdz palielināt treniņu un atgūties no tā, un tauki palīdz trokšņot jūsu hormoniem un imūnsistēmai, piebilst Sentpjēra.

Šis attiecību diapazons nodrošina pietiekami daudz olbaltumvielu jūsu muskuļiem, lai novērstu muskuļu sabrukšanu, pietiekami daudz tauku, lai palīdzētu jūsu 30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums darboties nevainojami, kā arī pietiekami daudz ogļhidrātu, lai palīdzētu treniņiem, viņš piebilst.

Pārnēsājiet diskomfortu Mēs to izšausim taisni: kaloriju samazināšana patiešām iesūcas visu pirmo nedēļu. Bet pirmās neērtības ir pirmās ieraduma iemācīšanās dienas, norāda Perijs. Vienkārši nospiediet diskomfortu, pirms jaunie ieradumi kļūst par jaunu normu.

Jūsu prāts un ķermenis pielāgosies. Novietojiet izsalkumu perspektīvā Kad jūs kļūstat slaidāks, jūsu smadzenes darīs boksa novājēšana lietas, lai izvairītos no bada: Tas padarīs jūs izsalkušāku, jo domā, ka jūs zaudējat potenciāli izdevīgus taukus un vēlaties tos atjaunot, un tas palēninās vielmaiņu, lai mēģinātu palēnināt vai apturēt turpmāku tauku zudumuPaskaidro Sentpjērs.

Šīs sistēmas bija izdevīgas simtiem tūkstošu gadu, kad mums bija vajadzīgi tauki, lai mēs paliktu dzīvi, bet ne tik ļoti mūsdienu pasaulē.

Par veselīgu uzturu un dzīvesveidu

Ja jūs ievērosiet pārējo mūsu plānu, cerams, ka jums nevajadzēs pārāk bieži saskarties ar trakojošo briesmoni. Bet, kad jūs to darāt, atcerieties, ka tā galvenokārt ir psiholoģiska spēle. Krāj olbaltumvielas Vissvarīgākā uzturviela, kurai jāpievērš uzmanība, mēģinot iegūt liesu, ir olbaltumvielas, saka Sentpjēra. Pietiekams daudzums nomierinās izsalkumu, veicinās vielmaiņu un palīdzēs saglabāt visu svarīgo muskuļu masu.

Kāpēc tas parādās?

Turklāt, saglabājot augstu olbaltumvielu līmeni, kad jums ir kaloriju deficīts, tas palīdzēs jūsu ķermenim izvairīties no olbaltumvielu iegūšanas no muskuļiem, lai sadedzinātu kā degvielu, un tā junk pārtikas zudums uz tauku degšanu, lai apmierinātu svara zudums pēc winstrol kaloriju vajadzības, skaidro St Pjērs.

Viņš iesaka mērķēt uz sešām līdz astoņām palmu lieluma liesās olbaltumvielu daļām dienā.

30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums keto pcos svara zudums

Ēdiet dārzeņus Pēc olbaltumvielām Senpjērs saka, ka nākamais svarīgākais ēdiens, kam jāpievērš uzmanība, ir pietiekami daudz dārzeņu ēšana. Dārzeņiem acīmredzami ir daudz ieguvumu veselībai, taču papildus tiem ir daudz barības vielu un ļoti maz kaloriju. Viņiem ir daudz šķiedrvielu un ūdens, un tie aizņem daudz vietas jūsu kuņģī, palīdzot justies pilnvērtīgam ar mazāk kalorijām. Bet visi produkti nav vienādi.

30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums dnp svara zudums wiki

Pētījums pagājušajā gadā PLOS Medicīna konstatēja, ka svara zaudēšanai visizdevīgākie dārzeņi bija bez cietes - salāti, sparģeļi, brokoļi, ziedkāposti, gurķi, spināti, pipari, tomāti - un tie, kuru šķiedrvielas bija zemākas un glikēmiskā slodze bija 30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums, piemēram, kukurūza, zirņi un kartupeļi kas saistīts ar svara pieaugumu.

Sentpjērs iesaka mērķēt uz sešām līdz astoņām plaukstas lieluma dārzeņu porcijām dienā. Ēd katru dienu vienā un tajā pašā laikā Jūs to varat spārnot sapulcēs, ceļojumos, pat nakts laikā. Bet, kad jāsamazina kalorijas un jācenšas ēst veselīgāk, ēdienreizes spēlēšana pēc auss palīdzēs jūsu progresam.

Kā ēst, lai iegūtu liesu

Izveidojot lielāku struktūru, lai jūs katru dienu ēst vienā un tajā pašā laikā, daudz 30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums pieturēties pie plāna, kontrolēt badu un attīstīt ieradumus, saka Perijs. Turklāt jūsu smadzenes jums pateiks, ka esat badā, atceraties?

Mēs vienmēr varam atbrīvot vietu, lai ēst vairāk pārtikas, ja mēs joprojām esam izsalkuši, taču šobrīd ir grūti atšķirt psiholoģisko un fizioloģisko izsalkumu, skaidro Perijs.

30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums 6 dienu laikā

Viņš piebilst, ka, tiklīdz esat jau slaids, jums nebūs jābūt tik strukturētam. Bet līdz tam plāno vienādu progresu. Plānojiet maltītes Hormons, kas izdalās tieši pirms mūsu ķermeņa paredzētā ēšanas, grelīns liek mums pieņemt sliktākus lēmumus un vājāk kontrolēt impulsus, liecina pētījums Neiropsihofarmakoloģija pagājušais gads.

Tas nozīmē, ka, ja jūs gaidāt, līdz esat izsalcis, lai izlemtu, ko ēdīsit, iespējams, ka maize pārtraukuma telpā uzvarēs salātus, kas jums jāiziet un jāatrod.

Individuāli sagatavota ēdienkarte

Turklāt, ja vien jūs neatvedīsit pusdienas vai precīzi nezināsiet, kurā tirgū atvērties, jūs, iespējams, iestrēdzīsit bez daudzām zemas kalpošanas iespējām. Mūsu vide ir izveidota tā, lai mēs varētu izgāzties. Lielākajā daļā restorānu tiek pasniegtas milzīgas pārtikas porcijas, lielākā daļa delis ir piepildīti ar pārtikas produktiem, kuros nav barības vielu, kaloriju blīvs un nepiesātināts, saka Perijs. Ja jūs sākumā zināt, ko ēdīsit dienā, jūs patiešām esat sakrājuši kārtis savā labā.

30 dienu vēders tauku zudumu izaicinājums kā zivs Šī nav metafora, kā to uzmest.

Mēs domājam, ka faktiski dzeriet kā zivis - tikai ūdeni un vēl vairāk. Ūdens dzeršana ir saistīta ar ātrāku tauku zudumu un samazinātu izsalkumu, saka Perijs. Turklāt pat neliels dehidratācijas līmenis var samazināt fizisko un garīgo veiktspēju, kas nozīmē sliktāku treniņu. Zinātne nevar īsti vienoties par ideālo skaitli, bet Perijs saka, ka astoņas glāzes ūdens dienā ir saprātīgas.

Tātad ... kas palīdz PMS vēdera uzpūšanās?

Sagrieziet pārstrādātu pārtiku Pirms ēdat kādu uzkodu vai maltīti, pajautājiet sev, cik tuvu šis ēdiens ir visam tā veidam?

Pankūkas, kruasāni, frī kartupeļi - lielākā daļa grubu, kuru jūs zināt, ka jums nevajadzētu ēst, neiztur šo pārbaudi. Tikmēr augļi, gaļa, dārzeņi, rieksti, sēklas un pākšaugi visi pāriet. Mēs nesakām šīs lietas, lai jūs spīdzinātu, bet jautājums ir ļoti vienkāršs veids, kā noteikt, kas ir jūsu darāmo un neēsto cilvēku sarakstā. Jums nav jābūt perfektam, piebilst Perijs.

Samaziniet dzērienu Jums tas nav pilnībā jāizgriež lai gan, ja jūs to izdarīsit, tas noteikti paātrinās šķūni.