Kā sadedzināt taukus obliques

Organisms domā, ka ir nonākusi ārkārtēja situācija, un sevišķi smieklīgi sāk aizsargāt tauku krātuvi. Tie, kas ir vieglāk, tiek izmantoti no pirmajām klasēm un smagākām - lai nodrošinātu rezultātu, kad jūs vēlaties, lai uzlabotu muskuļu kontūras uz rumpja.

Autors: Minnie Douglas Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Ja nejūtat mīlestību pret savām mīlestības rokturēm, zaudējiet taukus.

Fitnesa nodarbības programma zālē

Vai jūs neesat apmierināts ar taukainiem taukiem, kurus mīlīgi sauc arī par jūsu mīlestības rokturiem? Pārvērtiet tos, kas ietekmē pazīstamos mīlestības rokturus, par slīpumiem, kurus jūs patiesībā mīlat.

SNATCHED WAIST \u0026 ABS in 10 Days - 5 minute Home Workout

Lai gan nav iespēju izārstēt slīpo tauku zaudēšanu vai taukus, kas atrodas vēdera sānos, ir daži vingrinājumi, kurus varat izmantot, lai palīdzētu tonizēt jūsu slīpos muskuļus un zaudēt šos kā sadedzināt taukus obliques taukus.

Muskuļu tonizēšana Nevēlami slīpi tauki nav maģiski ārstējami, bet muskuļu tonizēšana var uzlabot jūsu slīpumu izskatu. Muskuļu tonizēšana ir jūsu muskuļu stiprināšanas process, veicot īpašus vingrinājumus.

Veicot mācības "robeža" notiek vienmērīgu slodzes sadalījumu uz visām muskuļu grupām, līdz ar to arī tiek nodrošināta efektivitāti. Turklāt, ja pareizi izpildīta nav slodze uz ceļu locītavas, kas padara latiņu pieejamas cilvēkiem ar balsta-kustību aparāta, bet tikai pēc konsultācijas ar ārstu un vadībā pieredzējis fitnesa instruktors. Klasiskā Klasiskā latiņa attiecas uz izometriski grupā vingrinājumi: pareizi izpildot nav slodze locītavām, ķermenis paliek nekustīgs, ir statiski fiksēta.

Ir daudz dažādu vingrinājumu, kurus varat veikt, lai tonizētu slīpos muskuļus. Līdzīgi kā citi ab vingrinājumi, slīpi tonizējoši vingrinājumi koncentrējas uz jūsu abs pusēm. Uz priekšu Lunge With Twist Vienu muskuļu tonizēšanas vingrinājumu, lai uzlabotu jūsu slīpā muskulatūru, sauc par priekšu vērstu ar līkumu.

kā sadedzināt taukus obliques ko darīt lai sadedzinātu taukus

Šis vingrinājums ne tikai tonizē jūsu slīpā muskuļus, bet arī jūsu glutes, hamstrings un četrgalvu. John lewis novājēšanas peldkostīmi veiktu šo vingrinājumu, sāciet, stāvot taisni ar kājām kopā un rokas izstieptas priekšā plecu augstumā un plaukstas ir vērstas viena pret otru.

  • Kā zaudēt mārciņas ātri un viegli - Raksti -
  • Ļoti ātrs tauku dedzināšana pārtika
  • Svara zudums ar medu un citronu ūdenī
  • Vingrojumi notievēšanai - Keto Diet
  • Kā jūs slim leju jūsu rokās
  • Lai novērstu lieku kilogramu jomā sāniem un vēdera, ieteicams ievērot īpašu diētu.

Soli ar labo kāju uz priekšu un nolaid savu ķermeni pret grīdu tā, it kā jūs gūtu ceļgalu. Apstājieties, kad labais augšstilbs ir paralēls grīdai, un esiet piesardzīgs, lai nepieskartos ceļgalam pie grīdas.

kā sadedzināt taukus obliques kā sadedzināt taukus pēc pildīšanas

Pakāpjoties uz priekšu, pagrieziet rumpi un rokas pa labi, iespiežot slīpumus šajā pusē. Dažas sekundes turiet šo pozu, pagrieziet rumpi atpakaļ centrā un atgriezieties sākuma stāvoklī.

Video: Top 10 Reasons I Buy Gold & Silver - (FULL VERSION) Mike Maloney 2021, Septembris

Atkārtojiet šo procesu ar kreiso kāju un kreiso roku. Mainiet kājas katru reizi, kad atgriezīsities stāvus stāvoklī. Veiciet vienu komplektu ar četriem līdz pieciem atkārtojumiem katrā pusē. Apgriezti skrejlapas Vēl vienu muskuļu tonizējošu kā sadedzināt taukus obliques, kas var uzlabot jūsu slīpā muskuļus, sauc par apgrieztu skrejlapu. Šis vingrinājums tonizē jūsu slīpumu, glutes, adductors, hamstrings un četrgalvu.

kā sadedzināt taukus obliques stingra ķermeņa pēc svara zuduma

Sāciet ar stāvošu stāvokli ar kājām apmēram gūžas platumā. Pēc tam paceliet kreiso ceļgalu līdz gurnu augstumam, vienlaikus labo roku pagriežot uz priekšu un kreiso roku atpakaļ.

Uz priekšu Lunge With Twist

Noliecieties uz priekšu, pagarinot kreiso kāju atpakaļ. Turiet šo pozīciju dažas sekundes un pēc tam atgriezieties sākotnējā stāvoklī.

kā sadedzināt taukus obliques bīstamo līknes slimming salons

Atkārtojiet šo procesu ar labo kāju. Biežums Ar jebkura veida vēdera treniņu, ieskaitot slīpa vingrinājumus, atjaunošanās laiks nav tik būtisks, salīdzinot ar citām galvenajām muskuļu grupām. Tomēr, lai izvairītos no noguruma, veiciet slīpi vingrinājumus divas līdz trīs reizes nedēļā ar atpūtas dienu starp tām.

  • 14 kustības, kas ir daudz efektīvākas nekā sit-ups - Jaunumi
  • Svara zuduma pogas
  • Kā sadedzināt taukus bez pārveidojot to muskulī
  • Svaru sievietes vēdera | Oficiālā mājas lapa Dietonus
  • Aukstā ūdens svara zudums mīts
  • Pretēji tam, ko esat redzējis televīzijas reklāmā, nav iespējams zaudēt svaru tikai vienā ķermeņa daļā.

Sāciet ar diviem katra slīpā vingrinājuma komplektiem un strādājiet līdz četriem komplektiem. Katrā komplektā katrā pusē jābūt 10 līdz 20 atkārtojumiem.

Citi apsvērumi Tā kā nav iespējams noteikt toni, lai iegūtu vēlamos rezultātus, shēmai jāpievieno arī aerobikas vingrinājumi un kaloriju ierobežojums.

kā sadedzināt taukus obliques citāti pēc svara zuduma