Kā ātri uz leju abs. 2. Pievienojiet HIIT treniņus maisījumam.

Peldēšanai specifiskas abs kustības Pavadiet 10 vai 15 minūtes dienā, strādājot pie abs, lai uzlabotu tauriņa gājienu un frīstailu. Pēc šiem dēļiem jutos labi. Anti-caurlaidības sistēmas darbības princips Lai saprastu, kas tas ir, un kā tas darbojas, ir jāatceras, ka automašīnas kustība notiek sakarā ar tās riteņu saķeri ar ceļa virsmu. Strādājot ESP salīdzina virzienu, ko vada vadītājs ar reālu. Tāpēc tagad, ja vēlaties iet uz leju, atgriezieties pie dēļu standarta versijas, šeit atrodoties to pašu pozīciju, atgriezīsimies uz grīdas.

Veicotdēļiir lielisks veids, kā izveidot savu kodolu, ir dažādas variācijastu vari darītlai sasniegtu lielākus rezultātus, piemēramsešpaku abs. Tas ir arī labs sākumpunkts, lai dsl svara zudumu atsauksmes izturību, pirms mēģināt uzlabotdēliskustības. Hei, kas notiek šodien, es vēlos jums parādīt vingrinājumu, kas izturas pret jūsu abs.

Meklētāji jūsu slīpi, un tas ir ļoti laipni pret jūsu muguras lejasdaļu izklausās pārāk labi, lai būtu patiesība, bet tas ir likumīgi, tagad šis vingrinājums kļūst tāds, ka šo vingrinājumu sauc kaut kas līdzīgs jums ar dēli vai esat redzējis citus dziļākus dupleksus, pat es ieskaitot, bet šī versija ir tikai vēl viens dēļu līmenis, tāpēc tas ir tas, kā jūs izskatāties, tāpēc man vajag, lai jūs vienkārši sēdētu ideāls svara zudums marysville ātri uz leju abs, tāpēc no šejienes, ielieciet plecu uz priekšu pa labi un noberziet muguru un mēģiniet saspiest sēžamvietas, kad to darāt, lai pareizi izmantotu viņu abs, kad izmantojat kustību ap muguru, izmantojiet terapeitu, kurš stumj viens otru uz priekšu un brīdis iesūcas viņa īkšķis uz muguras, jūs patiešām aktivizējat savu kodolu, tāpēc, atrodoties mugurā.

Ja jūs gulējat, jūs arī izmantojat daudzus muskuļus tieši taisnajā vēderā, tā dēvētajā 6 paku dūžī, tāpēc daudzi veido dēli un apkārt jūsu mugura padara s pārliecināts, ka jums ir viltus vēders vai mugura un turiet sevi pareizi, kad spējat nospiest zābaku vai darbu, būtu lieliski, ja jūs patiešām varētu virzīt nākotnes studentus uz priekšu, lai patiešām aktivizētu vairāk sāpošus muskuļus, bieži pieļautās kļūdas ir tik pareizas palīdz, ja vien tas nenodrošina labu kontaktu, tas to ļoti virzās uz priekšu, virzot to šurpu turpu, un tagad tas ir nepareizi.

Norvēģija patiesībā ir vēl grūtāka, it kā tas bija daudz grūtāk, nekā jūs gatavojaties teikt, bet tas pēkšņi ir pareizi un pat atkal dodieties tik tālu, lai cik ilgi jums vajadzētu iet uz šo. Kā ātri uz leju abs drošu turēšanas iekārtu vismaz 30 sekundes līdz minūtei, pēc tam veiciet nelielu pārtraukumu. Vai jūs veicat 15 līdz 30 sekunžu pārtraukumu, jain, ka nošāva, jo ir zināms, ka jūsu kodols un abs ir lēni?

Zivis un jūs izskalojat muskuļus, dīzeļdzinēji ir mazāk labi, salīdzinot ar kā ātri uz leju abs muskuļiem, tāpēc mēģiniet pirms pieciem komplektiem, vai arī jūs pat varat iegūt 10 pareizos, kas patiešām ir kaut kas, kas darbojas, it īpaši, ja dienas, kad man tas nepatīk, lai veiktu čīkstēšanu labi, atmetiet trūkumu, lūdzu, dariet man zināmu un Vai dēļi ir labākais ab treniņš? Dēļiaktivizēt vairāk muskuļu Spiežot mugurkaulu pret grīdu, vēlāk var rasties sāpes muguras lejasdaļā.

Turklātdēļinedarbojies tikai ar savu kodolu: viņi strādā ar visu tavu ķermeni. Dēļiprasa rokas, kājas un visuIedaļa, padarot tos par visaptverošutreniņšun efektīvāks veids, kāvingrinājums. Es joprojām ienīstu dēļus. Vai jūs zināt, ko es mīlu kucēnus. Tas ir Lucky, mans jaunais glābējsuns.

kā ātri uz leju abs

Pēc tam mēs viņu izvedām no Alabamas patversmes, neticama persona - ja mēs viņu tā sauksim - izmeta no automašīnas un vairs negribēja, un viņš tika izglābts uz apmales. Kas tas? Vai jūs joprojām ienīstat dēļus?

ABS nenostrādā

Lucky ir kā tauku jūs sadedzināt atstāt ķermeni problēma ar dēļiem. Kā ātri uz leju abs tas tiešām šodien ir jārisina. Tas nozīmē: kāpēc man šī lieta ir pret dēļiem? Tam ir vairāk nekā pusotrs miljons skatījumu.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Cilvēki to redzēja. Es to saistīšu šeit un parādīšu šeit raksta beigās, kuru es vēlos redzēt. Tas, ko es droši vien tur prezentēju, varbūt bija dēļu alternatīvu iesācēju puse. Redziet, ja vēlaties kaut ko uzlabot vai stiprināt, jums jāatrod veids, kā cīnīties un izaicināt sevi.

Labākais veids, kā izaicināt sevi, ir piemērot intensitātes līmeņus vingrinājumiem, kas tos apgrūtina.

Āra Apgaismojums

Pārāk daudzi no mums var rīkoties daudz vairāk nekā dēļi. Tas, ko es gribu darīt, ir dot jums vairāk iespēju un varbūt pat nedaudz vairāk pāriet uz vidējo un augstāko līmeni, lai jums būtu dažādas lietas, ko varat darīt, lai pārliecinātos, ka turpināt progresu. Tāpēc apskatīsim dažas no šīm iespējām. Pirmais vingrinājums, ko redzēsiet šeit, ir uzreiz, ka esmu tam gatavs. Puiši, jums tas ir jāsakārto. Dēlis nebūt nenozīmē, ka man jāguļ uz grīdas. Ne attiecībā uz to, ko mēs vēlamies sasniegt.

Kā iegūt Six-Pack Abs, saskaņā ar treneri

Dēļa mērķis ir radīt izaicinājumu pret izplešanos vai kustību jūsu ķermenim un jūsu kodolam. Neskatoties uz spēkiem ap ķermeni, mēģiniet palikt fiksētā stāvoklī. Mēs zinām, ka varam ne tikai izturēties pret stiepšanos. Katru reizi, kad es sastopos ar pretestības pretestību, šī josla šeit rada sānu spēku un mēģina saliekties uz sāniem, nevis vienkārši nokāpt pa vidu l kā parasts dēlis. Tātad šī ir daudzpusīgāka dēļu versija. Tas faktiski mums rada atšķirīgu izaicinājumu nekā standarta dēlis, taču tas ir kaut kas, pie kā jūsu ķermenis nav pieradis, ja, vienkārši veicot standarta dēļus, jūs joprojām varētu apstāties šeit un joprojām izaicināt mūsu ķermeņus dažādos veidos.

Tagad mēs to varam izdarīt rotācijas plaknē, un viss, kas mums jādara, ir turēt hanteles pāri tajā pašā dēļu stāvoklī. Tagad mēs darām ļoti stingru krustojumu. Vīnogulāju ar kājām, ejot blakus. Jūs to sajutīsit. Tiklīdz es spēru šo soli un esmu viena kāja, un es sakrustojos, iegūstot šo gurnu rotāciju no apakšas, ir jāsaglabā šī stabilitāte, kodols kļūst par izaicinājumu. Šī būtu uzlabotās versijas vidēja versija.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Tas nozīmē, ka šīs hanteles jānovieto virs galvas. Kad mums ir rokas augstu, ir jāņem vērā un jākontrolē daudz vairāk šī svara, un ir vēl grūtāk noturēt šo vertikālo rumpi, kad es daru šo vīnogulāju pastaigu un krustojumu priekšā un aizmugurē. Bet abas ir tā paša efekta versijas, ko dēlis radītu, izsmalcinātāks nekā vienkārši gulēšana uz grīdas, darot to pašu, ko jūs jau varat darīt. Tāpēc tagad, ja vēlaties iet uz leju, atgriezieties pie dēļu standarta versijas, šeit atrodoties to pašu pozīciju, atgriezīsimies uz grīdas.

Bet nesēdēsim tikai šeit. Darīsim kaut ko citu. Tas ir lentveida izvelkamais dēlis. Tas, ko mēs šeit darām, ir vienas puses noslogošana ar pēc iespējas smagāku joslu, mēs ejam dēļu pozīcijā un tagad mēģinām izdzīt šo roku pret lentes pretestību, kas mani mazliet pavelk uz šo pusi.

kā ātri uz leju abs

Pret sānu elements, ko mēs šeit ieviešam un kura mums nav, veicot standarta dēļu. Mēs varam iet tālāk un uzkāpt uz stieņa.

Ja jums vajadzēs palīdzību, kad tā vietā, lai, lūdzu, sazinieties ar mums; Ja nevarat izsekot savu sūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums, Ja jūs didn ' t get jūsu sūtījumu pēc 30 dienām no maksājumiem, lūdzu, sazinieties ar mums, Ja jums ir aizdomas, pēc tam, kad saņemsiet preci, lūdzu, sazinieties ar mums. Mēs centīsimies mūsu labāko, lai atrisinātu visas problēmas jums, cik ātri vien varam. Paldies par jūsu sadarbību iepriekš.

Tas ir kaut kas, ko es faktiski debitēju Instagram, bet, ja jūs nesekojat mūsu Instagram, jums tas jādara. Bet tas, ko mēs šeit darām tagad, ir rotācijas izaicinājums, kamēr mēs joprojām cenšamies iegūt stabilu. Saglabājot kodolu un darot to no joslas apakšas un augšas, un tagad mēs cenšamies šo joslu pagriezt. Atkal mēs atļaujam rokām tikai pagriezties pie pleciem, bet mēs patiešām cenšamies kaut kam pretoties no krūtīm uz leju. Vēdera muskuļi paliek jauki un stingri, šķērsvirziena vēders ir saspringts, pēdas, gurni; viss paliek stabils.

Vai mēs to faktiski varam kontrolēt? Jo, kad tas notiek vienā virzienā, jums ir jāpārtrauc un jāmēģina to atgriezt otrā virzienā. Noteikti izaicinoša versija šeit šajā dēļu pozīcijā. Šis grūtības līmenis atkal tiek palielināts, šeit ir sienas maizes dēlis, mēs varam dēlīt, bet mēs sevi nostādām tādā stāvoklī, ka mūsu kājas ir iestādītas pie sienas.

Tagad mums patiešām ir jābrauc kājas sienā un patiešām, patiešām jāpievelk kodols, lai tie nenokristu un nenoslīdētu pa sienu, protams, jūs zināt, ka ar to nepietiek. Mēs vēlamies to padarīt grūtāku. Tātad mēs varam sākt veidot sienas kontaktligzdas, kas būtībā ir horizontāls lecošais domkrats. Atkal, katru reizi, kad kā ātri uz leju abs ir jāizlec no kājām un jāstāda no jauna, tas prasīs tūlītēju kodola saraušanos, kas prasa daudz spēka un stabilitātes, un atkal mūs ievērojami novedīs daudz grūtākā līmenī nekā tas ir garlaicīgs.

Tad beidzot nedaudz traksimies. Dariet to šeit. Tas ir noliekamais stieņa dēlis. Tas, ko kā costco tauku deglis uz leju abs šeit darāt, ir ar vienu roku kā ātri uz leju abs zemē, kamēr jūs paceļat un airējat elkoni uz augšu otrā pusē.

Mēs to faktiski pārvēršam par trīsdimensiju dēli, un mēs nokļūstam parastā dēļa un sānu dēļa variācijā, jo mēs esam pusceļā starp tiem. Mērķis ir mēģināt iet uz augšu, nokļūt tajā sānu pozīcijā, turēt to, turēt pēc iespējas ilgāk.

kā ātri uz leju abs

Varbūt divas sekundes. Varbūt piecas sekundes. Varbūt pat desmit sekundes. Tad ejiet atpakaļ uz leju un dodieties atpakaļ uz otru pusi.

  1. Nutri v tauku degļu atsauksmes
  2. ABS nenostrādā | Auto, moto | vwclub.lv
  3. Auto, moto ABS nenostrādā Ar dažādiem autiņiem diezgan intensīvi esmu braucis gadus trīsdesmit bet šodien piedzīvoju ko vēl nebijušu
  4. Nominālais darba spriegums AC-7a lietošanas ,nominālo darba spriegumu līdz V, nominālā darba strāva līdz 25A, Nominālais darba spriegums AC
  5. Krāsa var būt nedaudz atšķirīgs, jo dažādu monitoru.

Iespējas ir bezgalīgas. Jūs varat darīt daudzas lietas, un pat tas, kā jūs pieiet pie dēļiem, var atšķirties.

Modeļa Veidošana

Jums ne vienmēr ir jāatceras, ka jūs nokļūsiet kādā amatā un turēsieties vienu reizi. Es gribētu, lai jūs redzētu, kā jūs nokļūstat labākā, izaicinošākā situācijā, un dariet to 10 reizes un katru reizi turiet īsāku laika periodu. Izturieties pret to kā pret atkārtojumiem.

Fakts ir tāds, ka jūs joprojām izaicināt savu kodolu daudz vairāk nekā vienkārši gulēt uz grīdas, darot to pašu veco dēli, uz kuru jūs esat daudz labāk spējīgs nekā. Labi, puiši. Ja jūs meklējat programmu, kas patiešām uzsver progresu katrā solī, mēs zinām, ka, lai redzētu pārmaiņas, mums ir jāaicina mūsu ķermeņi pēc katras iespējas.

Plank ab treniņi - iespējamie risinājumi

Es daru visu iespējamo, lai to izdarītu jūsu labā nedēļu pēc nedēļas, dienu pēc dienas visās mūsu programmās. Pa to laiku, ja raksts jums ir noderīgs - ja arī jūs ienīstat jāšanās dēlīšus, pārliecinieties, ka arī savus komentārus atstājat zemāk, un es ar prieku tos lasu.

kā ātri uz leju abs

Labi ļaudis, dažas dienas atkal esmu šeit. Uz redzēšanos. Kas notiek, ja katru dienu veicat 1 minūtes dēļu?