Dedzināšana augšstilba un pakaļa taukus

Cik zinu no paziņu pieredzes, lietošana notiek: pirmās pāris nedēļas intensīvi, pirmos pāris mēnešus ik pa laikam, vēlāk Ak, jā - protams, sāc ar 1 vai 2 kg hantelēm, ne lielākām. Veiciet vienu platu soli uz priekšu ar vienu kāju.

Elvīra Klīdzējs, 2 februāris Iegūt rezultātus pat ātrāk ar šo intensīvu ķēdes rutīnas.

labākais app lai izsekotu jūsu svara zudums

Izlietne atpakaļ dziļā tupēt A. Nospiediet zemē stāvēt, un nekavējoties soli vienu dedzināšana augšstilba un pakaļa taukus uz priekšu uz izklupiena stāvoklī B. Nospiediet uz šo priekšējo kāju, lai to atpakaļ uz centru.

Vai 6 tupēt-izklupiens kombinācijas ar vienu kāju iet uz priekšu, tad 6 vairāk ar otru kāju.

vidukļa novājēšanas procedūras

MOVE 2 Half-nometies ceļos rindas Grab hanteli vai divas, līdz ar to kopējais svars ir vienāds ar vismaz 10 mārciņas. Nāc lejā uz četrrāpus ar svaru -iem saskaņā ar vienas puses, un paplašināt pretī pusē kāju taisni atpakaļ ar kājām Ielokotā A. Uzņemt svaru un velciet jūsu elkonis atpakaļ, saspringts jūsu pusē; Jums vajadzētu justies kā jūs velkot no saviem pleciem, bet ne griežot savu ķermeni B. Pazemināt svaru uz leju, nepieskaroties zemei; Do 12 kopējie reps tad pāriet pusēs.

Piezīme : m anual mērījumu ,tas ir cm starpība.

Paceliet vienu kāju uz augšu, un soli, lai no vienas puses uz sānu izklupiens Bun pēc tam novirzīt savu svaru uz kājām jūs tikko likts uz leju, dedzināšana augšstilba un pakaļa taukus uzņemt otru kāju un paplašināt šo kāju uz sāniem C.

Viegli ievietot savu kāju atpakaļ uz leju, un nospiediet uz kāju atgriezties, lai sāktu. Vai 12 reps katrā pusē.

ātrs svara zudums ar citroniem

Veikt rosmes vingrojumi piliens jūsu ceļgaliem, ja nepieciešamsB. Kad esat atpakaļ augšā dēļu, nospiediet stāšanās vienas puses, un paaugstināt otru uz augšu, tās nostiprinātas uz savām kājām stāties sānu dēļu C. Pause uz otru, pēc tam atgriezieties rosmes vingrojumi pozīciju.

Atkārtot, pārmaiņus pusēs, 12 kopējā pushups 6 dēļiem katras puses.

svara zudums sega

Saglabājiet jūsu krūtīs lepni neliela šķipsnu starp lāpstiņāmun stick jūsu šaujlauks viru uz priekšu, rokas karājas atviegloti priekšā jums. Jūsu ceļi būs saliekt nedaudz, kā jums iet.

Helminti zem ādas uz dzimumorgāniem

Pāreja nāk no gurniem, tāpēc, tiklīdz jūs nevarat nosūtīt savu pakaļu tālāk atpakaļ, apstāties B. Nospiediet uz priekšu ar savu muca un gurni stāvēt atpakaļ uz augšu. Vai 12 reps.

Slaidākas augšstilbi un apaļie gurni 14 dienu laikā! Tauku zaudējumu treniņš

Paaugstināt hanteli uz augšu un virs pretējā pusē plecu, rakursā kājas un pēc hantele ar savu skatienu B. Kontrole pazemināt hanteles atpakaļ sākuma stāvoklī. Vai 12 vienā pusē, tad 12 ir citā virzienā.

Efektīvas sugas Pirms uzsākt svara zaudēšanu, katra meitene uzdod jautājumu, kurš veids ir labākais svara zaudēšanai?