Kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem. Pēdējie jaunumi

Iesaistiet krūšu muskuļus kardio treniņā tauku zaudēšanai, veicot vingrinājumus ar tauku strūklu, piemēram, peldēšanu, kabeļu mašīnu vilkšanu un roku ergometrijas vingrinājumus uz rokas kloķa trenažiera. Apakšējā līnija ir tāda, ka jūs varat to sūknēt ķermenī bez pārtraukuma pat vienmērīgā mainīgā tempā. Tāpēc, lai sadedzinātu taukus, vispirms ir jāpielāgo diēta un jāpievieno sirdsdarbība. Koncentrējoties uz muskuļu kontrakciju. Ikdienas skriešana vai ātra iešana palīdzēs gan atbrīvoties no vēdera taukiem, gan tonizēt ķermeni, aktivizējot kāju un sēžamvietas muskuļus. Kardio Trenažieru izmantošana - skrejceļš, steperis, eliptisks, palīdz uzturēt labu fizisko formu.

Kardio vingrinājums ir jebkura darbība, kas paaugstina sirdsdarbību, palielina elpošanu un liek svīst.

kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem

Iesaistiet krūšu muskuļus kardio treniņā tauku zaudēšanai, veicot vingrinājumus ar tauku strūklu, piemēram, peldēšanu, kabeļu mašīnu vilkšanu un roku ergometrijas vingrinājumus uz rokas kloķa trenažiera. Roku ergometrija darbojas kā stacionārs velosipēds, izņemot to, ka pagriežat kloķi ar rokām. Šī mašīna ļaus jums veikt labu vingrinājumu krūtīs un rokās stingriem, tonētiem muskuļiem.

kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem

Krūškurvja un ķermeņa augšdaļas vingrinājumi Rinda, rinda, rinda savu ceļu uz tauku zaudēšanu, veicot vingrinājumus ar airēšanas mašīnu. Jak attīra taukus no stegoniem Mūsu spēka organisms ir tāds, ka tā enerģijas rezerves, tik treknas lietas, vīna vitracha tikai tādā pašā veidā, ja kāda dzherel enerģija vienkāršākas šķelšanās jau ir mēma. Izejot no tā, jums par to jārūpējas, jo ķermenis nav izsalcis, ja dedzināsiet taukus ātrā tempā vai pēc nenozīmīgas stundas, tie ir jāizņem 2 gadi vai mazākja esat jauns.

Līdz tam skudnennya iet, neesiet navantazhennya, bet tikai aerobne skābā liktenim : tie, par kuriem es runāju, ja jūs to varat izdarīt. Kisen - tse oksidējošs, vin dopomagaє šķelšanās triglicerīdi tauki. Turklāt stress uz pašas vālītes ir vainīgs stresā dabiski, pēc atkāpšanās. Stresova - ātrs, ale, īss sprints, piemēram, robots lielā tempā uz efektīva simulatora, kas ir pārāk ātrs.

Veikt navantazhennya nav vainīgs butti trivalo - ne vairāk kā viena ghilina. Turpiniet pie galvenajām programmām. Visvairāk trekno tauku var sasniegt, kad sirdsdarbības frekvence ir augsta - sitienu taukos. Pievienojiet vienkāršu sirdsdarbības monitoru. Neuzvarams riks. Vieglāk šķiet, ka, saspiežot saspringto audzināšanu, jūs sākat dalīties ar ķermeņa procesiem un kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem tam vienu līdzīgu triviālu stundu apcirpt, aplūkojot savu sirdsdarbības ātrumu.

Vēl viena iespēja plānākam stegonam var būt intervāls. Bet tas ne vienmēr ir vainīgs, bet tas ir liels: to var izdarīt labi - tas pats robots orbіtrek elipsoїdіpeldēšanai, riteņbraukšanai utt. Apakšējā līnija ir tāda, ka jūs varat to sūknēt ķermenī bez pārtraukuma pat vienmērīgā mainīgā tempā. Vienkāršības labad ir liela un laikietilpīga iedalīšanās vienā gabalā.

Jūs sagaidīsit un sāksit atmest lielāku spiedienu, un tad trīs reizes vienu stundu tas ir 3 hviliinyjūs mīļi lēnām mainīsit enerģiju un spēku. Pislya - atkārtojiet visu vēlreiz, līdz jūs to izmēģināt pilnu stundu, līdz nākamajam gadam.

Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Joprojām ir iespējams vikoristovuvati par izdilis lyashek Piemēram, jūs varat būt aizņemts sporta zālē vai svarīgā sporta zālē. Mozhlivo zālēs crossfit. Galva ir šāda veida - izpētiet grīdas "žāvēšanas" principu, ja labajā pusē ir mazi gabali un to komplekti sekundesun ļoti maz atkārtojumu un komplektu ir lieliski 6 Vaga ir stingra - viegla.

kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem

Lai dotos, jūs varat pavadīt triviālu stundu, navantazhennya aerobne, vikonannya dermal right vyklikє pechinnya m'yaziv - viss, kas nepieciešams vagi pazemināšanai. Reģistrējieties aktīvas fiziskās sagatavotības grupai. Tā var būt lieliska aerobika un ūdens fitness, kā arī eksotiski treniņi. Ja plānojat trenēties trenažieru zālē, notīriet taukus no kāju iekšpuses, lai jums palīdzētu: sēžot ar vagoju "plin", ar stieni, ar hanteles, hack-simulatorā, Smita mašīnā ; kāju prese; vipadi z miscya ar mazu cieši pieguļošu, ar nelielu nig inscenējumu ; vishagivania uz templi abo vistribuvannya.

Robots tsi tieši uz vālītes uz apmācību. Obov'yazkova ir umova, lai samazinātu vagi - viņa rases uzlabošanās tse.

kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem

Apsveriet miltus un alkoholiskos dzērienus, kā arī vairāk alkohola un kviešu. Jau kļūst tievs zonā, kas atrodas stegonā un iekšējā pusē, un jūs nevarat palīdzēt konkrētajām tiesībām uz apgabalu, bet komplekss pidids Izturieties ar visu mieru tuvu gadam varbūt par trim mazāk - 45 khvilidzīvojiet veselīgi un pavadiet laiku. Tādā veidā, pat ja jums izdodas braukt prom lieko tauku, viņam uz maiņu nāks izteikti muskuļi, un kopējais siluets kāju maz mainīsies, lai gan iegūs vairāk sporta un pievilcīgu veidolu.

Tomēr, lielākā daļa meiteņu interesējas par to, kā zaudēt svaru uz kājām un padarīt tos daudz elegantāku, nevis kā iegādāties sporta formu. Ko darīt, lai zaudējis kājām, un uz tām parādījās gaidīta vieglumu?

Kā padarīt jūsu kājas plānas: pasākumu kopums

Nepieciešams veikt aerobos vingrinājumus, neredzēti aktīvs sadedzināšanas zemādas tauku slānis. Piemēram, staigāt ar kājām ātrā tempā, lēni skriet, kāpt un kāpt pa trepēm, lēkt uz virves vai nodarboties uz velotrenažieris.

Jebkurš no šiem fiziskas slodzes lieliski palīdz tikt galā ar problēmu pilnas kāju, taču vislabākos rezultātus var sasniegt, tos kombinējot un apvienojot ar pareizu enerģijas plānam. Kā zaudēt svaru kājās visstraujāk?

Vietas samazināšana

Ja tev šķiet, ka no svaru cilāšanas tu sāc kļūt apjomīga, iespējams, ka tas ir tāpēc, ka, pat pieaugot muskuļu masai, tu nezaudē pietiekami daudz tauku, vai arī vainīga ir tava ģenētiskā iedzimtība. Ja tev šķiet, ka tava pēcpuse piebriest straujāk nekā būtu vēlams, neatsakies no vingrinājumiem ar svariem! Vienkārši parūpējies par to, lai tu sadedzinātu vairāk kaloriju, nekā apēd.

Plakans vēders 1 nedēļas laikā (intensīvs abs) - 7 minūšu treniņš mājās

Vai pakāpienu trenažieri un riteņbraukšana padara pēcpusi lielāku? Daudzi cilvēki joprojām domā, ka pakāpienu trenažieri un riteņbraukšana palielinās viņu pēcpusi.

Kardio tauku zaudēšanai

Taču, tāpat kā daudzi citi mīti, tā vienkārši nav taisnība. Elpojiet normāli un turiet 20 līdz 60 sekundes. Reklāma izmantojot profilaksi Vingrinājumi augšstilba tauku zaudēšanai vīriešiem Guļ muca tilts Nogulieties uz zemes vai paklāja un turiet muguru plakanu un saliektus ceļus.

Jūsu kājas jānovieto stingri uz zemes. Novietojiet rokas pie sāniem un paceliet iegurni griestu virzienā. Mērķis ir izveidot 45 grādu leņķi ar savu ķermeni. Pielieciet dibenu un augšstilbus un saskaitiet. Nolaidieties atpakaļ uz grīdas. Atkārtojiet šo kustību. Nedaudz paceliet otru kāju aiz muguras. Turiet stingru dibenu un kodolu. Novietojiet kājas uz priekšu, lai gūžas locītavas veiktu 90 grādu leņķi. Nedaudz paceliet kreiso kāju, atslābiniet kāju un nedaudz pagrieziet to ar papēdi uz augšu, lai tā karājas.

No šīs pozīcijas veiciet kāju pacelšanu uz augšu ar otro pauzi augšējā punktā, pēc tam nolaidiet, bet nelieciet kāju uz leju.

Veiciet šos atkārtojumus. Strādājošās kājas muskuļiem vienmēr jābūt saspringtiem. Pacel saliekto kāju no gulēšanas stāvokļa sānos.

kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem

Turpinot iepriekšējā vingrinājuma sākuma stāvokli, salieciet kājas ceļos, gūžas locītavu leņķim joprojām vajadzētu palikt 90 grādu leņķim, kā arī saliekto ceļu leņķim kājas, kā jūs sapratāt, vajag saliekt ceļgaliemaugšējo saliekto kāju skaidri paceliet virs apakšstilba. Bloķējis pozīciju, velciet celi pie krūtīm un atgriezieties sākuma stāvoklī. Veiciet šo atkārtojumus.

Bet, kā jūs varat iedomāties, mēs šo triku veicam, guļot uz sāniem. Saliektās kājas statika no gulēšanas stāvokļa sānos. Sākuma pozīcija ir tieši tāda pati kā iepriekšējā vingrinājumā, bet kāju nav nepieciešams nekur pārvietot. Paaugstinot kāju "ceļgals pāri ceļam", turiet to šajā pozīcijā līdz spēcīgai dedzinošai sajūtai muskuļos. Ja jūsu fitnesa līmenis ir augsts, jums var būt nepieciešams daudz vairāk laika, tomēr šajā gadījumā jums jāgaida muskuļu sajūtas.

Šis ir otrā superseta pirmais bloks, sākumā veiciet visus trīs vingrinājumus uz vienas kājas, pēc tam atkārtojiet šo vingrinājumu komplektu uz augšstilba ārējās kājas otrai kājiņai, vienlaikus ievērojot agrāk izstrādāto atkārtoto kāju skaitu.

Otrās virsgrupas otrajā kompleksā ir diezgan kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem, bet ļoti efektīvi vingrinājumi augšstilba iekšējās daļas sūknēšanai, pareizāk sakot, tas ir viens vingrinājums, kas tiek veikts dinamikā un statikā.

Lai pabeigtu šo vingrinājumu, jums ir nepieciešams fitbols. Bumbas saspiešana ar kājām. Un tā, noliecieties uz grīdas, nospiediet muguras lejasdaļu uz grīdas, izstiepiet rokas gar rumpi.

Izstiepiet kājas un satveriet bumbu ar kājām no abām pusēm un paceliet to uz augšu. Pēc tam sāc lēnām saspiest un atraisīt bumbu ar papēžu iekšpusi.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Atkārtojiet šo vingrinājumu reizes. Bumbas dinamiska saspiešana ar kājām. Iepriekšējā vingrinājuma sākuma stāvoklis, tomēr papēžu saspiešanai vajadzētu būt dinamiskākai un ātrākai. Dariet to pašu atkārtojumos. Statiska bumbas saspiešana ar kājām.

Kā zaudēt svaru kājās?

Kā jūs jau nojautāt, sākuma stāvoklis ir tāds pats kā iepriekšējos divos vingrinājumos, tomēr, saspiežot bumbiņu ar papēžiem, mēs fiksējam muskuļos spriedzi un turam pēc iespējas vairāk līdz muskuļos ir spēcīga dedzinoša sajūta. Sākumā veiciet otrās supersetmas pirmo bloku uz vienas kājas, pēc tam uz otras, pēc tam ar minimālu atpūtas laiku sāciet izpildīt otrā superseta otro bloku.

Visā treniņa laikā jums kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem diskomforts muskuļos, kas tiek izstrādāti, proti, dedzinoša sajūta. Vingrinājumu komplekts gurnu novājēšanai neaizņems vairāk nekā minūtes laika, to hgh tauku zuduma laiks veikt gan mājās, gan sporta zālē.

Noteikti veiciet šo kompleksu vismaz reizes nedēļā vai mainiet to ar citiem jau iemīļotajiem kompleksiem, jebkurā gadījumā, veicot iepriekš aprakstītos vingrinājumus, jūs varēsit ne tikai padarīt kājas slaidākas un savilkt sēžamvietu. Ja apmācība nepalīdz padarīt figūru slaidāku no apakšas, tad palīdzēs kāju un sēžamvietu žāvēšana - zemādas tauku izvadīšanas process, nezaudējot muskuļu masu.

Nepilnīgu kāju un sēžamvietu cēloņi var būt: nepareiza diēta, kustību trūkums, vispārējs liekais svars, ķermeņa tips. Kompleksie pasākumi palīdzēs novērst ķermeņa taukus un padarīs skaitli proporcionālāku. Ir nepieciešams noskaņoties uz mainīgajiem ēšanas paradumiem un dzīvesveidu, režīmu un īpašu vingrinājumu regulāru īstenošanu.

Redzamus rezultātus var sasniegt īsā laikā. Augšstilbu un sēžamvietu žāvēšana: ekspresmetode Žāvēšanai ir jāievēro noteikti noteikumi. Viņi ierindojas divos virzienos. Šī ir stingra diēta un vingrinājumu komplekts kāju un sēžamvietas muskuļu atjaunošanai.

Tikai uzskaitīto darbību kumulatīvā ieviešana var dot vēlamo efektu. Uzturā vajadzētu dominēt olbaltumvielām. Būtu jāsamazina tauku un ogļhidrātu uzņemšana. Jo mazāk no tiem jūsu izvēlnē, jo ātrāk notiks tauku sadedzināšanas process.

Pamatprincipi ir šādi: tērēt vairāk enerģijas, nekā jūs patērējat diētas un fiziskās aktivitātes laikā; ēst bieži un mazās porcijās, lai paātrinātu vielmaiņu; aizstāt dzīvnieku taukus ar augu taukiem; regulāri kontrolēt svaru, reģistrēt rezultātus; lietot ogļhidrātus ierobežotā daudzumā. Viena līdz divu mēnešu laikā jūs varat veidot savu sapņu figūru bez riska veselībai un lielām pūlēm.

Jūs varat sasniegt slaidas augšstilbas un sēžamvietas elastību pat nedēļas laikā. Uztura speciālisti iesaka žāvēt ne biežāk kā reizi gadā, jo tas organismam rada stresu. Vislabāk ir saglabāt rezultātus visa gada garumā ar pareizu uzturu un aktivitāti.

Noteikti skatiet: Efektīva mājas vingrošana un diēta vīriešu ķermeņa žāvēšanai Kā sasniegt rezultātus nedēļā Lai nesabojātu muskuļu masu, bet lai panāktu tikai ķermeņa tauku samazināšanos, uzturā būs kā jūs sadedzināt taukus uz augšstilbiem uz olbaltumvielām. Un vingrinājumiem jābūt vērstiem gan uz vispārēju svara zaudēšanu, gan uz reljefa muskuļu izveidošanu. Šajā gadījumā nav nepieciešams apmeklēt sporta zāli.

Vingrinājumus varat veikt mājās. Puišiem un meitenēm ir ieteicami vieni un tie paši vingrinājumi, tikai stiprākajai pusei uzdevumi būs jākomplicē ar hantelēm rokās un jāveic nedaudz vairāk atkārtojumu.

Lielākā daļa: lecamaukla - katru otro dienu 10 minūtes kombinācijā ar citiem vingrinājumiem; skriešana - pusstunda katru dienu; pietupieni - katru otro dienu 10 minūtes kombinācijā ar citiem vingrinājumiem.

Efektīvi gulēšanas, sēdēšanas vingrinājumi: Šūpojiet kājas Apgulieties uz muguras, paceliet kājas kopā, rokas aiz galvas slēdzenē. Mēs nolaižam kreiso kāju un saliekam labo pie ceļa. Atkal paceliet mūsu kājas kopā.

  1. Kā pasargāt savas kājas no papēžiem? Kādus pasākumus jūs varat veikt pats, lai kājas nesvīst.
  2. Cik maksā hudson ielejas svara zudums
  3. Lai iegūtu rezultātu, ir jāievēro daļējas un biežas maltītes, izraisot aktīvas izmaiņas organismā: Tiek uzsākti apmaiņas procesi.
  4. Maltītes laika tauku zudums
  5. Viegli triks lai sadedzinātu kuņģa taukus
  6. Tievēšana kāju - Black Latte
  7. Jak, notīriet taukus no vardes iekšpuses: vienkārši ieteikumi.
  8. Divas sievietes staigā.

Mēs attiecīgi nolaižam labo kāju, otru saliekam pie ceļa. Un tāpēc tas jādara pārmaiņus no 30 līdz 60 reizēm. Mēs gulējam uz muguras, rokas aiz galvas slēdzenē.

Paceliet kājas taisni uz augšu. Mēs veicam kustības, sakrustojot kājas kopā. Atkārtojiet 30 līdz 60 reizes. Gurnu stiepšanās Jums tas jādara pēc tam, kad muskuļi ir iesildījušies iepriekšējos vingrinājumos. Noliecieties uz ceļiem, jūs varat ielikt kaut ko mīkstu zem ceļgaliem. Mēs noliekam roku uz papēža, noliecoties un ar otru roku izstiepjamies.