Kā sadedzināt augšstilbu un sēžamvietas taukus

Vispirms reizes ar vienu kāju, tad otru. Bet tikai zaudēt svaru un padarīt skaitlis skaistāku, ir svarīgi izvēlēties pareizo kopumu vingrinājumi, kuru mērķis ir konkrētās ķermeņa zonām. Veiciet atkārtojumus. Lielisks kaloriju deglis. Iesācēji var veikt maigas iespējas - push-up no ceļgaliem, no krēsla utt.

Sieviešu bumbierveida ķermenis - treniņš un diēta

Ceļa dziļi līkumi ir lieliski piemēroti maizīšu tonēšanai un stiprības palielināšanai; tomēr to tauku sadedzināšanas spēks ir minimāls. Vietas samazināšana ir mīts, un kopējais tauku zaudējums notiek tikai tad, kad sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs ēdat - neatkarīgi no tā, kādu vingrinājumu izvēlaties.

Tas nozīmē, ka dziļas ceļa locītavas pievienošana, ko sauc arī par tupus, savai pretestības trenēšanas rutīnai var palīdzēt jums labi veidot jūsu ķermeni. Par ceļa locītavas Ceļa dziļie līkumi ir pretsāpju līdzeklis augšstilbu aizmugurē, četrgalvu augšstilbu frontēs, gūžas muskuļi sēžamvietā un gūžas un teļa muskuļos.

svars loss tips pārtikas idejas turpinājās svara zudums pēc saindēšanās ar pārtiku

Veiciet tos, stāvot ar kājām plecu platumā, pēc tam saliecot ceļus un gurnus, līdz augšstilbi ir paralēli zemei. Pauzi uz dažām sekundēm, pēc tam lēnām spiediet atpakaļ sākuma stāvoklī. Lai iegūtu labākos rezultātus, veiciet atkārtojumus no 10 līdz 12, atpūtieties un atkārtojiet divas līdz trīs kopas.

vīriešu krūšu lifts pēc svara zudums dabiskie veidi kā sadedzināt vēdera tauku

Lai padarītu dziļākus ceļa līkumus stingrākus, turiet svaru katrā rokā. Kalorijas Tauku dedzināšana ir saistīta tikai ar kalorijām.

  • Svara zudums pēc apdares ķīmijas
  • Tauku dedzināšana sirdsdarbības zona ir (2 punkti)
  • Noskaidro, kas jāņem vērā katrai auguma formai, ja vēlies uzlabot savas ķermeņa aprises!
  • Vingrojumi notievēšanai sēžamvieta - Chocolate Slim

Tāpat kā citas ķermeņa svara kustības, dziļi ceļa līkumi sadedzina apmēram kalorijas 30 minūtēs, ja jūs nosverat mārciņas un vingrojat mērenā tempā. Divas vai trīs ceļa līkumu komplektu veikšana prasa tikai dažas minūtes, tāpēc daudz kaloriju jūs neaizrausit tikai ar squats.

uzbrukums velosipēdu tauku dedzināšana labi veidi kā sadedzināt vēdera tauku

Kardio vingrinājumi ir labākā izvēle ātrai tauku sadedzināšanai - piemēram, skriešana pie 5 mph sadedzina apmēram kalorijas 30 minūtēs ar mārciņām.

Citas labas izvēles iespējas ir riteņbraukšana vai peldēšana. Izmantojiet 30 līdz 60 minūtēm kardio lielākajā daļā kā sadedzināt augšstilbu un sēžamvietas taukus dienu.

Vingrinājumi iekšējās augšstilba

Metabolisma palielināšana Par laimi, dziļu ceļa līkumu tauku sadedzināšanas efekts pārsniedz tūlītēju kaloriju patēriņu. Muskuļiem ir vajadzīgas kalorijas uzturēšanai, un ceļa locītavas veido muskuļus - tādējādi galu galā jūsu metabolisms miera stāvoklī palielināsies un jūs sadedzināsit vairāk kaloriju visu diennakti.

Lai patiešām atjaunotu vielmaiņu, veiciet izturības apmācību visām muskuļu grupām: rokām, kājām, gurniem, mugurai, krūtīm un kuņģim. Veiks ķermeņa svara kustības, piemēram, gurkstēšana un pushups, tāpat kā svara celšana vai Pilates nodarbība.

Drink one cup before dinner for 3 days and your belly fat will melt completely

Uzturs Pārtikai ir lielāka ķermeņa tauku ietekme nekā fiziskajai slodzei, tāpēc pārbaudiet porciju lielumu un piepildiet zemu cenu ar daudz barības vielām. Munch uz lapu zaļumiem, svaigiem augļiem un tvaicētiem dārzeņiem, kā arī veseli graudi, piemēram, pilngraudu nūdeles un brūnie rīsi.

Par olbaltumvielām raugieties uz tofu, pupiņām un beztauku sieru - taukos ir vairāk nekā divas reizes vairāk olbaltumvielu vai ogļhidrātu, tāpēc liekā svara uzturēšana ir galvenais. Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists.

fitnesa tauku deglis kā noteikt tauku dedzināšanas sirdsdarbības zonu

Amatieru organizators. Sociālo mediju bifeļāda.

Vingrinājums augšstilba iekšpusei. Kā veidot muskuļus augšstilbu iekšpusē

Mūzikas maven. Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.

Vingrojumi notievēšanai sēžamvieta Ar vecumu organismā sāk pakļauti izmaiņām vielmaiņas procesus. Tieši šī iemesla dēļ pastiprinās uzkrāšanos tauku slānis.