10 minūšu tauku dedzināšana

Ātrākam rezultātam vakuummasāžu iespējams kombinēt ar citām procedūrām, piemēram kavitāciju, mezoterapiju, gaisa zābakiem. Atkal tupiet ar rokām kreisajā pusē un atkal lēkt augšup pretējā virzienā. Apgulieties paklāja kreisajā pusē.

  1. Frizūras kas slimo seju
  2. Tauku dedzināšanas treniņš, kas aizņem tikai 30 minūtes
  3. Kardio treniņš - ne tikai tauku dedzināšanai. 3 patiesības par treniņiem - vwclub.lv
  4. Viens no vienkāršākajiem kardio treniņu veidiem — skriešana.
  5. Tauku zudums dabiski padomi

Lietas, kas jums būs vajadzīgas Šajā rakstā: Tauku sadedzināšana. Gūžas stiprināšanaSpecifiski vingrinājumi gurniem5 Atsauces Kad vīrieši un sievietes pieņemas svarā, viņi var iegūt bumbiera formu ar lieko tauku daudzumu, kas uzkrājas augšstilbos un gurnos.

Iedarbīgs un garšīgs dzēriens tauku dedzināšanai

Lai samazinātu gurnu izmēru, jums būs jāsadedzina tauki un jāstiprina muskuļi. Sekojiet šiem padomiem ar ticību, un jūsu gurni samazināsies dienās vai nedēļās. Steps 1. Atcerieties, ka jūs nevarat sadedzināt taukus uz vietas, tāpēc, ja jums ir uzkrāšanās uz gurniem 10 minūšu tauku dedzināšana augšstilbiem, jums ir jādedzina tauki visur uz ķermeņa.

Ja jūs varat veikt kardio vingrinājumus, labākais svara zaudēšanas veids ir skriešana minūtes vismaz 3 reizes nedēļā. Ejiet lēnāk kalnā, peldiet vai brauciet ar velosipēdu, lai treniņš būtu lēnāks. Šie treniņi koncentrējas uz kājām, bet ir vieglāk uz locītavām. Palieliniet treniņu laiku no 30 līdz 45 minūtēm šāda veida fiziskām aktivitātēm. Dodieties pa kāpnēm. Kāpšana pa kāpnēm prasa lielu darbu gūžas, četrgalvu un apakšējā abs muskuļiem.

Pacelieties pa kāpnēm 2—5 minūtes un pēc tam parasti dariet 5—10 minūtes 3 reizes nedēļā. Pārlēkt ar virvi.

Uzrakstīt recenziju

Atkal, ja mugurai un locītavām nav problēmu un jūs varat veikt vingrinājumus ar lielu triecienu, virves izlaišana minūtes var izraisīt papildu kaloriju sadedzināšanu nedēļā. Pārslēgt vienreizējus lēcienus ar divkāršiem lēcieniem.

Lai sadedzinātu taukus sporta zālē, sievietēm nepieciešami intensīvi vingrinājumi, kas paaugstina sirdsdarbību un veido muskuļus. Muskuļu veidošana var šķist nevietā tauku dedzināšanas treniņā, bet tas ir svarīgi divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, kombinētie kardio un pretestības vingrinājumi sadedzina vairāk tauku nekā tikai kardio. Otrkārt, pretestības vingrinājumi veido muskuļus, kas sadedzina taukus pat pēc tam, kad esat atstājis sporta zāli. Ekspluatācijas Nelielā vai mērenā piecu jūdžu stundā skriešana sadedzina cienījamas kalorijas stundā sievietei, kurai ir mārciņa.

Uzvelciet sporta apģērbu un čības un iegūstiet paklājiņu. Apgulieties uz muguras, salieciet ceļus un turiet kājas atsevišķi, gurnu augstumā. Saglabājiet savu mugurkaulu atvieglotu.

Ekspluatācijas

Noslēdziet kuņģa muskuļus. Lēnām paceliet gurnus, līdz atrodaties horizontālā stāvoklī, no pleciem līdz ceļgaliem. Turiet 3 sekundes un pēc tam lēnām nolaidiet sevi. Atkārtojiet reizes.

Karstā joga

Saglabājiet pēdējās rep pozīciju. Nolaidiet gurnus par aptuveni 2,5 cm un pēc tam atgriezieties augšpusē. Dariet to minūti. Pēc tam dodieties atpakaļ uz zemi. Vai tupus.

Similar posts

Stāviet ar kājām perpendikulāri gurniem. Noslēdz līgumu ar abs un atpūties uz papēžiem. Nolaidiet sevi tā, it kā jūs sēdētu zemā krēslā. Saglabājiet ceļus aiz pirkstiem. Veiciet šo vingrinājumu profila spoguļa priekšā, lai pārbaudītu savu stāju.

Veiciet 3 sekunžu pārtraukumu, kad esat sasniedzis maksimālo punktu, kur var noliekties.

Piespiediet uz papēžiem un atgriezieties vertikālā stāvoklī. Ņem lokus. Lokšanās ir atšķirīga vienas kājas tupēšanas versija.

Sūtīt draugam

Tas prasa lielāku gurnu darbu. Stāviet ar kājām vienā līmenī ar gurniem. Ielieciet labo kāju aiz kreisās pēdas, it kā jūs noliecaties lineāla priekšā.

Saliec abus ceļus un saliec. Centieties pēc iespējas nolaist labo kāju uz zemes. Noslēdziet muskuļus, lai mugura būtu taisna. Neliecieties uz priekšu. Atkārtojiet lokus katrā pusē.

Saistītie Produkti

Veiciet sānu soļus. Atrodiet lokveida un mazu sporta zāli elastīgu. Ielieciet to ceļa augstumā. Veicot sānu pakāpienus, elastīgajai joslai jāiztur pretestība.

Burvīgās un galvenais iedarbīgās 3in1 procedūras cena jūnijā un jūlijā ir tikai - Iedarbojoties uz problēmzonām ar zemfrekvences ultraskaņu veidojas gaisa burbulīši, tāpēc šo metodi sauc par kavitāciju. Pūslīši palielinās apjomos un notiek sava veida daudzi mikrosprādzieni, kas saplēš taukšūnu apvalciņus. Kavitācija iznīcina tauku šūnas.

Veiciet muscletech nitro tech tauku zudums pa labi pēc iespējas plašāk.

Lēnām pievienojiet kreiso kāju ar labo. Apmēram 3 metru attālumā no sāniem veiciet labo pusi. Pēc tam veiciet sānu soļus 10 minūšu tauku dedzināšana virzienā, lai kreisā kāja trenētos.

Kā padarīt gurnus mazāku

Atkārtojiet apmēram metrus katrā virzienā. Atkārtojiet šos vingrinājumus katru otro dienu. Dariet to visu kopā un pēc tam paņemiet brīvdienu. Šī sērija ļauj izolēt kreiso un labo sānu, kā arī adduktora un nolaupītāja muskuļus augšstilba iekšpusē un ārpusē. Apgulieties paklāja kreisajā pusē. Jūsu ķermenim jābūt taisnam un perpendikulāram. Pēc tam paceliet kājas un novietojiet tās uz otru pusi.

Maksimālā pozīcija samazinās slodzi no muguras lejasdaļas, kamēr muskuļi ir saspringti. Saliekt labo kāju.

10 minūšu tauku dedzināšana

Salieciet to līdz sānu augstumam un apstājieties. Lēnām nolaidiet to. Atkārtojiet 20 reizes. Lai panāktu lielāku stabilitāti, novietojiet roku ķermeņa priekšā.

10 minūšu tauku dedzināšana

Šīs vingrinājumu sērijas laikā gurnus turiet viens otram virsū. Pārvietojiet gurnus uz priekšu un atpakaļ. Izvēlieties kustības, kas ļauj gurnus turēt kopā un vēderu saspringt. Paceliet labo kāju pēc iespējas augstāk. Pēc tam paceliet kreiso, lai pievienotos labajam.

Nolaidiet kreiso kāju uz zemes. Salieciet ceļus tā, lai tie būtu tādā pašā augstumā kā jūsu gurni uz zemes. Paceliet labo ceļgalu, turot kopā potītes.

10 minūšu tauku dedzināšana

Atkārtojiet šo vingrinājumu augstāk. Paceliet kājas no zemes, bet ceļus turiet uz zemes. Paceliet labo ceļgalu, turot kājas uz augšu, un pēc tam atkal nolaidiet to.

Mājas tauku dedzināšana

Novietojiet sevi bērna stāvoklī balasana jogā vai augļa stāvoklī. Pēc tam apgriezieties un atkārtojiet sēriju otrā pusē. Tips Izpildiet vingrinājumus gurniem, veicot arī stiepšanos. Izstiepiet gurnu ārpusi, sekojot pozīcijai "četri skaitļi", kur jūs saliecat labo teļu virs kreisās augšstilba un velciet kreiso kāju pret sevi.

Stāviet stāvoklī 30 sekundes un pārslēdziet sānus. Stiepšanās saliekšanai tiek veikta šādi: novietojiet sevi sākuma skrējēja stāvoklī un ielieciet rokas kāju iekšpusē, netālu no potītēm. Nostājieties 30 sekundes un pārslēdziet sānus.

Lietas, kas jums būs vajadzīgas Vingrošanas paklājs.

Vai mēģināt sadedzināt taukus?